A Ferrari egyértelműen Schumi pártján állt (teljesen érthetően).
És ezek a bundázott meccsek érdekes elgondolás, mert amikor nem egy évben a Meclaren vezetett toronymagasan, akkor senkinek sem jutott ez az eszébe, és szabálymódosításon sem gondolkoztak.
Amúgy ha jól emlékszem, Schumi pont irvine miatt törte el a lábát.
Habár vissza is kapta a számlát, mert ha ő megnyeri (mármint Schumi) az uccsó versenyt, amire jó esélyei voltak, akkor pont állásban nem érik be Irvinet. És milyen meglepő Michael nem eröltette meg magát.
A csapat meg ehette a kefét.
-Igen, Schumi jó pilóta és tényleg érthető miért támogatták ennyire.
-Szabálymódosítás nem volt, de ha egy Meki vezetett mondjuk fél perccel tuti, hogy a legkisebb balesetnél is beküldték a Safety Car-t (főleg Német- és Olaszo-ban
) Valamint, ha Ferrari volt résztvevő valami rajtkarambolban akkor újraindították a mezőnyt. Fordítva talán egyszer történt ilyen.
-Igazából a csapat nem szólt nekik, hogy piros zászló (ők meg nem látták
) aztán nyomták a gázt mint az őrültek.
-Igen, mert akkor Hakkinennek egy második hellyel több lett volna mint Irvinenak (Viszont akkor Hakkinen lecsökkenthette volna a
legkissebb különbséggel világbajnok rekordot 0,5-ről 0 pontra