Meg is lepődök rajta, hogy egyesek hogy rá vannak indulva a régi játékok HD-ba konvertált verzióiért, amikor ezt lényegében minden 60 Gigás PS 3 alapból tudja.
Pedig egyszerű, manapság a játékok 99%-a:
-max. 3 óra alatt végigtolható, és a játékidőt csak az idióta mentés, az átugorhatatlan, unalmas videók és az irreális nehézségi fokozat tolja ki... vagy azok sem (ld. örök kedvencem, a May Payne 2-t)
-A csicsás grafikát leszámítva eleve egy régi receptet lopnak
-A csicsás grafikán túl nem tudnak semmit
-Egyszerűen csak tömegtermelt vackok, amikről még freddyD se tudnak sokat mondani.
Nem mintha régen annyival jobb lett volna a helyzet, de rengeteg olyan régi játék van, aminek a mai napig nem tudtak a közelébe se kerülni. Az eredeti Ninja Gaidenek, a Super Mariók, az FFVI-VII, the Incredible Machine, Micro Races, Sid Meiertől gyakorlatilag bármi, a korai LucasArts-játékok... a lista sokáig folytatható. És mivel ezeknek ha készül is valami remake, az általában a pokol mélységes bugyrainak legkegyetlenebb gépein készül az emberiség elleni büntetés gyanánt (ha valaki megmondja nekem, kinek volt az a rohadt értelmes ötlete, hogy az FFVI remake-jében az operaáriába belevágja, amint Ghost a vonaton szerencsétlenkedik, hálás lennék, tudom, hova kell küldeni az atomot), így marad az emulátor és mindenféle trükk, hogy azért a mostani monitorok/tv-k felbontása miatt ne három centis pixelekből álljon a kép. És ez a trend nem nagyon akar kiveszni, mert nemrég már eljutottam oda, hogy a Zsnes egyik képjavító algoritmusától megröccent, de nagyon egy 2,5 gigás proci, ami az eredeti SNES 22 MHz-es procijához képest kicsit erős...