Szerző Téma: Videojátékok  (Megtekintve 656932 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #3640 Dátum: 2012. Január 20. - 22:36:36 »
Az nekem is tetszett.  ;D

VTomi

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 6418
Re:Videojátékok
« Válasz #3641 Dátum: 2012. Január 23. - 13:08:40 »
Jópofa játékok. Kreatívabb újszerű irányvonalak.

Mero

  • Thanos
  • ****
  • Hozzászólások: 4775
  • Főállású szülői példakép
Re:Videojátékok
« Válasz #3642 Dátum: 2012. Február 01. - 19:05:37 »
Rossebb tudja.... :headscratch:
Lakcim : Access Denied - Directive 5 Biometrikus Információ  Pszichológia Profil : -Cinikus -Szarkasztikus -Marháranagyonvicces (-nek hiszi magát ) Szuper Képesség :Bárkit, bárhol, bármikor felidegesíteni 5 percen belül

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #3643 Dátum: 2012. Február 01. - 20:55:26 »
Hát ez kifejezetten gáznak tűnt.  :headscratch: Remélem, nem lesz az egész sötétben, meg kékben...
Mintha a Dead Space-t akarták volna keresztezni az Enter: Electróval.

Mero

  • Thanos
  • ****
  • Hozzászólások: 4775
  • Főállású szülői példakép
Re:Videojátékok
« Válasz #3644 Dátum: 2012. Február 01. - 21:27:48 »
Hát ez kifejezetten gáznak tűnt.  :headscratch:
Szerintem is.  :yucky: :shocking:
Remélem, nem lesz az egész sötétben, meg kékben...
Pedig de. 99%. :drying:
Mintha a Dead Space-t akarták volna keresztezni az Enter: Electróval.
Egyikkel se játszottam , de nekem Gears of Wars Vs. House of Dead ugrott be. :violent:

Itt az első misszió.

« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 01. - 21:29:22 írta Mero »
Lakcim : Access Denied - Directive 5 Biometrikus Információ  Pszichológia Profil : -Cinikus -Szarkasztikus -Marháranagyonvicces (-nek hiszi magát ) Szuper Képesség :Bárkit, bárhol, bármikor felidegesíteni 5 percen belül

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #3645 Dátum: 2012. Február 02. - 07:20:33 »
Inkább Dead Island, mínusz minden világosság.
És ilyenkor mindig eszembe jut, hogy egykor ez a széria arról szólt, hogy félünk a zombiktól és szörnyektől, és menekülünk előlük, nem pedig százával mészároljuk őket a kifogyhatatlan fegyverekből.
Egyáltalán létezik még manapság a klasszikus túlélő horror?

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #3646 Dátum: 2012. Február 02. - 09:44:32 »
Úgy hívják: Silent Hill.  ;)
A RE a negyedik résszel átállt a lövöldözős verzióra - amit én cseppet sem bánok -, és hatalmas sikert értek el vele. Persze, hogy azt folytatták. De most, hogy idén 3 új RE játék is megjelenik, az egyik elképzelhető, hogy a klasszikus játékmenet lesz. Lehet, hogy épp a RE6, hisz megint zombik lesznek benne állítólag. Amit én eléggé sajnálok, mert a fertőzött emberekben sokkal nagyobb potenciál van, mint a sima zombikban. Utóbbiaknál folytonosan ismétlődött, hogy zombi, ilyen-olyan zombi, kutya, meg Tyrant. A fertőzött ellenségek sokkal szélesebb skálán mozogtak, jóval több bennük a lehetőség. És mivel gondolkodnak, nagyobb kihívás ellenük a harc.

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #3647 Dátum: 2012. Február 02. - 09:54:43 »
Van okos zombi is (Nemesis is ilyen volt az RE-ben). :)
RE6-ot kétlem, hogy visszaterelnék, az RE5 volt eddig a legprofitálóbb nekik.
Amúgy az, hogy akciósabbra vették, még önmagában nem gond, mert ha belegondolsz, ha nem tápolod ott szét a fegyvereidet, akkor eléggé marad a lőszerspórolós, inkább ellenfél-elkerülős játékmenet.
Silent Hill meg... nem is tudom. Nekem így kívülről a Room óta az új részek inkább egy minél betegebb/véresebb és elvontabb történetű kaland-logikai játéknak tűnnek, mintsem túlélő horrornak. Arról nem is beszélve, hogy az értékelések olyan lineárisan mennek lefelé a harmadik játék óta, hogy rossz nézni.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #3648 Dátum: 2012. Február 02. - 10:08:23 »
Hát, mivel a klasszikus SH az 1-3 - először a 4. rész szakított a hagyományokkal -, persze hogy azokat sokkal többre értékelik, mint bármelyik utána következőt. De annyira azért nem vészes a helyzet. A 4. tényleg nagyon gyenge volt, és a Homecoming is rengeteg hibával küszködött, viszont az Origins egészen jó volt, míg a Shattered Memories visszahozott mindent, ami az újabb játékokból hiányzott, holott szintén teljesen új játékmenete volt.
Szerintem a sztori nem lett elvontabb. Az utolsó kettőnek tök logikus, értelmes, ám (lelkileg) brutális sztorija volt. Például Pepo imádná őket. :)

pepo05

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 8562
  • Felicia Hardy Lover
Re:Videojátékok
« Válasz #3649 Dátum: 2012. Február 03. - 17:52:47 »
Nocsak. Valami tartalmi leírást tudsz linkelni nekem?
"Az elme mindig hamarabb adja fel, mint a test. A titok nyitja, hogy az elméd neked dolgozzon és ne ellened"

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #3650 Dátum: 2012. Február 03. - 19:28:52 »
Persze hogy tudok, de totál spoileres lesz, mert mindig a végkifejlet teszi fel a koronát a története csúcsára. Különösen igaz ez a második részre, és a Shattered Memories-re. De ha spoileresen is akarod, akkor a Homecomingnak leírom a sztoriját.

Tom Fireheart

  • Fórum Tag
  • Pókfej
  • ***
  • Hozzászólások: 5411
Re:Videojátékok
« Válasz #3651 Dátum: 2012. Február 03. - 20:56:42 »
Én ma kezdtem el a RE széria alkotóinak egy másik sikerjátékát, az Onimusha: Warlords-t. Eddig nagyon bejön. :oh: Ahhoz képest, hogy a játék 2001-es, a grafika részletes és gyönyörű. Hangulatos volt az intro is. :D  A szamurájos témákat amúgyis imádom, plusz itt még misztikummal is vegyítve van. :D Látszik a játékon, hogy a RE-s srácok rakták össze, kicsit hasonlít is, csak itt inkább az akción van a hangsúly. Az akció mind az irányítást, mind a hangulatot tekintve élvezetes.
Csak két dolog zavar a játékban: 1. az analóg kart nem lehet használni az irányításhoz (nem igazán értem, hogy ezt a lehetőséget miért nem használták ki a korai játékok) 2. fix kameranézetek vannak (Ez főleg a küzdelmeknél gáz). Na meg a felvehető tárgyakat sem jelöli külön a program, ezek simán bele is olvadnak a diszletbe, úgyhogy eléggé meg kell sasolni minden zegzugot. :D De már kezdek hozzászokni ezekhez a stílusjegyekhez. :)
Még nem sokat játszottam a játékkal, de már most megfogott. :)
A türelem olyan fa, melynek keserű a gyökere, de édes a gyümölcse.

pepo05

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 8562
  • Felicia Hardy Lover
Re:Videojátékok
« Válasz #3652 Dátum: 2012. Február 03. - 21:16:52 »
Mivel úgysem fogok játszani vele, így jöhet spoileresen is.
"Az elme mindig hamarabb adja fel, mint a test. A titok nyitja, hogy az elméd neked dolgozzon és ne ellened"

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #3653 Dátum: 2012. Február 04. - 00:18:24 »
Silent Hill 5 (Homecoming)
 :spoiler:

Egy kórházi hordágyra szíjazva térsz magadhoz. Tolnak a sötét folyosón egy kórházban. A lámpák pislákolnak, sikolyokat és ordításokat hallasz. Próbálsz kiszabadulni, de szoros a szíj, nem enged. Néhány ajtó nyitva van a folyosón, odafordítod a fejed, villanásnyira látsz csak mindegyikben 1-1 embert, akik mintha éppen megölnének valakiket...
Betolnak egy eléggé üres, kicsit szétdúlt kórterembe, majd az ápolók kimennek. Már csak árnyékból látod, hogy egy Piramisfej alakú hatalmas szörny elkapja, és felnyársalja mindkettőt. Kétségbeesetten próbálsz szabadulni, és sikerül is végre eltépned az egyik szíjat - a többiből már kibújsz.
Óvatosan indulsz el a sötét folyosón, amikor meglátod a kistesódat, Joshuát. De nem figyel rád, és cserébe a rácsos ajtó kinyitásáért kéri tőled a kedvenc plüssnyusziját. Megszerzed neki, átadod, de elszalad, hiába futsz utána. Végre eljutsz a liftig. Beszállsz, megnyomod a földszintet, de a lift megáll. Sivító fémes hangot hallasz, mint amikor egy óriási kést vonszolnak a kövön. Aztán a liftajtó apró rését át  bevág a Nagy Kés, át a mellkasodon, szó szerint kettéhasítva a tested...

Ordítva ébredsz. Egy kamionban ülsz, a sofőr kíváncsian néz rád. Alex Shepherd a neved, épp jössz haza a katonaságtól. Az ottani élet erősen megviselt, látszik rajtad, hogy nagyon vágysz már az otthon szeretetére, biztonságára. Stepherd Glenben laksz, amely szomszédos kisváros Silent Hillel. A kamionos elvisz a város határáig. Gyalog indulsz haza, de a város furcsán szürke, ködös, és teljesen néptelen.
Az utcán belefutsz Holloway bírónőbe. A lányáról kérdezel, akit régóta nem láttál, de mindig kedveltétek egymást.
Otthon találkozol anyáddal, aki furcsán szótlanul ül a hintaszékében, és nem szól semmit. Kérdezed őt Joshuáról. Elhatározod, hogy megtalálod a kisöcsédet - nagyon szereted őt. A házban körbejárva feltűnik, hogy minden családi fotón csak apád van, anyád, meg Joshua - te egyiken sem. Arra gondolsz, biztos te fényképeztél...
Átkutatod a házat, hátha találsz valami nyomot, hova tűnhetett Joshua. Kijutsz a házból, a szomszédos temetőn át az utcára. Ott találkozol Elle Holloway-jel, aki ugyanúgy furcsállja, hogy hová tűnt mindenki, de örül, hogy végre újra visszajöttél. A temetőben ugyan láttad Bartlett polgármestert egy sírt kiásni, de nem vett észre.
Egy kriptában egy emlék hatására elájulsz és Silent Hill utcáin térsz magadhoz. Egyetlen Hotel, ahova be tudsz törni, ott meglátod az öcsédet, de ahogy ugrasz hozzá egy szoba padlóján keletkezett lukon át, nem sikerül az ugrás és a lukba esel. Kapaszkodsz, de Joshua inkább ijedten lép hátra, nem segít, hiába kéred. Lezuhansz. Lenn  találkozol Mr. Bartlettel, aki zavarodottan beszél valamiről, majd egy szörny széttépi. Miután túlélted a harcot, bejutsz a polgármesteri hivatalba, ahol megtudod, hogy a város alapítók négyen voltak: a Holloway család egyik őse, a Bartlett családé, a Finch családé és a tiéd 150 éve alapították a várost.
Kitörsz egy börtönből, leereszkedsz egy csatornába, azon át jutsz el újra a saját városodba, Stepherd Glenbe. Meglátod Dr. Finch-et, futsz utána, de Finch rémülten menekül és befut a rendelőjébe. Egy átváltozott világ legmélyebb bugyrában éred utol, ahol meggyötörten, véresen néz maga elé. Kéri, hogy add oda neki a kislánybabát, amit a földön találtál, mert a kislányának vette ajándékba. Ahogy átadod neki, a baba nőni kezd, felemeli Dr. Finchet és szörnyű halállal megöli. Majd téged is meg akar... amikor legyőzted, vérezni kezd, de annyira, hogy a vére teljesen elborítja a padlót, és téged is. Ráadásul a padló egyszerűen beszippant, mint egy lefolyó. A földön fekve térsz magadhoz, melletted a kisbaba, amit az előbb emeltél fel a földről, de most széjjeltépve.
Joshua itt-ott megjelenik előtted, de mindig elfut, sosem éred el. Néhány hely emlékeket ébreszt benned. Hogy apád mennyire rosszul bánt veled, az öcsédet tiltotta tőled, mindig kivételezett vele. Te sosem értetted, de mintha téged mindig is gyűlölt volna valamiért...
Végül újra eljutsz Silent Hillbe - ezúttal hajón. Egy régi ismerősöddel és Ellével együtt. De egy szekta feljön a hajóra, a haverodat és Ellét elkapják, téged a vízbe löknek.
Amikor magadhoz térsz, a kiszáradt tómederben fekszel az üres hajó mellett. A haver rádión szól, hogy egy börtönbe zárták őket, úgyhogy oda indulsz, kimenteni őket. Az alagsorban megtalálod anyádat kikötözve egy gépnyújtóra. Könyörög neked, hogy öld meg, mert nem bírja tovább a fájdalmat, és különben is minden ízében megérdemli. Ott a pisztoly a kezedben, de képtelen vagy megtenni - egy pillanattal később a gép beindul, és anyád a szemed láttára szakad szét. Egyre több minden lesz világos a múltadból, ahogy egyre jobban előjönnek az emlékeid. Végül találkozol apáddal, aki a börtön melleti templomban van szintén kikötve. Tőle tudsz meg mindent.
A dögcédula, amely a nyakadban van, nem a tiéd, hanem az övé. Apád katonatiszt volt, te eddig egy elmegyógyintézetben voltál, mert ideg összeroppanásod volt. Azért kerültél oda, mert az egyik éjjel kicsaltad Joshuát a tóra csónakázni. Volt nála egy gyűrű, amit apádtól kapott, azzal, hogy nagyon fontos dolgot jelent, vigyázzon rá, és neked sose mutassa meg. Nagyképűen elvetted tőle, de a csónak megbillent, ahogy Joshua utánakapott, és beesett a vízbe. Nem találtad meg, apád nem sokkal később a karjaiban hozta ki az élettelen testét. De már mintha nem lett volna dühös rád, csak roppant szomorú...
Aztán hátulról Piramisfej szó szerint kettévágja őt.
Mész utána, leereszkedsz még mélyebbre, de valaki fejbe vág és elájulsz. Arra térsz magadhoz, hogy egy székhez vagy kötözve és Holloway bírónő áll előtted, egy fúrógéppel a kezében, amit láthatóan rajtad akar használni. Tőle ismered meg a város történetét.
Amikor Silent Hill lakói ráébredtek, hogy mit szabadítottak el a városukban, néhányan megpróbáltak elmenekülni. De tudták, hogy a világon sehova sem bújhatnak el a bosszúálló sötét istenek elől, így lepaktáltak az egyik istennel. Megalapították Stepherd Glent, nem messze Silent Hilltől, de cserébe, hogy ne bántsa őket, a négy alapítónak áldozatot kellett bemutatnia. Mindegyiküknek az elsőszülött gyermekét kellett feláldoznia generációkon keresztül. Megtudod, hogy a szüleid már a születésed pillanatától fogva tisztában voltak vele, hogy téged meg kell ölniük. Apád úgy nevelt, mint egy kutyát, csak azért, hogy ne szeresd meg az életet, hogy amikor eljön a pillanat, ne érezd annyira kegyetlennek a halált. Minden szeretetüket a kisöcsédre kellett hagyniuk, még vigaszképp is.
Csakhogy amikor véletlenül a halálát okoztad, ezzel felborítottál mindent. Apád ezek után képtelen volt veled is végezni, az egyetlen megmaradt gyermekével, az istenek pedig visszatértek Stepherd Glenbe, hogy elvégezzék a munkájukat. Ezért lett kihalt, véres, mocskos és szörnyekkel teli a város.
A többi alapító pedig halálosan dühös volt apádra, mert ők már megölték a saját gyermekeiket. Amikor a kórházban láttad a nyitott ajtókat, a három gyermek halálát láttad. Dr. Finch, ahogy megfojtja a kislányát, és akit később szétszakított a bűntudat, Bartlett, aki élve temette el a saját fiát. Most pedig itt áll előtted Holloway bírónő, aki épp elküldött valakit egy láncfűrésszel, hogy ölje meg Ellét, hátha azzal megnyugszanak a sötét istenek.
Kiszabadulsz, megölöd Hollowayt, a többi szekta tagot is, megmented Ellét, majd megtörve búcsút veszel öcsédtől, akivel még utoljára találkozol, amikor egy utolsó legyőzött szörny gyomrából előbújik.

pepo05

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 8562
  • Felicia Hardy Lover
Re:Videojátékok
« Válasz #3654 Dátum: 2012. Február 04. - 01:29:39 »
SPOILERES!!!

Hát, ez finoman szólva is eléggé zavaros így első olvasásra. MIndenesetre nagyon köszönöm, hogy leírtad. Nem pár perc lehetett ezt begépelni, szóval mmégegyszer köszönöm.  :) ;) Visszatérve: Több dolgot sem értek.

Ennyi a vége? Ettől még Stepherd Glen nem menekült meg, a gonosz isteneket nem győzte le senki...a többi lakónak is annyi? Szóval végülis akarva-akaratlanul Shepherd lelkén szárad az egész buli (pontosabban az felelőtlensége, és persze tudatlansága miatt indult el az egész bosszúhadjárat a sötét oldalról), ő meg búslakodva elsétál a naplementében, de azért a lány még megmentette? Ha így van, ez eléggé ponyvaízű egy végkifejlet.
Másrészt a végén milyen szektatagokra gondolsz? A négy család vezetőjére? De ők már előtte meghaltak szörnyek által nem?

Azt sem értem, hogy akkor az eleje hogyan kezdődhet azzal, hogy a főhős katonakánt hazajön a városkájába. Egy diliházból nem szokás katonagöncben hazafurikázni. Vagy az egész csak hallucináció? Akkor viszont kérdés, hogy hol haluzta be Alex az egészet, vagyis miközben ezeket beképzeli, hol van ő valójában?


Egyébként érdekes sztori, bár az azért szemet szúrt, hogy főhősünket eléggé ad hoc jelleggel ütik le, veszti el az eszméletét, vált valami miatt helyszínt a sztori (értsd, picit erőltetetten van tovább gördítve a történet, az a folyamat, hogy Alexnek térjenek vissza az emlékei). Bár csak egyszer olvastam el az egészet, másodjára lehet kevésbé tűnne így.

 SZerk:
Amúgy ha jól láttam, van végigjátszás youtube-on (több részben, egy-egy rész 45 perces), majd mindenképpen belekukkantok.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 04. - 01:39:28 írta pepo05 »
"Az elme mindig hamarabb adja fel, mint a test. A titok nyitja, hogy az elméd neked dolgozzon és ne ellened"

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #3655 Dátum: 2012. Február 04. - 15:30:04 »
Elsősorban tudd, hogy egy 10 órás játék történetét vázoltam le egy percben, vagyis erősen kivonatos a cucc.  :) Még annyit hozzátennék a teljesség kedvéért, hogy négy olyan ember tragédiájáról van szó, akik alapvetően egyikük sem bűnöző, egyikük sem rossz ember. De tisztában vannak azzal, hogy amennyiben nem teszik meg, amit kell, a város összes emberét szörnyű kínhalálra ítélik - együtt a saját családjukkal.
Ennek megfelelően Bartlett - mire elérkezett az idő, eltelt annyi év, hogy végre kellett hajtania a tettét - enyhén bedilizett a tudattól, a fájdalomtól és a lelkiismeret furdalástól. Vele beszélve érezhető, hogy ő már félig odaát van. Dr. Finch is megtette, amit muszáj volt, de őt maga a tett annyira összetörte, hogy legszívesebben azonnal a lánya után halt volna, méghozzá a legszörnyűbb kínhalállal - vezeklésképpen. Ő teljesen belerokkant tettébe - amikor elkéri tőled a babát, kétségbeesetten próbál bármiféle örömet szerezni a már halott lányának, bármit, amivel még egy utolsó apró örömet is szerezhetne neki.
Apádat szintén megtörte várható tettének súlya. Minden egyes nap minden percében összeszorította a fogát, hogy képes legyen kitartani, és durván bánni veled, holott nagyon szeretett - de ezt egyetlen egyszer sem mutathatta ki. Bánatában az öcséddel vigasztalódott - úgy tűnt, mintha őt szeretné jobban, de ez közel sem volt igaz. Anyádat is összetörte a tudat.
Egyedül Holloway volt az, aki teljesen ép elmével, nyíltan vállalta, hogy megöli a gyermekét, mert őt már annyira behálózta a szekta, hogy teljesen értelmes cselekedetnek hitte tettét.


Ennyi a vége? Ettől még Stepherd Glen nem menekült meg, a gonosz isteneket nem győzte le senki...a többi lakónak is annyi?
Nem, őket lehetetlen. A Silent Hill sorozatra nem jellemző a happy end, mint a kalandjátékokra.

Idézet
Szóval végülis akarva-akaratlanul Shepherd lelkén szárad az egész buli (pontosabban az felelőtlensége, és persze tudatlansága miatt indult el az egész bosszúhadjárat a sötét oldalról), ő meg búslakodva elsétál a naplementében, de azért a lány még megmentette?
Erős lenne azt mondani, hogy az ő lelkén szárad, mert neki fogalma sem volt semmiről. Úgy nőtt fel, mint bármelyik gyerek, csak nem értette, az apja miért olyan gonosz vele sokszor. Ha szigorúan nézzük, akkor az apja lelkén szárad, amiért őt képtelen volt megölni már. Az nem derül ki a történetből, hogy a város túléli-e. Ha igen, akkor megelégedtek helyetted apád - és a többi alapító utód halálával.

Idézet
Ha így van, ez eléggé ponyvaízű egy végkifejlet.
Heh, ezt se mondta még soha senki egy SH sztorira. :)

Idézet
Másrészt a végén milyen szektatagokra gondolsz?
Silent Hillben volt egy szekta, amely ezeket a sötét isteneket imádták. Holloway hozzájuk járt el.

Idézet
Azt sem értem, hogy akkor az eleje hogyan kezdődhet azzal, hogy a főhős katonakánt hazajön a városkájába.
Most nem emlékszem, úgy rémlik, hogy csak otthon öltözött át, hisz a kórházban még kórházi ruhában volt. A dögcédulát is otthon vehette magához. Nem volt benne semmi hallucináció, csak mivel az elméje bomlott meg, a kórházban eltöltött idő alatt (hónapok? évek?) kiesett minden olyan emlék a fejéből, amely tettével kapcsolatos volt - ezzel együtt az is, hogy miért van kórházban. Mivel fiatal (22 éves), valószínűleg még nem dolgozott, így apja meséi, kitüntetései ivódtak a fejébe, és az elméje összemosta ezeket.
 
Idézet
Egyébként érdekes sztori, bár az azért szemet szúrt, hogy főhősünket eléggé ad hoc jelleggel ütik le, veszti el az eszméletét, vált valami miatt helyszínt a sztori (értsd, picit erőltetetten van tovább gördítve a történet, az a folyamat, hogy Alexnek térjenek vissza az emlékei).
Abszolút nem, mindennek megvan a pontos helye és értelme, csak ennyire nem tértem ki rá részletesen a miértekre. Néhány abból is érthető, ha már játszottál SH játékkal előtte. Pont ez a fantasztikus ebben a sorozatban, hogy olyan precíz, hogy a Watchmen elbujhat mellette: semmi sincs benne ok nélkül, mindennek megvan a helye és oka, a miértje és mindene. Még a szörnyek kinézete sem véletlenszerű, azoknak is megvan a maga oka.

Mindezekhez még jönnek hozzá olyan hangulati elemek, hogy például amikor a temetőn átmész, ha veszed a fáradtságot és elolvasod a kriptán lévő feliratokat, utána véged van. Az egyiknél - pedig mindössze 4 soros - majdnem elsírtam magam. Elképesztően értenek az érzelmekhez ennek a játéknak a készítői.
 

« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 04. - 15:36:08 írta kaine »

Mero

  • Thanos
  • ****
  • Hozzászólások: 4775
  • Főállású szülői példakép
Re:Videojátékok
« Válasz #3656 Dátum: 2012. Február 04. - 20:46:10 »
A Dead Island játékhoz ez volt az első trailer,de levették mert túl 'erős" volt néhány (millió) nézőmek.Az már másik kérdés hogy minek nézi ha nem bírja az ilyen jellegű stuff-okat. :stupid:
De most felkerült megint. :muahaha:
Asszem 1x már betettem. :cavinton: De attol még  :censored: :censored: :censored: jóóó trailer.
Lakcim : Access Denied - Directive 5 Biometrikus Információ  Pszichológia Profil : -Cinikus -Szarkasztikus -Marháranagyonvicces (-nek hiszi magát ) Szuper Képesség :Bárkit, bárhol, bármikor felidegesíteni 5 percen belül

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #3657 Dátum: 2012. Február 04. - 21:24:03 »
A videó tényleg nagyon erős, de a játék állítólag gyenge. A vége után van is újabb link, FPS nézet, ami nekem nem jön be, de olyan, mintha nem zombi játék lenne, hanem valami szerepjáték, vagy mi.

pepo05

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 8562
  • Felicia Hardy Lover
Re:Videojátékok
« Válasz #3658 Dátum: 2012. Február 04. - 21:52:19 »
Idézet
Elsősorban tudd, hogy egy 10 órás játék történetét vázoltam le egy percben, vagyis erősen kivonatos a cucc.   Még annyit hozzátennék a teljesség kedvéért, hogy négy olyan ember tragédiájáról van szó, akik alapvetően egyikük sem bűnöző, egyikük sem rossz ember. De tisztában vannak azzal, hogy amennyiben nem teszik meg, amit kell, a város összes emberét szörnyű kínhalálra ítélik - együtt a saját családjukkal.
Egen, azóta átértékeltem egy picit amit írtál, főleg, hogy belekukkantottam a végigjátszásba. És amit írsz, szerintem az adja az igazán drámai erejét a sztrorinak, és hát igen, ezt pár mondat után nem igazán tudtam felfogni. :)
Idézet
Erős lenne azt mondani, hogy az ő lelkén szárad, mert neki fogalma sem volt semmiről. Úgy nőtt fel, mint bármelyik gyerek, csak nem értette, az apja miért olyan gonosz vele sokszor.
Ezért tettem hozzá, hogy tudatlansága. ;) A felelőtlensége ott jön ki, hogy közrejátszott öccse halálában (persze akaratlanul), és tudatlanul ezzel abban is, hogy az egész elindult. Apuci szerintem annyira ki volt már az öcskös halála után, hogy aligha lehet számon kérni rajta, miért nem ölte meg megmaradt fiát. Persze igazából ez a a helyzet tényleg, ahol nehéz igazi bűnbakot találni.

Idézet
Heh, ezt se mondta még soha senki egy SH sztorira.
Nem akartam ledegradálni, de akkor is furcsa a vége.  Ilyen események után minimum egy újabb idegösszeomlás/és vagy öngyilkosság lenne a megfelel lezárás, nem pedig az, hogy megmentem a csajt, majd búslakodva odébbállok. ;) A sztori súlyához képest olcsón megússza a főhős maga.
Idézet
Most nem emlékszem, úgy rémlik, hogy csak otthon öltözött át, hisz a kórházban még kórházi ruhában volt. A dögcédulát is otthon vehette magához. Nem volt benne semmi hallucináció, csak mivel az elméje bomlott meg, a kórházban eltöltött idő alatt (hónapok? évek?) kiesett minden olyan emlék a fejéből, amely tettével kapcsolatos volt - ezzel együtt az is, hogy miért van kórházban. Mivel fiatal (22 éves), valószínűleg még nem dolgozott, így apja meséi, kitüntetései ivódtak a fejébe, és az elméje összemosta ezeket.
 
Úgy indul a sztori, hogy tolják lekötözve az ápolók, katonai ruhában, dögcédulával. Amikor felébred a kamionban ugyanaz a ruha van rajta. Most néztem végig az elejét.
Az lehetséges volna, hogy alapból betegeknek való göncökben volt, de amikor a városból egy SH klón lett, átalakult Alex ruházata?
Idézet
Abszolút nem, mindennek megvan a pontos helye és értelme, csak ennyire nem tértem ki rá részletesen a miértekre.
Ühüm, közben már én is kezdek rájönni erre. :)

« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 04. - 22:07:38 írta pepo05 »
"Az elme mindig hamarabb adja fel, mint a test. A titok nyitja, hogy az elméd neked dolgozzon és ne ellened"

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #3659 Dátum: 2012. Február 04. - 22:28:41 »
Ilyen események után minimum egy újabb idegösszeomlás/és vagy öngyilkosság lenne a megfelel lezárás, nem pedig az, hogy megmentem a csajt, majd búslakodva odébbállok. ;) A sztori súlyához képest olcsón megússza a főhős maga. 
Ez még koránt sem biztos, különben. Minden SH játéknak többféle befejezése van attól függően, hogy hogyan játszottál, és majdnem biztos vagyok benne, hogy az egyetlen pozitív közülük az, hogy távoznak Ellével. Arról nem is beszélve, hogy láttunk már olyat is a sorozatban, hogy végignyomtuk a főhőssel, megmenekültünk a végén, majd egy következő SH részben megtaláltak minket, mintegy mellékszálként, és kinyírtak...

Idézet
Az lehetséges volna, hogy alapból betegeknek való göncökben volt, de amikor a városból egy SH klón lett, átalakult Alex ruházata?
Simán lehetséges. Ennél tett már sokkal durvább dolgokat is a város.  :)