Ezt úgy írod, mintha kötelező lenne kajtatni utána, és mintha baj lenne, hogy ennyit tettek bele.
Amúgy a rébusz trophyk megfejtése már az 1-ben is kifejezetten szórakoztató volt.
Kötelező, mert a sztori része a túszok kiszabadítása.
És igen, sok van. Rohadt sok. Ha nem számítom a challenge pályákat, akkor a céltalan őgyelgés nélküli tiszta játékidő kétharmada csak ezeknek a felkutatása, ami rengeteg.
Ugyanakkor inkább ezek a szórakoztatóak, mert pár kivételtől eltekintve (ballonvadászat, démonfejvadászat, harci kihívások) eléggé dolgoztatják az agyat. Az előző részben pont, hogy egy nyűg volt, hogy csak az utolsó három-négy rohadt trófea miatt végig kellett menni megint az egész tetves játékon, hogy a végén adjon egy jó nagy semmit, ráadásul gyakorlatilag nulla ész kellett hozzá, csak a megfelelő kütyüt kellett birtokolni.
Ám ez akkor sem változtat azon, hogy a Cityben
nagyon sok van belőlük. Ráadásul nagyon hamar érdemes rájuk hajtani, mert a tonna XP-vel az eleinte gyilkos bunyók is teljesíthetővé válnak.