Szerző Téma: Videojátékok  (Megtekintve 656933 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Predash

  • Gyík
  • **
  • Hozzászólások: 378
  • Babylon Bwoy
    • HálóZsák Képregények
Re:Videojátékok
« Válasz #3280 Dátum: 2011. Augusztus 08. - 12:44:39 »
Főleg, hogy kétszer annyi gomb kell hozzá, mint egy Mortalhoz vagy egy Tekkenhez. :D De gamepaddal elég jó, de még így is szokatlan, hogy pl. nem csak kétféle ütés/rúgás van, hanem három.

Ben Reilly

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 16535
Re:Videojátékok
« Válasz #3281 Dátum: 2011. Augusztus 11. - 16:37:16 »
Nocsak


grey gargoyle

  • Thanos
  • ****
  • Hozzászólások: 4048
  • A Komédiás
Re:Videojátékok
« Válasz #3282 Dátum: 2011. Augusztus 11. - 17:31:23 »
Nem hiszem, hogy Magyarországon sokan fognak Freddy-vel játszani. :)
This is a joke. A real practical Joke.

Ben Reilly

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 16535
Re:Videojátékok
« Válasz #3283 Dátum: 2011. Augusztus 12. - 08:37:55 »
 :)

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #3284 Dátum: 2011. Augusztus 17. - 20:44:35 »
Áthoztam ide a témát.
Épp a napokban gondolkoztam rajta, hogy mik is a zámomra minden idők legjobb játék intrói
Silent Hill 1. Csúcs. :)
Na akkor itt a teljes listám, több nem jutott eszembe, de azért igyekeztem változatosan vállogatni (Magyarúl nem egy két kedvenc szériámból berakni egy tonnát).
8. Tekken 5

7. Metal Gear Solid 2

6. Devil May cry 4
Ez kissé kakukktojás, mivel nem ez a játék első videójelenete, van elötte egy tök érdektelen prológus jelenet arról, hogy Nero elkésik a templomból.

5. God of War 3
Ez egyszerűen gyönyörű.

4. Legacy of Kaine: Soul Reaver

3. Resident Evil: Outbreak
Racoon city katasztrófája egy patkány szemszögéből.

2. Abe's Oddysee
Az első intro amit láttam, szóval örök kedvenc marad.

1. Silent Hill
Egyszerre hátborzongató, és gyönyörű, minden idők talán legegyedibb főtémájával. Tökéletes.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Augusztus 17. - 20:50:38 írta Todd »

VTomi

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 6418
Re:Videojátékok
« Válasz #3285 Dátum: 2011. Augusztus 20. - 12:11:44 »
Az Abe-et nagyon szeretem. Jó kis játék az!
Tudja valaki honnan tölthetném le a Shadow of the colossust pc-re?

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #3286 Dátum: 2011. Augusztus 20. - 13:03:28 »
Egy Playstation-exkluzív játékot? Abszolúte sehonnan.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #3287 Dátum: 2011. Augusztus 20. - 18:41:21 »
Pedig a shadow of the Colossus mindenképpen dobogós minden idők legszebb (nem grafikára értem, hanem érzelmileg) játékai között.
Mindenképpen erősen ajánlott a művészi szinvonalú produktumokat kedvelő egyének számára.

Tom Fireheart

  • Fórum Tag
  • Pókfej
  • ***
  • Hozzászólások: 5411
Re:Videojátékok
« Válasz #3288 Dátum: 2011. Augusztus 21. - 00:45:25 »
Hmm, ezen még nem is gondolkoztam, hogy melyek a legjobb intro videók.:)

Mondjuk nálam a toplistán ott van a MK Armageddon introvideója is, kegyetlen hangulatos, ahogy az összes MK szereplő, mint két hadsereg egymásnak ront, és csépelik egymást. :D De a Deadly Alliance és és a Deception introja is jó.

Szintén toplistás nálam a GoW 1 intrója is, nagyon hatásos a jelenet, amivel indít. Sőt, az átvezető videók is olyan állat jók, hogy csak na.:D
A GoW 3-at nemrég volt szerencsém kipróbálni és lehidaltam az introjától. :o Tisztára mint egy mozifilm főcíme, iszonyat hangulatos lett.
 
Egyébként a Genji introja is nagyon szép lett, de az átvezető videók is gyönyörűek a játékban (mondjuk a befejező videóval nem voltam megelégedve, elég rövidke volt). Illetve az egész játék grafikai megvalósítását tekintve a Genji az egyik legszebb PS2-es játék.

A Soul Reaverrel még anno pc-n játszottam sok-sok éve, tényleg nagyon ütős introja van annak is. :D

Pedig a shadow of the Colossus mindenképpen dobogós minden idők legszebb (nem grafikára értem, hanem érzelmileg) játékai között.
Mindenképpen erősen ajánlott a művészi szinvonalú produktumokat kedvelő egyének számára.
Igen, tömören fogalmazva minden idők egyik legjobb játéka. :D

------

Egyébként az utóbbi időben 3 ps2-s játékkal játszottam:

1. Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy

Ez egy TPS játék, egy titkosügynökkel kell mászkálni titkos katonai bázisokon meg egyéb helyeken és kinyírni az ellenséges katonákat, illetve megakadályozni a főgenyákat a nagyszabású terveik végrehajtásában. Ez még önmagában nem tűnik külölnegesnek, de a poén az, hogy a karakterünk nem egy szimpla katona, hanem pszichikus képességekkel rendelkezik: telekinézis (lehet tárgyakat dobálni, illetve az ellenségeket, elég jó a játék fizikája), pirokinézis, képes kilépni a testéből, valamint amolyan Xavier prof módjára képes átvenni az irányítást is az ellenséges katona agya felett. A játék nagyon jól össze lett rakva, az a jó benne hogy itt nem csak szimpla látványosság a képességek használata (mint pl a SW játékokban) hanem tényleg rákényszerülünk hogy használjuk azokat, lehet taktikázni velük, szal poén. A pályák grafikai megvalósításától és dizájnjától ugyan nem dobtam el az agyam, de összességében a játék hangulata, a játékélmény nagyon jó volt. Tetszett, hogy ésszel kellett játszani, és nem arról szól a játék hogy rambo módjára mész előre mint a barom. A játékot egyébként a Midway követte el.

2. Urban Reign

Ez is elég jó játék, utcai bunyós Beat 'em up stílusban, csak nem előrehaladós, hanem minden egyes pálya egy körülhatárolt küzdőtérnek felel meg kábé (vannak kisebbek és nagyobbak, parkolótól roncstelepen át metróaluljáróig és irodáig minden) ezeken kell egy vagy több rosszfiút lezúzni. Az alapsztori az, hogy bandaháború tör ki, és az egyik bandának dolgozva helyre kell tenni a többit, aztán persze a játék végére összeáll a kép, hogy ki van az egész ügy hátterében (bár annyira sablon a sztori, hogy ezt már kb a játék elején ki lehet találni. :hehe:) Összesen 100 pálya van (illetve pontosabban fogalmazva 100 küldetés, mert a küzdőterületek természetesen töbször ismétlődnek a sztoritól függően). A grafikai megvalósítás elég jó, nekem tetszett, nem ájultam el tőle, de a játékhoz megfelel. Viszont a játék lényege, a bunyó nagyon jó. :oh: A játék készítésében részt vett a Tekken és a Soul Calibur fejlesztőcsapata, és ez meg is látszik a mozdulatokon, illetve a harcstílusokon. Az ütéseken és rúgásokon kívül vannak átdobások, sőt, tiszta pankrátormozdulatok is, valamint földharc. :D Persze a játék harmadánál már kezdett kicsit unalmas lenni a csihi-puhi, de pont ekkor jött egy újítás, hogy csapattársat lehet vinni magaddal a bunyóba, akivel kooperálhatsz, valamint egy idő után a fegyveres küzdelmet is behozza a játék, úgyhogy gyakorlatilag a végéig lekötött, nagyon jó kis bunyós anyag. A játékban szereplő karakterekkel pedig multiplayer módban egymás ellen is lehet nyomni küzdelmeket, szal pöpec. Ráadásul a játék végigvitele után bónusz karaktereket is meg lehet nyitni akik vendékszereplők a... na vajon honnan?  ;D Szóval jó kis game, ha nem zavar a totál sablon alapsztori, meg nem unod meg a harmadánál.:D Úgyis a bunyó a lényeg benne.

3. God Hand

Nos ezt a játékot még nem vittem végig, sőt kb. talán a harmadánál tartok még csak. Előrehaladós Beat 'em Up game. Igazából azért szereztem be, mert a Clover Studio követte el (akik az Okamit is jegyzik, ami elég zseniális alkotás lett). Elég sok negatív kritikát kapott a God Hand külföldi ismertetőkben, és az eddigi benyomásaim alapján el is marad az Okamitól. De azért látszik, hogy a Cloveres srácok keze munkája a játék, van benne sok apróság (pl minijátékok) ugyanakkor humoros, egyáltalán nem komolyan vehető a játék. Ez utóbbi nálam hátrányt jelentett, mert én többnyire a komolyan vehető, komolyabb hangulatú játékokat szeretem. Persze lehetnek poénok egy játékban (sőt, nem tagadom, nagyon jó poénok is vannak ebben a játékban, amik tetszettek), nem arról van szó, de az már nem minden játékstílusban jön be, ha idétlenre veszik a figurát. Itt pedig nagyon idétlenre van véve a figura (mintha a készítők nagy adag füvet szívtak volna a játék készítése közben). A főellenségek ugyan jópofák, de az alap ellenfelek totál idétlenek. Ugyanakkor a pályák grafikai megvalósítása elnagyolt, nem valami szépek. De igazából ami miatt nem hagytam abba a játékot viszonylag hamar, az a harcrendszer, gyakorlatilag teljesen te magad állíthatod össze a kombókat, szabadon variálgathatod hogy milyen mozdulatot rendelsz az adott támadógombhoz, szóval nagyon jól eltalálták, saját harcstílust alakíthatsz ki. (Menet közben lehet szerezni új mozdulatokat, de venni is lehet.) Marha nehéz amúgy a játék, elég könnyű meghalódni benne. Szóval elég felemás a játék, pozitívumok és negatívumok egyaránt vannak benne. Az biztos, hogy az Okamitól elmarad.
Viszont Todd, neked bátran ajánlom ezt a játékot, ha a DMC 3-ban is tetszett a lazaság és a humor, akkor szerintem ez a játék is be fog jönni neked. :D



A türelem olyan fa, melynek keserű a gyökere, de édes a gyümölcse.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #3289 Dátum: 2011. Augusztus 21. - 19:30:47 »
A God hand azok közé a gammák közé tartozik, emik kicsit mindig is érdekeltek, de annyira sohasem, hogy komolyabb figyelmet fordítsak rá.
Esetleg a jövőben megdumálhatnánk, hogy időlegesen cseréljünk egy két játékot, mer máshogy nem hiszem, hogy sort keritek rá.
de az, hogy a DMC 3-hoz hasonlítod pozitívum, mert nálam az minden idők legélvezetesebb játéka.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #3290 Dátum: 2011. Augusztus 21. - 19:33:38 »
Tényleg ilyen jó a Shadows of Colossus? Azt hittem az intro alapján, hogy csak egy lovagkori GOW klón.
Mire is jött ki? 3-ra?

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #3291 Dátum: 2011. Augusztus 21. - 19:37:11 »
PS 2-re. 2005-ben, így elég merész dolog lenne GoW utánzatnak nevezni.
Önálló produktum, semmi máshoz nem hasonlítható (az új castlevania mondjuk lenyűlta a sémáját, sok más játék mellett, de ez nem a Colossus hibája), éppen ezért nem is biztos, hogy tetszene neked. Sőt, téged ismerve gyanítom, hogy nem.

Tom Fireheart

  • Fórum Tag
  • Pókfej
  • ***
  • Hozzászólások: 5411
Re:Videojátékok
« Válasz #3292 Dátum: 2011. Augusztus 21. - 21:21:10 »
Tényleg ilyen jó a Shadows of Colossus?
Igen, túlzás nélkül lehet állítani, hogy az egyik legjobb játék, amit valaha készítettek.
Semmi köze a GoW-hoz, gyakorlatilag hagyományos értelemben véve nincsenek is normális ellenségek a játékban. Úgy kell elképzelni a játékot, mintha csak boss-fightokból állna. Van egy bazi nagy táj (elhagyatott, de gyönyörű) plusz a karaktered és egy lovad, amivel szabadon lovagolhatsz bármerre. Ezen a nagy tájon kell egyenként megkeresni és megölni a 16 kolosszust úgy, hogy csak egy szál kardod van (najó, meg egy íjad). ;D És a kolosszusok tényleg óriásiak, ház méretű szörnyek. Viszont vannak a testükön gyenge pontok, csak úgy tudod megölni őket, ha felmászol rájuk, és ezeken a gyenge pontokon megsebzed őket a kardoddal. Természetesen van alapsztori is, hogy miért kell megölni a kolosszusokat, az alaptörténet egyszerű de egyben nagyon szép is. Szóval igazából a játék lényege a kolosszusokkal való harc, ami viszont hihetetlen élmény lett, fantasztikus a hangulata. De igazából így szóban nem lehet elmondani hogy mi a Mátrix milyen a SOTC, ez tényleg egy olyan játék amit ki kell próbálni.
Ja, egyébként a játék zenéje is gyönyörű.

A God hand azok közé a gammák közé tartozik, emik kicsit mindig is érdekeltek, de annyira sohasem, hogy komolyabb figyelmet fordítsak rá.
Esetleg a jövőben megdumálhatnánk, hogy időlegesen cseréljünk egy két játékot, mer máshogy nem hiszem, hogy sort keritek rá.
Lehet róla szó, de nekem a játék "kölcsönzői változatban" van meg. Eredeti játékom nem sok van. Chippeltetve van a PS2-d?
Idézet
de az, hogy a DMC 3-hoz hasonlítod pozitívum, mert nálam az minden idők legélvezetesebb játéka.
Azt azért nem állítom, hogy olyan jó is, de mindenesetre a poénosra vett figura és a komolyanvehetetlen tálalás miatt egyből a DMC 3 jutott róla eszembe.
A türelem olyan fa, melynek keserű a gyökere, de édes a gyümölcse.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #3293 Dátum: 2011. Augusztus 22. - 14:20:59 »
Todd már jól ismer: nem tetszene. Nem szeretem a bármerre mehetünk-játékokat, szeretem, ha történik benne valami (kivétel a SH), illetve a boss fightok rendben vannak, ha egy pályát zárok le, de hogy csak azok legyenek, az nem. Nem szeretek annyira bunyózni a játékokban. A GOW 1 is azért necces nekem, mert a játék nagyon jó, de annyira sok benne a bunyó, hogy nem lehet haladni.

Tom Fireheart

  • Fórum Tag
  • Pókfej
  • ***
  • Hozzászólások: 5411
Re:Videojátékok
« Válasz #3294 Dátum: 2011. Augusztus 22. - 15:49:34 »
Oké, megértem.
Nem szeretem a bármerre mehetünk-játékokat, szeretem, ha történik benne valami (kivétel a SH)
Mindenféle erőszakoskodás nélkül, csak annyit mondanék, hogy bár a SOTC-ban elvileg bármerre mehetünk (ami azért nem teljesen igaz, mert vannak hegyek, szakadékok, amik azért némileg beatárolják az útvonalat), de gyakorlatilag mindig a szörnyek után megy az ember (kivéve aki szeret céltalanul lovagolni :D ). Ezt amúgy nagyon zseniálisan oldották meg, mert a szörnyeket úgy lehet megtalálni, hogy a karakter a kivont kardot a magasba emeli, és a kardon megtörő napsugarak mutatják meg az irányt, amerre a szörny található (merthogy nem sima kard, hanem varázskard. :D ). Viszont az tényleg igaz, hogy a játék nagy részében nem történik semmi (már ha a sztorira, cselekményre értetted, hogy szereted ha történik valami a játékban). Igazából a kolosszusokkal való küzdelemnek van olyan jó a hangulata, hogy odaszögezi az embert a játék elé. 

A játékokbeli bunyókkal tényleg úgy van az ember, hogy én pl szeretem a bunyókat, de egy idő után unalmassá illetve monotonná válik, ha túl sok van belőlük, illetve ha csak az van. szóval azt én se mindig szeretem, ha csak bunyó van és semmi más (mondjuk ez szerintem magától a játék megvalósításától is függ). Nekem ezért lett etalon a GoW 1-2, mert nagyon jó arányban adagolják a bunyós, ügyességi és fejtörős részeket. És a jó játékoknál szerintem ez a lényeg, hogy jók az arányok (na meg persze a sztori is). Lehet, hogy a GoW-ban néhol sok a bunyó, de szerintem nem vészes. (Mondjuk engem a Cerberusok elleni küzdelmek akasztottak ki, ha nem nyírod ki időben az elsőt, akkor felböfög sok kis puppy-t akik elég gyorsan nagyra nőnek, ha nem csapod szét időben, aztán a végén már 4-5 felnőtt dög támad rád és cumi.:D) Meg a másik, ami nekem számít, hogy jól nézzenek ki az ellenfelek. Úgy értem, hogy a maguk módján legyenek dögösek, cool-ak. Ezt is nagyon bírom a GoW-ban, hogy tök jók a szörnyek.
Amúgy a Genji pl. tipikusan olyan játék, hogy tök rövidek a pályák, kb 1-2 perc alatt végigszaladnál egy pályán, de hogy hosszabb legyen a játék, ezért minden sarkon ott terem egy csapat ellenfél, akiket le kell hentelni. Ráadásul a pályák átjárhatóak egymásba, tehát visszafelé is lehet (illetve sokszor kell is) menni, de ekkor megint újrateremnek az ellenfelek ott is, ahol kiírtottad őket. (Viszont a pályák olyan gyönyörűen vannak kidolgozva, hogy élvezet végigmenni rajtuk. ;D )
 
A bármerre lehet menni stílus egyébként néhány játékstílusnál tetszik, pl a GTA-nál és a Pókember 2 játéknál bejött. DE mondjuk amióta a Pókember a többi szuperhősös játékhoz is ezt a sandbox rendszert használták, elég uncsi lett, például a 2. Hulk film alapján készült játékot a felénél meguntam. Először poén volt ugrálni Hulkkal a városban, de aztán uncsi lett, az meg pláne, hogy állandóan a sok katonát kellett lezúzni. A vasember játékot is meguntam, a Superman Returns játék viszont tetszett, csak épp azt meg azért hagytam félbe, mert túl nehéz (de majd egyszer cheattel végigtolom, ha lesz kedvem :hehe: ). De tény hogy ott a repkedés bulis lett, csak szokni kell az irányítást... 
 
De a legtöbb játékban én is azt szeretem amikor egymás után következnek a pályák amiken végig kell menni, és nem kell összevissza kóborolni. Csak az a lényeg, hogy legyenek szépek, kreatívak és hangulatosak a pályák (a GoW-nál ezt is eltalálták).
A türelem olyan fa, melynek keserű a gyökere, de édes a gyümölcse.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #3295 Dátum: 2011. Augusztus 22. - 18:22:33 »
A GOW 2-t nagyon utáltam, azt nem is bírtam végigjátszani. Az 1-ben a kis kutyusoknál az volt a titok, hogy előbb mindig azokat intéztem el, hogy ne nőhessenek meg, majd csak ha elfogytak, akkor mentem neki a nagynak. Vagy egyszerre, amihez jól jött a villám varázserő.

Ju

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 5912
Re:Videojátékok
« Válasz #3296 Dátum: 2011. Augusztus 22. - 22:54:53 »
A kis cerberusokra én is a villámot szerettem ráengedni. :)

A Shadow of the Colossus egyébként szuper játék, de én is inkább nézni szeretem, amikor valaki más játszik vele. Én túl sokat szívok vele, és alapvetően nem szeretem a boss fightokat.

Inkább erre terelném a témát... egy hős vagy egy csatában, a szokásos kínai túlzásokkal (500-nál kevesebb ellenfelet nem tudsz leszedni egy átlagos csatában), felváltva harcolsz és stratégiai dolgokat valósítasz meg (pl ha megfelelő időben a megfelelő helyen vagy, el tudod árasztani a várat, amit ostromoltok), találkozol más hősökkel, és mindez alatt metálzene szól. :) Történetek az ókori Kínából. :D

Tom Fireheart

  • Fórum Tag
  • Pókfej
  • ***
  • Hozzászólások: 5411
Re:Videojátékok
« Válasz #3297 Dátum: 2011. Augusztus 22. - 23:54:28 »
A GOW 2-t nagyon utáltam, azt nem is bírtam végigjátszani.
Ennyire nem tetszett? :surp: Kb. meddig jutottál el?
Nálam a GOW 2 csak kevéssel marad el az 1 mögött. Talán nem annyira hangulatos, mint az 1, de ez szerintem betudható annak is, hogy az első rész gyakorlatilag Kratos eredettörténetének tekinthető, így koherensebb (és drámaibb) a sztorija. De ettől függetlenül, tetszettek a 2. rész játékmenetbeli újításai, pl. hogy a plafonon is tudsz mászkálni a kardokkal, vagy a szárnyakon siklás, vagy az időlassítás. Ezenkívül sok jó ötlet volt benne, nem beszélve egy-két nagyon poén mitológiai vendégszereplőről. ;D

A Shadow of the Colossus egyébként szuper játék, de én is inkább nézni szeretem, amikor valaki más játszik vele.
Na majd egyszer megnézheted, ahogy játszom vele, ha van kedved. :D Amúgy érdekes, én mindig jobban szerettem játszani a játékokkal, mint nézni, ahogy más játszik rajtuk (nyilván az más szitu, ha egy haver átugrik vendégségbe, és játszik a ps2-n, akkor persze hogy nézem. :D ) Egyébként én nagyon szívesen szívok egy játékkal, ha megéri. ;D De ne hidd, hogy én nem bénáztam a SOTC-al, különösen a lufis, meg a föld alól támadó kolosszussal lehet sokat szívni. :D De amúgy Hard nehézségi szinten, Time attack módban is legyőztem már egypár kolosszust. :D (Nem tudom hányat, mert már rég játszottam a játékkal és nem emlékszem. :D )   
Idézet
és mindez alatt metálzene szól. :)
:scared:  Juuuuj! Ez nálam nagyon illúzióromboló tud lenni.
Láttam egyszer egy szamurájfilmet, amiben a nagy csaták alatt (értsd: kis szamurájcsapat legyilkol nagyon sok ellenséget) valami modern kori japán popsláger szólt. :D Hát jól odavágott a szamurájhangulatnak. :lol:  Mondjuk tény, hogy maga a film közel sem volt annyira jó, mint amennyire komolyanvette magát (sőt a film végi nagy drámai haldoklásjeleneten gyakorlatilag szétröhögtem magam, anyira szánalmasan vicces volt :lol: ).
Amúgy a többi infó, amit a játékról írtál, nagyon szimpi.:)
A türelem olyan fa, melynek keserű a gyökere, de édes a gyümölcse.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #3298 Dátum: 2011. Augusztus 23. - 15:12:57 »
Pedig nagy epikus harcok alatt a metálzene nagyon jó tud lenni. :)
A GOW 2-ben nem emlékszem, pontosan meddig jutottam, de annál biztosan tovább, amikor időlassítással kellett megmenteni valakit, hogy ne ugorjon le a mélységbe (és én öljem meg). Valami oszlopot kellett odaráncigálni előtte. Erre azért emlékszem, mert annyit szívtam vele, mire sikerült. :) Nekem pont nem tetszett a sok új képesség, tipikusan olyan volt, mint egy folytatás: legyen benne ugyanaz, csak több.
Amikor gyakorlatilag minden 5 méteren volt egy olyan feladat, amit csak tizedikre tudtam megcsinálni, erősen elment a kedvem az egésztől.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #3299 Dátum: 2011. Augusztus 23. - 17:42:10 »
Pedig nagy epikus harcok alatt a metálzene nagyon jó tud lenni. :)
Ezért zsír a Devil May cry 3-4. A Hostile Groove nagyon kemény muzsikákat rettyintett a játék alá.

Mintha azt mondtad volna, hogy a tüskés időlasítós akadályon ragadtál volna végleg le. A főnix feltámasztós pályaszakasz elején.