Az utolsó adag e-mailben az Európai Fogyasztóvédelmi Hatósággal folyamatosan konzultálva válaszoltam nekik, amit egyébként meg is mondtam az eMAG-nak, hogy eljárást indítottam ellenük 8plusz az ominzóus e-mail), ehhez képest így is nyiltan a szemembe hazudtak olyan ügyekben, mint hogy a termék garanciáját nem áll módjukban a szervizben eltöltött idővel meghosszabbítani.
Végül sikeresen elérték, hogy a fogyasztóvédelem képviselője ezt írta a legutóbbi levelet írta:
"Magam csak el vagyok képedve mi történt az eMagnál, az egyik legjobb és legmegbízhatóbb webáruház volt az elmúlt években.
Na de most… Nem tudom mire vélni, lehet, hogy az új dél-afrikai tulajdonos hozta ezt a hanyatlást.
Kérem írjon nekik újra, s másolatba tegyen minket is be.
Azt hiszem ideje a weboldalunkon is foglalkozni az eMag mélyrepülésével."