Igen, pont ez az egyik komoly probléma a filmmel. Akár úgy is mondhatnám, hogy sokkal felszínesebb volt, mint a játék.
Sok szörny csak azért került bele, mert milyen frankón mutat a vásznon, de az eredeti jelentése már elveszett.
Ez sajnos tökéletesen igaz. Persze nem lehet 2 órába beletenni annyi mindent, mint egy 10 órás játékba.
De a klasszikus Silent Hilles szörnyek nagy többsége fizikailag nem jelent komoly veszélyt egy emberre, vagyis ha tuljutsz azon, hogy egy ocsmánysággal van dolgod (érdekes, hogy a játék főszereplőinek ez viszonylg könnyen szokott menni), sokkal könnyebb legyőznőd, mint az említett pszichopata gyilkost.
Hát igen, de mi ezt csak azért tudjuk, mert "kipróbáltuk".
A 2. rész Patient Démon szörnyét például egészen könnyű leverni még egy egyszerű szöges léccel is, de "élőben" nem próbálnám meg, hogy tényleg egyszerű-e. Erre különben tökéletes példát nyújtottak az Originsben, ahol ezek a kényszerzubbonyos szörnyek a sz*rt is kipréselték belőlem, amíg csak egy vascső volt nálam.
Különben nem is megy könnyen a főszereplőknek. Harry kiakadt az első szárnyas démon láttán, James ugyanúgy, amikor találkozott elsőre a Patient Démonnal, Heather is lepetézett, amikor meglátta azt az első nagy szörnyet és mindannyian csak kétségbeesésükben támadták meg, mert nem volt más választásuk, azonnal meghaltak volna.
Később persze már jobban vették az új akadályokat.