Szerző Téma: Videojátékok  (Megtekintve 656935 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Ju

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 5912
Re:Videojátékok
« Válasz #3020 Dátum: 2011. Március 31. - 21:22:31 »
Érdekes. :) Ha a cause-and-effect működik, akkor kérek egy ilyen Back to the Future játékot. :D

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #3021 Dátum: 2011. Március 31. - 21:27:37 »
Hát volt már rá példa, hogy működött, pl. a Fahrenheit, vagy a Heavy Rain kompletten erre épült, csak ott nem volt 100 év az epizódok között.
De pont ma megvettem a Gran Turismo 5-öt, úgyhogy én már be tudok ülni a De Lorean fülkéjébe.

Morbius

  • Traveller
  • ***
  • Hozzászólások: 1346
  • Az élő vámpír
Re:Videojátékok
« Válasz #3022 Dátum: 2011. Március 31. - 21:32:56 »
Ha már Pókember játékoknál tartunk: szerintetek melyik a legjobb? Még nem játszottam egyikkel sem, de mostanában neki szeretnék állni, csak nem tudom melyikkel kezdjem.
Tejet kérek! Csokisat!

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #3023 Dátum: 2011. Március 31. - 21:34:43 »
A playstation 1-es Spider-man, és a Spider-man 2: Enter Electro, ettöl jobbak nem készültek az utóbbi 10 évben.

Ju

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 5912
Re:Videojátékok
« Válasz #3024 Dátum: 2011. Március 31. - 21:37:11 »
Hát volt már rá példa, hogy működött, pl. a Fahrenheit, vagy a Heavy Rain kompletten erre épült, csak ott nem volt 100 év az epizódok között.
Tényleg, a Heavy Rain ilyen volt... eszembe sem jutott, pedig mióta akarok vele játszani... :)

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #3025 Dátum: 2011. Március 31. - 21:47:37 »
Érdemes lenne.
Szerintem nagyon jó játék, és nem nagyon van hasonló.
Ráadásul ebben a cause and effect nem csak reklámduma, tényleg hihetetlen sokféle variáció van benne.
Ezt jól példázza az, hogy a játéknak nagyjából 25 féle befejezése van (ha lesz rá időm, tuti behozom mindet, már csak nagyjából 4-5 hiányzik).
Ráadásul nem is 2, hanem 4 összefüggő történeti szál van benne.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #3026 Dátum: 2011. Március 31. - 22:15:58 »
Még ki se hült az elöző....
;D Valami hasonló jutott nekem is először eszembe.  :D
Mindenesetre már azért érdekel, mert Peter David a narrátora.

Ju

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 5912
Re:Videojátékok
« Válasz #3027 Dátum: 2011. április 01. - 00:09:00 »
Érdemes lenne.
Tudom, baromi sokat olvastam is róla, csak még valahogy nem jutottam oda, hogy megvegyem.  :-[

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #3028 Dátum: 2011. április 01. - 07:56:07 »
Érdekes. :) Ha a cause-and-effect működik, akkor kérek egy ilyen Back to the Future játékot. :D
Miért ne működne? Deus Ex 1-2. Döntesz valahogy, és teljesen másképp alakulhatnak a dolgok.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #3029 Dátum: 2011. április 01. - 08:19:23 »
Még ki se hült az elöző....
Jóformán évente kiadnak egy újat.

zozi56

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 7415
  • Őrszem
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #3030 Dátum: 2011. április 01. - 09:46:05 »
Miért ne működne? Deus Ex 1-2. Döntesz valahogy, és teljesen másképp alakulhatnak a dolgok.
A Deus Exben csak az aktuális idősík jövőjét tudod megváltoztatni, nem egy másik múltját. Nem?
Man is mortal, and doomed to death and failure and loss.
This lies beyond our comprehension - why do you not despair?

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #3031 Dátum: 2011. április 01. - 09:50:31 »
Ha meg ilyen szintű kell, ott van a DotT, ott három idősíkban változtatgatsz mindent. :)

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #3032 Dátum: 2011. április 01. - 11:16:45 »
A Deus Exben csak az aktuális idősík jövőjét tudod megváltoztatni, nem egy másik múltját. Nem?
Miért az nem ugyanaz?
Vagyis megváltoztatsz valamit, megnézed a jövőt, nem tetszik, visszamész a múlba, máshogy jársz el, megnézed azután.
Lényegében gondolom a Pókmanos is ilyen lesz, csak ha ilyen hamar dobják össze, akkor vélhetőleg elég korlátolt lehetőségekkel (a Fahrenheiten, és a heavy rainen is közel 5 évet dolgoztak, nem egyet).

venom75

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 6657
Re:Videojátékok
« Válasz #3033 Dátum: 2011. április 01. - 11:20:46 »

Ju

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 5912
Re:Videojátékok
« Válasz #3034 Dátum: 2011. április 01. - 11:51:17 »
Miért ne működne? Deus Ex 1-2. Döntesz valahogy, és teljesen másképp alakulhatnak a dolgok.
Megint kiderül, hogy műveltebb vagy nálam egy témában. :) Erről még nem hallottam... :-[

zozi56

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 7415
  • Őrszem
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #3035 Dátum: 2011. április 01. - 11:58:42 »
A Deus Exben csak az aktuális idősík jövőjét tudod megváltoztatni, nem egy másik múltját. Nem?
Miért az nem ugyanaz?
Nem. A Deus exben tudtommal ez csak olyan, mint a Kotorban. Ha mondjuk túl erőszakosan oldottál meg valamit, később nem bíznak meg vele, hogy béketárgyalásokat folytass (vagy mit tudom én).
A másik meg olyan, hogy mondjuk ha Peter Parker megöli Jamesont, akkor a 2099-es Pókembernek egy csapásra eltűnik a negatív közmegítélése, mert nem volt, aki éveken keresztül rosszakat írt volna róla a Bugle-ben.
Man is mortal, and doomed to death and failure and loss.
This lies beyond our comprehension - why do you not despair?

Mero

  • Thanos
  • ****
  • Hozzászólások: 4775
  • Főállású szülői példakép
Re:Videojátékok
« Válasz #3036 Dátum: 2011. április 01. - 17:57:22 »
Lakcim : Access Denied - Directive 5 Biometrikus Információ  Pszichológia Profil : -Cinikus -Szarkasztikus -Marháranagyonvicces (-nek hiszi magát ) Szuper Képesség :Bárkit, bárhol, bármikor felidegesíteni 5 percen belül

venom75

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 6657
Re:Videojátékok
« Válasz #3037 Dátum: 2011. április 02. - 06:49:09 »
Valamikor év vége felé.

A kiszivárgott információk után a Capcom hivatalosan is bemutatta a következő Resident Evil játékot, a második és harmadik rész eseményei között játszódó Resident Evil: Operation Raccoon City-t, ami egészen új irányból közelíti meg a sorozatot, ami idén télen fog bemutatkozni, PC, X360 és PS3 platformokon, és négyfős kooperatív lehetőséget is tartalmazni fog.
A vancouveri Slant Six Games csapata által fejlesztett új epizódban az Umbrella Security Squad négyfős csapatát irányítjuk, akikkel az lesz a feladatunk, hogy a kiszabadult T-vírus okozta katasztrófa minden bizonyítékát eltüntessük (túlélőket, szemtanúkat), így könnyen megeshet, hogy olyan ismert szereplőnek is búcsút mondunk, aki a korábbi részekből ismerős lehet számotokra, ezzel pedig lehetőségünk nyílik módosítani a Resident Evil ismert történetén.

A USS csapat négy tagból áll (Vector, Beltway, Bertha, Spectre), a küldetések elején pedig aszerint kapjuk meg feladatunkat, hogy melyik csapattagot fogjuk kiválasztani. A Resident Evil: Raccoon City így csapatalapú kihívás elé állítja majd a veterán és újdonsült rajongókat, ráadásul lehetőségünk lesz a régi jól ismert, legendás helyszíneket is bejárni. A korábbi részekkel szemben a tűzerőnk is megnő, vagyis nagyobb hangsúly lesz a harcokon, amikért cserébe tapasztalati pontokat kapunk. Ezeket később új fegyverekre és képességekre oszthatjuk majd szét, így karaktereink folyamatosan fejlődni fognak.

Mero

  • Thanos
  • ****
  • Hozzászólások: 4775
  • Főállású szülői példakép
Re:Videojátékok
« Válasz #3038 Dátum: 2011. április 02. - 06:55:59 »

Capcom hivatalosan is bemutatta a következő Resident Evil játékot, a második és harmadik rész eseményei között játszódó Resident Evil: Operation Raccoon City-t
A vancouveri Slant Six Games csapata által fejlesztett új epizódban az Umbrella Security Squad négyfős csapatát irányítjuk, akikkel az lesz a feladatunk, hogy a kiszabadult T-vírus okozta katasztrófa minden bizonyítékát eltüntessük (túlélőket, szemtanúkat), így könnyen megeshet, hogy olyan ismert szereplőnek is búcsút mondunk, aki a korábbi részekből ismerős lehet számotokra, ezzel pedig lehetőségünk nyílik módosítani a Resident Evil ismert történetén.
A USS csapat négy tagból áll (Vector, Beltway, Bertha, Spectre), a küldetések elején pedig aszerint kapjuk meg feladatunkat, hogy melyik csapattagot fogjuk kiválasztani. A Resident Evil: Raccoon City így csapatalapú kihívás elé állítja majd a veterán és újdonsült rajongókat, ráadásul lehetőségünk lesz a régi jól ismert, legendás helyszíneket is bejárni.
Bocsika,akkor mégis hallotam róla
Ez érdekes lesz.
csak a trailert nem láttam. :-[
A korábbi részekkel szemben a tűzerőnk is megnő, vagyis nagyobb hangsúly lesz a harcokon, amikért cserébe tapasztalati pontokat kapunk. Ezeket később új fegyverekre és képességekre oszthatjuk majd szét, így karaktereink folyamatosan fejlődni fognak.
Szóval egy sima zombi TPS-t fogunk kapni. :drying:
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 02. - 06:57:52 írta Mero »
Lakcim : Access Denied - Directive 5 Biometrikus Információ  Pszichológia Profil : -Cinikus -Szarkasztikus -Marháranagyonvicces (-nek hiszi magát ) Szuper Képesség :Bárkit, bárhol, bármikor felidegesíteni 5 percen belül

Ju

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 5912
Re:Videojátékok
« Válasz #3039 Dátum: 2011. április 02. - 10:32:39 »
Szóval egy sima zombi TPS-t fogunk kapni. :drying:
Nem kukacoskodni akarok, de a fejlődő karakterek/felszerelések nem TPS, hanem RPG elemek. :) Persze, lehet h félreértettelek és te tök más miatt mondtad, hogy TPS... ;D