Én játékteremben már láttam fénypisztolyos Rambo játékot, nem is olyan rég.
A Gow 3 szerintem a 2-től mindenképpen jobb, legalábbis a 3 beli sztori jobban tetszett (a 2-ben lényegében nem is volt). Szerintem is távolabbi a nézőpont, de ez engem sose zavart annyira. Számomra a GOW-ban mindig sokkal egysíkúbbnak tüntek a bunyók, mint mondjuk a Devil May Cryban. Általában egy két kombóval nyomtam le mindet, és nem éreztem rá késztetést, hogy változatosabban harcoljak. + Az alternatív fegyverek is elég trék az alaphoz képest.
A Boss fightok viszont frankók benne.
Ha a 2-től jobb, akkor már tuti tetszeni fog, mert nekem a 2 is nagyon bejött.
Számomra a GOW gyenge pontja a harcok. A hangulata király, a feladatok (az elsőben) nagyon jók, ügyességi részek, minden, csak túl sokat kell bunyózni benne.
A harc valóban egysíkú kissé, de ezzel úgy vagyok, hogy hát istenem, nem egy Tekken. A hasonló stílusú játékok zömében ugyanilyen a bunyó, csépelni kell a szörnyeket és kész. De azért a kivégző mozdulatok, illetve a fejleszthető kombók/mágia visz bele egy kis változatosságot. De ezt leszámítva a játék többi része zseniális, és a bunyót is úgy adagolják, hogy mindig a megfelelő pillanatban jön egy ügyességi vagy fejtörős rész.
A játékmenet, a hangulat, a látványos átvezető videók... Imádom.
Amúgy a Genjiben, meg az Onimushában még folyton újra is teremnek a szörnyek, ha egyik pályarészről visszamész egy másikra.
Úgyhogy a nagy szörnyáradatokat már megszoktam.