Igen, a 0,7 annál a sebességnél, plusz alapból nem mindegy, milyen kocsival, de gondolom valami Buzukit vettek alapnak, elvégre most abból van annyi, mint régen Zsiguliból.
Hogy a kormányt megkapja-e a szegycsontod, sok mindentől függ. Ócsó Ungáriában szerelt Buzukinál az esélyed nagy. Volvónál már nem annyira. Az öv amúgy azért van, hogy ne fejeld le a műszerfalat és nyekkenj bele abba, plusz jobban elosztja a hirtelen megálláskor keletkező terhet a testeden és főleg a törzsedre próbálja fókuszálni azt, ami a legjobban bírja (a szegycsont hihetetlen, miket ki nem bír). Persze ettől még kitörne a nyakad, de ezért van elméletben az a vacak légzsák, ami ugye kötelező elég régóta.
A motort meg tényleg megkapod, ha erős az ütközés. Városi, pláne orrmotoros kocsiknál szép mérnök művészet komoly energiaelnyelő zónákat kialakítani a kasztnin bárhol, karbonból meg mégse lehet csinálni egy pár millás családi kiskocsit.