Szerző Téma: Videojátékok  (Megtekintve 656909 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #1860 Dátum: 2010. április 26. - 17:54:06 »
Egyetlen egy van, ami azért vicces, mert utána mindig csak onnan tudod folytatni. Ha egyszer végigjátszod, választhatsz pályát, bármelyiket, de nem tudsz egy adott készlettel indulni, mindig csak azzal, amennyi éppen utoljára megvolt neked. Jelenleg tizedik alkalommal játszom, már majdnem másfél millió zsém van úgy, hogy minden szükséges fegyvert megvettem és felfejlesztettem már.

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #1861 Dátum: 2010. április 26. - 18:37:56 »
Ez... a legolcsóbb módszer szokott lenni az újrajátszás kierőltetésére, és a nehézség fokozására. A Capcomtól nem nagyon emlékszem még, hogy láttam volna ilyen trükköt, általában a pályatervezők és a rendező képes játékelemekkel is megoldani. Fura. Pláne az első három részből kiindulva, ahol a nehezítés csak az volt, hogy nem tudtál akárhányszor menteni, viszont annyi mentőhelyed volt, amennyit csak akartál (és mivel a harmadik részben volt is olyan pont, ahol ha valamit elszúrtál, ment az egész játék a kukába).

Silver

  • Zöld Manó
  • ****
  • Hozzászólások: 3338
Re:Videojátékok
« Válasz #1862 Dátum: 2010. április 26. - 19:01:00 »
A mostani game amit tolok és vagy 7 év után nekiültem valaminek ami nem FIFA: DIABLO ! ! !  8) Igen, az 1. rész  ;D és PC-n  ;D ;D ;D

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #1863 Dátum: 2010. április 26. - 19:57:24 »
Heh, akkor nem csak én nosztalgiázok. Előszedtem megint az egyik legméltatlanabbul elfeledett stratégiai játékot, a Ground Controlt. Olyan tökéletes irányítási rendszere van, amit azóta sem tudtak megismételni, még a folytatásába is gyengébb lett a kezelés. Ráadásul kőkemény harctéri taktika a köbön, egységgyártás, bázisépítés nélkül. Ha egy osztag megnyekken, akkor az egész játékra annyi volt nekik. De most, végre, kb. négy év után, túljutottam azon a tetves légvédelmi ágyús pályán, amin előtte évekig nem tudtam átküszködni magam, és átjutottam a második hadjáratra. (És ehhez csak annyi kellett, hogy rájöjjek, ha a szuperálcázott kommandósokat ésszel használom, sebességre gyúrok rá velük és végiglopakodom az egészet, simán ki lehet irtani a fél pályát gerillataktikával.)
Hogy ott aztán egy olyan bázisvédelme pályától kapjak csuklórohamot, amitől még Custer tábornoknak is keresztbe állna a szeme... négy csapattal védeni öt szorost légierő és nehéztüzérség ellen 10 percig...

Ju

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 5912
Re:Videojátékok
« Válasz #1864 Dátum: 2010. április 27. - 09:18:36 »
Részemről a nosztalgiázás most az Ico. ;D

Úgy emlékszem, nem volt még szó a Mass Effectről... játszott vele rajtam kívül valaki?  :D

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #1865 Dátum: 2010. április 27. - 10:00:00 »
Ez... a legolcsóbb módszer szokott lenni az újrajátszás kierőltetésére, és a nehézség fokozására.
Az mennyiben fokozza a nehézséget, hogy második végigjátszásnál már az elejétől megvan minden cuccod, vagy mennyiben erölteti a második végigvitelt?
Szerintem a többlokkos rendszer elsősorban azért ugrott a Resik esetében, mert már felesleges volt. ;)
Mert az új részekben lehetetlen leakadni, főleg többedik játéknál.
Egyébként meg nem kell túlmisztifikálni a Capcomot, vagy a Resi szériát, mert mindig az olcsó, és nem túl játékosbarát húzásairól volt híres. ;)

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #1866 Dátum: 2010. április 27. - 10:30:58 »
A teljes cucc azért, mert amikor végigszenveded, olyan jó érzés hipermegaatommal lőni a legalapabb ellenfelet is, hogy neszeb*egmostszórakozzvelem. Én is elszórakoztam néha azzal, hogy +6-os fegyverarzenálú, 30-as szintű karaktert importáltam a Baldur's Gate I legelejére, aztán rekordot döntöttem játékidőre, mert meg se tudtak nagyon karcolni (főleg annál a #### csontvázharcosnál esett ez jól Ulcaster romjainál, az a mocsok minden sima játékban legalább kétszer kinyírja az egész csapatot, mire egyszer sikerül legyakni... és ráadásul kikerülni se lehet őt). De Fallout 2-ben is van egy mod, amivel bármit felszedhetsz a legelső városban, és sokan használják, mert könnyebb, mint levadászgatni az amúgy is az elején általában beszerezhető flintákat/felszerelést.
A nehézséget meg az fokozza, ha egyetlen mentésed van. Valamit elszúrsz, nincs hova visszamenni. Valamelyik fps-emnél volt ez, hogy marha hosszú pályák, sok checkpoint, de utóbbiakat mindig ugyanarra mentette, és ha valahol kevés hp-val gyalogoltál be, akkor könnyen lehet, kezdhetted elölről az egész pályát. Meg ilyenek a régi Ninja Gaidenek, ha nem emulátorral játszod, sikítasz a frusztráltságtól, mert csak világonként lehet menteni, és nem éppen rövidek a pályák.

Holdlovag

  • Vezér
  • ****
  • Hozzászólások: 2760
    • Movie Tank
Re:Videojátékok
« Válasz #1867 Dátum: 2010. április 27. - 10:56:07 »
Segítség kéne a Wolverine játékhoz. Van az a rész még eléggé a játék elején. Bemegyek egy terembe, ahol egy energiacellában egy kislányt tartanak fogva. Föntről pedig egy gránátos ember lövöldöz rám. Hogy lehet megölni a gránátost?

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #1868 Dátum: 2010. április 27. - 11:15:31 »
Az ujrajátszásra valóban ösztönzőleg hat, de ez szerintem nem olcsó szemét húzás, hanem egy jó lehetőség, aminek én inkább hiányolom a nemlétét, semminthogy felháborodjak, ha van erre lehetőség. ;)
A nehézséget meg már megírtam, tök fölösleges ezekben a Resikben a több mentés, mivel a kihívás a lehető legalacsonyabban van, így elakadni lehetetlen. ;D

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #1869 Dátum: 2010. április 27. - 14:23:07 »
Lehet, az újakat nem ismerem. A régiekben meg eléggé szükség volt rájuk.

holloo

  • Sakál
  • ***
  • Hozzászólások: 1246
  • "Free Genosha"
Re:Videojátékok
« Válasz #1870 Dátum: 2010. április 27. - 14:45:13 »
Segítség kéne a Wolverine játékhoz. Van az a rész még eléggé a játék elején. Bemegyek egy terembe, ahol egy energiacellában egy kislányt tartanak fogva. Föntről pedig egy gránátos ember lövöldöz rám. Hogy lehet megölni a gránátost?
:google: ill. esetünkben a youtube, de olyat nem találtam. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Fuyy4leZ-ik

Holdlovag

  • Vezér
  • ****
  • Hozzászólások: 2760
    • Movie Tank
Re:Videojátékok
« Válasz #1871 Dátum: 2010. április 27. - 16:32:53 »
Köszi, hollo. Már tovább is jutottam.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #1872 Dátum: 2010. április 27. - 16:42:17 »
Lehet, az újakat nem ismerem. A régiekben meg eléggé szükség volt rájuk.
Hol van már a tavalyi hó. ;)

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #1873 Dátum: 2010. április 27. - 23:04:00 »
Most teszem hozzá, hogy a legújabb 5. részben (Resi) a profi mód majdnem lehetetlen. A legegyszerűbb halandótól kapott egyetlen ütéstől meghalsz - vagy a barátnőd, ha nem figyelsz -, minden egyes találat majdnem halálra sebez, és azért elképesztően sok ellenség van a játékban pályánként is. Nagyjából 10 sikertelen kísérlet után pályát ugrottam, és a 2. pályával kezdtem el ezt a nehézségi szintet. Így megcsináltam három pályát is, de a 8 halál az átlag/pálya.

BuB

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 6858
Re:Videojátékok
« Válasz #1874 Dátum: 2010. április 28. - 07:53:26 »
Na bazz, ez odabaszós grafika... :o
SO SAY WE ALL! - LORDS OF KOBOL

Silver

  • Zöld Manó
  • ****
  • Hozzászólások: 3338
Re:Videojátékok
« Válasz #1875 Dátum: 2010. április 28. - 08:26:15 »
Eee naon fincsi...

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #1876 Dátum: 2010. április 28. - 09:55:41 »
Most teszem hozzá, hogy a legújabb 5. részben (Resi) a profi mód majdnem lehetetlen.
Azért profi mód, hogy közel lehetetlen legyen, hol van ezzel a probléma. Egyébiránt ettöl még nem lesz nehezebb elakadni a játékban, mivel ekkor már úgyis bármelyik pályát leismételheted.

Holdlovag

  • Vezér
  • ****
  • Hozzászólások: 2760
    • Movie Tank
Re:Videojátékok
« Válasz #1877 Dátum: 2010. április 28. - 10:39:21 »
Nem semmi grafika. Ki kell próbálnom. :D

Szilánkmentes

  • Vezér
  • ****
  • Hozzászólások: 2870
  • the Shatterproof !
    • The Proof Report
Re:Videojátékok
« Válasz #1878 Dátum: 2010. április 28. - 18:52:35 »
Most fogtam neki God Of War: Chains of Olympusnak psp-n, így unaloműzőként. Aztán ott ragadtam pár órát elötte. :)

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #1879 Dátum: 2010. április 28. - 21:19:32 »
Ezt most kivesézem. :)
Azért profi mód, hogy közel lehetetlen legyen, hol van ezzel a probléma.
Egyáltalán nincs vele probléma, éppen pozitívumként hoztam fel mellette. :)

Idézet
Egyébiránt ettől még nem lesz nehezebb elakadni a játékban, mivel ekkor már úgyis bármelyik pályát leismételheted.
Ha nem lesz nehezebb, akkor könnyebb lesz. Vagy nem? Hogy lehet ennyire kicsavarni egy mondatot?  ;D
Várjunk... a profi szint miatt nem lesz nehezebb elakadni... tehát könnyebb lesz továbbmenni... vagyis a profi szint miatt nem lesz könnyebb továbbmenni - vagy könnyebb lesz továbbmenni?  :D Segítség!  ;D