Szerző Téma: Videojátékok  (Megtekintve 653784 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

zozi56

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 7415
  • Őrszem
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #360 Dátum: 2008. április 28. - 11:07:12 »
A starcraft 2 meg azért érdekel, mert ismerem az 1 történetét és az tökjó volt. :)
Az alapjáték története elmegy, de a Brood Waré borzalmas volt.
Idézet
Elder Scrolls Morrowind plusz a Tribunal kiegészítője
Ezeket imádtam. A Bloodmoon nem tetszik?
Man is mortal, and doomed to death and failure and loss.
This lies beyond our comprehension - why do you not despair?

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #361 Dátum: 2008. április 28. - 11:12:19 »
Vagy mert titkon mazochista vagy... a StarCraftot én is csak a története miatt szenvedtem végig. És szó szerint "szenvedtem". Nem tudom, miért olyan híres egy olyan játék, ahol az AI egyrészt pofátlanul csal (rád rádkényszerítik az egységléimitet, de ő lazán húszszor annyival rohangál, és százszor annyi nyersanyaggal kezd... és ez a WarCraft II hagyományát követve a kiegészítőben megtriplázódik), másrészt meg miféle stratégia az, ahol egy tetves bázist se lehet felhúzni, mert akkora körömpiszoknyi hely van? Az ember felhúz két barakkot, egy gépgyárat, és már centizheti, hova a fenébe menjenek az egységlimitet kibővítő lakóépületek, mert már egy talpalattnyi hely sincs, és még mozgasson seregeket is... állandóan a légi egységekkel kellett mennem benne. Ezért is szeretem jobban a C&C-t és az Age ofot, mert bár az előzőben az AI ostoba, mint egy fapapucs, de legalább lehet nagy csatákat vívni, az AoE-ben meg okos is a gép, és irtó hosszú, de nem üresjáratos meneteket lehet vívni vele.

Btw, a Legacy of Kain és a Tomb Raider mióta kalandjátékok? Kalandjáték a Day of the Tentacle, a régi Indy-k, a Syberia-sorozat, Post Mortem, Still Life, CSI-sorozat, Myst-széria, ilyenek. Amiben már két ellenfélnél többet meg kell ölni, az már inkább akciójáték, kalandelemekkel.

Idézet
Általánosan elterjedt, hogy a konzolokat veszi az idősebb korosztály, és épp a PC játékokat nyomják a gyerekek. Nem véletlen, hogy a Pókember 2 PC verziója erősen lebutított volt a Ps2-höz képest.
Akkor most mondjam,hogy nem véletlen, hogy az egyik legfifikásabb nyugati szerepjáték,a Baldur's Gate, valamiért egy diabloid, agyatrlan, megyek-oszt-gyakok játékként köszönt vissza, sőt, még folytatása is lett? Egyetlen nyugati játékot nem tudok a KotOR 1-2-n kívül konzolra, ami komoly agymunkát igényelne, és már azok is pofátlanul egyszerűek, még legnehezebb fokozaton is, a legnagyobb gondot a második rész agyonbonyolított befolyásrendszere okozza csak (nem játszani... kiismerni azt a rakás hisztist, akikkel megverte a főszereplőt a sors). Na jó, meg talán a Mass Effect, de azt is ugyanúgy a BioWare követte el, aki mára egymaga küzd az igényes szerepjátékok készítésével a diablo-klónok árja ellen.

Kakarotto: Nem, az Oddworld egy platformer. Olyan, mint a Mario.

Ben Reilly

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 16535
Re:Videojátékok
« Válasz #362 Dátum: 2008. április 28. - 11:16:48 »
A Bloodmoon-t is szeretem, csak ott az a kínom, hogy amint megfertőződöm a vérfarkas kórral,
1 vagy nem tudok még az átváltozás előtt biztonságos helyre húzodni
2 vagy ha el is tudok rejtőzni, amint mennék kaszabolni mindenki pucol előlem és az egész rohadt helyőrség pillanatok alatt a nyomomban van. Ilyenkor vagy azt teszem, hogy tényleg legyakok mindenkit, de akkor előfordult már hogy olyat npc-t is lenyomtam, aki a főtörténet szempontjából értékes volt.
De a Bloodmoon-t is kijátszottam már nem egyszer, a Tribunal valahogy jobban megfogott. Elvégre abban 2-3 Istenséget is hidegre kell tenni. Ez pedig egy ateistának, bocs a szóviccért, de maga a mennyország.

zozi56

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 7415
  • Őrszem
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #363 Dátum: 2008. április 28. - 11:29:17 »
Vagy mert titkon mazochista vagy... a StarCraftot én is csak a története miatt szenvedtem végig. És szó szerint "szenvedtem". Nem tudom, miért olyan híres egy olyan játék...
Ne a single részt nézd, az kaki. Hálózatban iszonyatosan hangulatos, nagyon kiegyenlítettek a fajok és az egységek. Egy ilyen "csak légivel megyek" taktikával talán 5 percig se húznád. :) A StarCraft egyértelműen a multi miatt lett időtálló és sikeres.
Idézet
Elvégre abban 2-3 Istenséget is hidegre kell tenni
Csak egyet, Almalexiát.
Idézet
Ez pedig egy ateistának, bocs a szóviccért, de maga a mennyország.
:lol:
Man is mortal, and doomed to death and failure and loss.
This lies beyond our comprehension - why do you not despair?

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #364 Dátum: 2008. április 28. - 11:33:44 »
Igen, azt aláírom, hogy elég kiegyensúlyozott, és ezt nem úgy érte el, hogy mindegyik oldalon ugyanaz van csak más név alatt... de a multi térképeket is néztem, azok meg még parányibbak voltak... nem is csodálom, hogy a neten keringő "nagy" multi-csaták tartanak vagy kőkemény 10 percig... ez nem stratégia, hanem "ki-kattint-gyorsabban" verseny inkább.

Kakarotto

  • Mysterio
  • **
  • Hozzászólások: 492
  • May Néni Lover
Re:Videojátékok
« Válasz #365 Dátum: 2008. április 28. - 11:46:32 »
én is Bneten nyomtam Starcraftot, sőt, sosem vittem végig a kampányt, mert unalmas volt, de akkor szerettem meg, mikor még régen hagyománya volt, hogy haverokkal LAN-partykat szerveztünk. Ott SC meg Unreal ment ezerrel, azután jött Bnet.
A ki-katt-gyorsabban dologra csak annyit, hogy 5 perc alatt lemegy azok száma akik gyengébb súlycsoportba tartoznak, 10  perc alatt a hasonló súlycsoport, de feladós emberke esik ki, és utána jönnek a kőkemény csaták. Na azokat még nézni is kegyetlen. Itt egy haverom a koliban ilyen srác, iszonyat milyen jól játszik, míg én nagyban csatatéren támadom, ő lazán védekezik, közben másik 2 bázist húz fel, és már nyomja is az utánpótlást egy távolabbi bázisból. Bár én sem vagyok piskóta, de őt csak nagynehezen tudom megverni.
Computer meg igaz, hogy nagyon kiszámítható. De szerintem az AoE-ban is az volt, annyira tudtam mikor fog támadni és hogy mivel!
Amúgy én nem ismerem a Legacy Of Kainet :D, de utánanézek, ha már ennyire szeretitek.

zozi56

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 7415
  • Őrszem
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #366 Dátum: 2008. április 28. - 11:51:22 »
ez nem stratégia, hanem "ki-kattint-gyorsabban" verseny inkább.
Elsőre nekem is annak tűnt, egészen addig, amíg szobatársam (ő nagyon jól játszik) egyszer el nem "magyarázott" nekem egy híres meccset. A kommentárja nélkül csak annyit láttam, hogy mennek, és ölnek. Meglepően sok ötlet van a háttérben, hidd el.
Man is mortal, and doomed to death and failure and loss.
This lies beyond our comprehension - why do you not despair?

Ben Reilly

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 16535
Re:Videojátékok
« Válasz #367 Dátum: 2008. április 28. - 12:18:44 »
Idézet
Elvégre abban 2-3 Istenséget is hidegre kell tenni
Csak egyet, Almalexiát.

Nem feltétlenül. A főküldetés teljesítése és a Tribunal befejezése után minden gond nélkül meg lehet murdelni Vivec-et is, bár ha szóba hozod az npc-knek, marhára nem leszel népszerű.

zozi56

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 7415
  • Őrszem
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #368 Dátum: 2008. április 28. - 12:35:10 »
Nem feltétlenül. A főküldetés teljesítése és a Tribunal befejezése után minden gond nélkül meg lehet murdelni Vivec-et is, bár ha szóba hozod az npc-knek, marhára nem leszel népszerű.
Azt hittem, arra gondolsz, hogy a Tribunal teljesítéséhez meg kell ölnöd 2-3 istent.
Man is mortal, and doomed to death and failure and loss.
This lies beyond our comprehension - why do you not despair?

Ju

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 5912
Re:Videojátékok
« Válasz #369 Dátum: 2008. április 28. - 12:36:57 »
Amúgy én nem ismerem a Legacy Of Kainet :D, de utánanézek, ha már ennyire szeretitek.
Ez az egyik rész introja:

Először ezt nézd meg. ;) Mellesleg szerintem az egyik legjobb video amit játékhoz készítettek (főleg a ps1-korszakban). :)

Ben Reilly

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 16535
Re:Videojátékok
« Válasz #370 Dátum: 2008. április 28. - 12:55:06 »
Nem feltétlenül. A főküldetés teljesítése és a Tribunal befejezése után minden gond nélkül meg lehet murdelni Vivec-et is, bár ha szóba hozod az npc-knek, marhára nem leszel népszerű.
Azt hittem, arra gondolsz, hogy a Tribunal teljesítéséhez meg kell ölnöd 2-3 istent.

Amalexia-t muszáj legyőzni, mert a Tribunal-ban ő kavarja a guanót, a félig gép istent is ő öli meg. Nekünk már utána csak Vivec marad, de Vivec-en és a másik kettőn kívül állítólag van még 4 Isten a játékban, akiket ha legyőzöl triplázódik a hp-d. Én egyet találtam meg, egy törpét, valahol Balmora környékén egy víz alatti templomban. Nehéz ellenfél, de csak a harci kalapácsa 1 millát kóstál.

pepo05

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 8562
  • Felicia Hardy Lover
Re:Videojátékok
« Válasz #371 Dátum: 2008. április 28. - 13:08:23 »
 :D Innen legalább azokat ismerem, amiket Sepi sorolt fel, a többiből szinte semmit. :D
"Az elme mindig hamarabb adja fel, mint a test. A titok nyitja, hogy az elméd neked dolgozzon és ne ellened"

zozi56

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 7415
  • Őrszem
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #372 Dátum: 2008. április 28. - 13:39:32 »
Nem feltétlenül. A főküldetés teljesítése és a Tribunal befejezése után minden gond nélkül meg lehet murdelni Vivec-et is, bár ha szóba hozod az npc-knek, marhára nem leszel népszerű.
Azt hittem, arra gondolsz, hogy a Tribunal teljesítéséhez meg kell ölnöd 2-3 istent.
Amalexia-t muszáj legyőzni, mert a Tribunal-ban ő kavarja a guanót, a félig gép istent is ő öli meg. Nekünk már utána csak Vivec marad
Tisztában vagyok vele, de ezt írtad: "Elvégre abban 2-3 Istenséget is hidegre kell tenni". De csak egyet kell, ezen kívül még Vivecet lehet, de ennek nincs köze a Tribunalhoz.
Idézet
állítólag van még 4 Isten a játékban, akiket ha legyőzöl triplázódik a hp-d. Én egyet találtam meg, egy törpét, valahol Balmora környékén egy víz alatti templomban. Nehéz ellenfél, de csak a harci kalapácsa 1 millát kóstál.
1 milliót érő tárgy nincs a játékban, talán csak az Azura's Star Vivec lelkével.
Milyen istenre gondolsz? A Tribunal csak abból a három istenből áll, a daedra istenek illetve a kilencek pedig nem "legyőzhetőek", hiszen nem halandók, Talos kivételével soha nem is voltak azok.
Man is mortal, and doomed to death and failure and loss.
This lies beyond our comprehension - why do you not despair?

Ben Reilly

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 16535
Re:Videojátékok
« Válasz #373 Dátum: 2008. április 28. - 14:23:29 »

zozi56

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 7415
  • Őrszem
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #374 Dátum: 2008. április 28. - 14:36:08 »
Nem gondoltam volna, hogy ezt valaha megkapom. :lol: A gumininja fórum életében már jó ideje minden nap aktívan részt veszek, sokat segítek az elakadt játékosoknak. Amiről te beszélsz (1milliós kalapács, a Tribunal tagjain kívül 4 megölhető "isten"), még soha nem hallottam, a nálam tapasztaltabb játékosoktól sem. A HQ-n sem találok ilyesmit, ha te igen, akkor adhatnál róla linket.
Man is mortal, and doomed to death and failure and loss.
This lies beyond our comprehension - why do you not despair?

Ben Reilly

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 16535
Re:Videojátékok
« Válasz #375 Dátum: 2008. április 28. - 15:38:08 »
Mindenképp előkerítem, mert még valahova fel is irtam magamnak a pontos megtalálási útvonalát a víz alatti templomnak. 1 éve sincs hogy a gumininja-n olvastam a kalapácsról. Rohadt idegesítő ha valamiről tudom hogy létezik, de senki más nem hallott róla. Így érezhetnek a régészek. Istenem de kaki nekik.  :-[ :-[ :-[


Már kérdezni akartam, hogy ismeri-e valaki behatóbban a Far Cry játékot, abból is készített Bool bácsi egy "filmet". Múlt héten kaptam kölcsön, de elég nagy a játék helyigénye és csak akkor teszem fel, ha nem valami hülyeség.
« Utoljára szerkesztve: 2008. április 28. - 16:21:28 írta Ben Reilly »

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #376 Dátum: 2008. április 28. - 17:16:42 »
Láttad a Rambo 4-et, na totál ugyanerről szól a FarCry (na jó a vége felé meg lett bolondítva egy kis sci-fi beütéssel is), esküszöm, Stallone innen másolta.
Amúgy én se játszottam még vele, de egy haverom sokat mesélt róla, és csak pozitívumot, az Uwe féle förmedvényhez meg semmi köze.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #377 Dátum: 2008. április 28. - 17:23:08 »
Btw, a Legacy of Kain és a Tomb Raider mióta kalandjátékok? Kalandjáték a Day of the Tentacle, a régi Indy-k, a Syberia-sorozat, Post Mortem, Still Life, CSI-sorozat, Myst-széria, ilyenek. Amiben már két ellenfélnél többet meg kell ölni, az már inkább akciójáték, kalandelemekkel.
A Tomb Raider-ben csupán egyetlen embert ölünk meg. :D
Amúgy igazad van.

Egyetlen nyugati játékot nem tudok a KotOR 1-2-n kívül konzolra, ami komoly agymunkát igényelne, és már azok is pofátlanul egyszerűek
Talgaby, ideje megismerkedned az Atari munkásságával, és akkor megtudod, mit is jelent a "földhöz b*szom a kontrollert" különdíj.
Amúgy önmagában a nyugati játékok hány százalékát töltik ki a PS-nek, mert szerintem igen csekély, leszámítva persze az EA ámokfutását, és az amcsi fps förmedvényeket.

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #378 Dátum: 2008. április 28. - 17:36:15 »
És miért csak PS-ről lenne szó? Nem az az egyetlen konzol a világon. A KotOR speciel Xbox-exkluzív, ha jól emlékszem.

Az Atari mostani munkásságát annyira nem követem szemmel, de már a frisebb BioWare-játékok is pofátlanul könnyűek voltak tőlük, nálam meg az a cég a nyugati szerepjáték-gyártás atyaúristene. (A Neverwinter Nights alapjátéka csak azért volt nehéz, mert a világ leghülyébben adaptált szabályrendszere volt benne, amit az első kiegészítővel háromnegyed részben felülírtak, és a másodikra már elérte a piszok jó kategóriát.)

TR-ből meg nekem anno megvolt a második rész, és kapásból úgy emlékszem, az egyik pályán reflexből indításképp le kellett puffantani két embert. Meg aztán még párat. Vmelyik másik meg inkább tűnt platformernek a sok ugrabugrálással.

Far Cry: nagyon szép, és jó nagy techdemó, amit némelyek viccesen játéknak neveznek. :D Iszonyat szép (tényleg) grafika, ahhoz mérten még emberi gépigény (bár a Doom 3 motor kevesebbet eszik, a HL2 meg talán még egy picit kevesebbet, bár az meg zabálja a memóriát a vakvilágba), bazinagy bejárható trópusi sziget, egy ügyesebb, bár talán, kissé röhejes fizikai motor (bár néhol szerintem jobb, mint a szétsztárolt HalfLife 2-féle "mijazagravitációsgyorsulás"...), és egy újfajta kísérletnek köszönhetően olyan embertelenül idióta ellenfelek, hogy az ember visszasírja a Doom 1 mesterséges intelligenciáját. A látvány miatt viszont egy próbát megér. Mint ahogy a Doom 3 is a parafaktor miatt (utóbbi volt évek óta és mostanáig is az egyetlen játék, amin néha tényleg féltem játszani, olyan ijesztő...).

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #379 Dátum: 2008. április 28. - 18:02:39 »
A Tomb Raideres dolog szigorúan az első részre vonatkozik, a kettőtöl kezdve tényleg átment Punisher féle tömegmészárosba a csaj.
Ja PS-t írtam, azért bocsi. Mondjuk az X-box szerintem egy nagyon rosz vicc, főleg a 360.
Ataritól számomra a Driver Paralel Lines volt kisebb csalódás (pedig a nagy többség a 3-at útállja), ott is már elmaradt a 4 napig 20 órán át játszok egyetlen rohadt 2 perces küldetést életérzés, de most játszom tőlük a Star Wars Rebel Strike című játékkal, na és ott ismét visszajön ez.
DooM 3 parás játék? Én ezt nem vettem észre. Számomra az egész játék arról szólt, hogy az öregcsávó megígérte benne, hogy valóra váltja a rémálmaimat, azt ehelyett vége lett a játéknak. Hát ha szerinte ez nekem rémálom, akkor elég kevésre tartott.
Szigorúan ideje lenne játszanod egy Silent Hillel.
« Utoljára szerkesztve: 2008. április 28. - 18:08:24 írta Todd »