Szerző Téma: Videojátékok  (Megtekintve 656805 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #7440 Dátum: 2016. Szeptember 12. - 08:05:43 »
Nagyon nem szeretem az 5. fejezet pályáit – bár a laborkomplexum még mindig a legjobb volt, ha összevetem a lövészárkokkal vagy azzal az épülettel, ahol Ada megküzd Krauserrel.
Meg a Separate Ways egyszerűen jobb. :D (Kivéve a Saddler elleni harc. Egyszerűen nem lehet lerázni még annyi időre sem, hogy újratárazzak… Nem is csodálom, hogy anno sohasem tudtam befejezni emiatt.)

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7441 Dátum: 2016. Szeptember 12. - 12:39:01 »
Nagyon nem szeretem az 5. fejezet pályáit – bár a laborkomplexum még mindig a legjobb volt, ha összevetem a lövészárkokkal vagy azzal az épülettel, ahol Ada megküzd Krauserrel.
A krauseres meccs tényleg kiborító hardon. Nagyon nehezen csináltam meg. Előtte nem volt gond.
Idézet
Meg a Separate Ways egyszerűen jobb. :D
Ez tagadhatatlan. A SW majdnem ugyanannyira élvezetes, mint a fő játék. Azt is jó sokszor megcsináltam.
Idézet
(Kivéve a Saddler elleni harc. Egyszerűen nem lehet lerázni még annyi időre sem, hogy újratárazzak… Nem is csodálom, hogy anno sohasem tudtam befejezni emiatt.)
Nála az a trükk, hogy nem támadni kell, hanem védekezni. Amikor ő támad, akkor kell "elhajolni" a gombkombinációval, és úgy visszatámadni. Csak támadással nem lehet legyőzni. Kivéve, ha már megvan a Thompson, mert akkor közel jönni sem tud.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #7442 Dátum: 2016. Szeptember 12. - 13:02:32 »
A Mercenariesnek vannak ugyan nehézségei (az a drága jó Super Salazar az utolsón, aki egy érintéssel öl és még Wesker magnumjától se rándul össze…)
Milyen Super Salazar, ez egyáltalán nem rémlik.  :headscratch:

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #7443 Dátum: 2016. Szeptember 12. - 14:15:59 »
Mert elírtam. Super Salvador, vagy ahogy a wiki nevezi, Giant Chainsaw Man.
Mondjuk kíváncis vagyok, hogy ha szerintük meg lehet rogyasztani, akkor mi a fene kell belé, mert a fejébe lőttem egy tárat Wesker magnumjából, és nem nagyon hatotta meg. Bár az is lehet, hogy egyszerűen rossz volt a hitbox, mert eléggé sokat lóbálja a láncfűrészt.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #7444 Dátum: 2016. Szeptember 12. - 14:35:27 »
Ja hát rájuk emlékszem.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Szeptember 12. - 14:48:35 írta Todd »

Mero

  • Thanos
  • ****
  • Hozzászólások: 4775
  • Főállású szülői példakép
Re:Videojátékok
« Válasz #7445 Dátum: 2016. Szeptember 15. - 20:22:11 »
18+
Lakcim : Access Denied - Directive 5 Biometrikus Információ  Pszichológia Profil : -Cinikus -Szarkasztikus -Marháranagyonvicces (-nek hiszi magát ) Szuper Képesség :Bárkit, bárhol, bármikor felidegesíteni 5 percen belül

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #7446 Dátum: 2016. Szeptember 16. - 08:05:20 »
Ez a játék még mindig eléggé hidegen hagy.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7447 Dátum: 2016. Szeptember 16. - 11:12:12 »
Engem is. Silent Hill light Yamaoka nélkül. Tesód mit gondol?

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #7448 Dátum: 2016. Szeptember 16. - 11:19:48 »
Ő nem ennyire visszafogott mint én. :lol:

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7449 Dátum: 2016. Szeptember 16. - 13:20:45 »

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #7450 Dátum: 2016. Szeptember 16. - 14:46:45 »
Nem, de nem tűnik komoly veszteségnek.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7451 Dátum: 2016. Szeptember 16. - 15:19:00 »
Miért nem? A Homecoming volt az első Ps3-as SH játék, az nagyon színes volt, túl élénk, ez sokkal jobban hozta volna a hangulatot.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #7452 Dátum: 2016. Szeptember 16. - 18:38:39 »
Semmi olyat nem látok benne, ami ne köszönt volna aztán vissza a két későbbi címben. És igaz, hogy ez még csak kezdeti verzió, de a grafikája kifejezetten gyenge PS3-hoz képest (habár a Homecoming se tette túl magasra a mércét), a terep egészen üres, az, hogy emberekre kell lődözni egészen furcsa.
Összességében nem nagyon mondanám, hogy elkapott tőle a SH hangulat.
Mondjuk a másik két gyenge PS3-as rész mellett elfért volna ez is.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7453 Dátum: 2016. Szeptember 16. - 21:44:50 »
Engem már az üres termektől, meg a környezettől elkapott. Persze, hogy gyenge a grafika, hisz kezdeti verzió. Emlékszel még az Originsnek milyen volt a kezdetije? Rémes.
A Homecoming szerintem baromi jó játék, csak elsőre volt gáz a harci rendszer miatt.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #7454 Dátum: 2016. Szeptember 17. - 09:01:05 »
Emlékszel még az Originsnek milyen volt a kezdetije? Rémes.
Ugyanennek a csávónak volt egy videoja arról is, most azt is megnéztem, borzalmas. Jó, hogy átalakították.

A Homecoming szerintem baromi jó játék, csak elsőre volt gáz a harci rendszer miatt.
A baromi jó, az szerintem erős túlzás, nem volt rossz maximum. De semmilyen szinten sem emelkedett ki a korabeli horrorok közül (pl. a Dead Space 1-2 simán jobb volt minden téren).
A történetnek vannak jó elemei is, de közben nagyon gyengék és repetitívek is, a karakterei pedig hihetetlenül unalmasak.
Nagyon messze van az első 4 rész színvonalától. Ettől függetlenül persze végigvittem mindegyik befejezésre. ;D
A harcrendszer engem pont nem zavart annyira.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7455 Dátum: 2016. Szeptember 17. - 11:59:07 »
Emlékszel még az Originsnek milyen volt a kezdetije? Rémes.
Ugyanennek a csávónak volt egy videoja arról is, most azt is megnéztem, borzalmas. Jó, hogy átalakították.
Én is megnéztem. De emlékeztem rá abból az időből, amikor készült (még PSP-re). Az ugrálva haladó alaktól a hideg rázott.  :D
Idézet
A baromi jó, az szerintem erős túlzás, nem volt rossz maximum.

Mint minden SH játék, ez is többedjére bontakozik ki igazán. A története verte az összes több sztoriját, ha a drámai hatás alul is maradt. Ha jó fegyvered van, a játszhatósága király (állandóan váltogatni kell a fegyvereket a különböző szörnyeknél, mert a lőfegyver szinte csak a bossokra hatásos), a helyszínei (Pokol lépcsője), hangulata nagyon jó.
Idézet
Nagyon messze van az első 4 rész színvonalától.
Szerintem meg a 4. a leggyengébb az 5 közül. Annál még az Origins és a Shatteres Memories is jobban tetszik.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #7456 Dátum: 2016. Szeptember 21. - 08:40:15 »
Én is megnéztem. De emlékeztem rá abból az időből, amikor készült (még PSP-re).
Én is emlékszem rá, de ebben azért sok új infó volt.
Az ugrálva haladó alaktól a hideg rázott.  :D
És nem azért, mert annyira ijesztő lett volna.  :lol:
Mint minden SH játék, ez is többedjére bontakozik ki igazán.
Mint mondtm, mindegyik befejezéshez végigvittem egyszer, de alapvetően ez számomra csak a fokozása volt a korábbi részek történeti elemeinek, habár kétségkívül ügyesen ültették őket új köntösbe.
Volt már feláldozott gyerek, most legyen egy csomó! Volt már olyan, hogy a főhős ölte meg valójában azt a szerettét, akit keres, süssük el újra! Továbbá a filmből kölcsönvett elemek. Meggyőződésem, hogy a Homecoming sokkal inkább a film folytatása mint a játék sorozaté (ezt nem feltétlenül hibaként mondom).
Viszont az tetszett, hogy ezáltal a főbossok komolyabb hátteret kaptak, a random lény felbukkan dolog helyett.
Szerintem meg a 4. a leggyengébb az 5 közül. Annál még az Origins és a Shatteres Memories is jobban tetszik.
Sok szempontból újszerű volt, engem többek között a történet és az álom körül forgó cselekmény fogott meg, valamint az, hogy a főhős bezárva hogyan győződik meg a külvilágban zajló eseményekről.
Mondjuk ebből is látszik, hogy lényeges kit mikor kap el egy-egy történet, mert tudom, hogy a Homecoming rád pedig a friss apaság miatt gyakorolt nagy hatást.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7457 Dátum: 2016. Szeptember 21. - 15:04:44 »
És nem azért, mert annyira ijesztő lett volna.  :lol:
Hát nem. :D
Idézet
Volt már feláldozott gyerek, most legyen egy csomó!
Hálás téma biztos.  ;D De! A SH 1 feláldozott gyereke... abban a világon semmi drámai hatás nem volt. Még amikor az anyja vonszolta, ő meg nem akart menni, akkor sem éreztem semmi igazán megrázót. Lehet, hogy csak egy kihagyott ziccer, de az akkor és ott jelentéktelen volt érzelmi szempontból. A Homecomingban viszont brutális.
Idézet
Meggyőződésem, hogy a Homecoming sokkal inkább a film folytatása mint a játék sorozaté (ezt nem feltétlenül hibaként mondom).
Ez szerintem nyílt titok. De szerintem sem gond.
Idézet
Sok szempontból újszerű volt, engem többek között a történet és az álom körül forgó cselekmény fogott meg, valamint az, hogy a főhős bezárva hogyan győződik meg a külvilágban zajló eseményekről.
Szerintem annyira újszerű volt, hogy már teljesen eltért az alapoktól. Persze, egy 4. résznél már illő, hogy változzon pár dolog, de azért nem alapjaiban kellene megváltoztatni mindent. Vagy ha mégis, akkor a hangulatát muszáj meghagyni. Ahogy ezt a Shattered esetében tették. Az is totál más, mint a korábbiak, mégis működik. A 4. rész tele volt "hibákkal". A hangulatban például az elemlámpa és a rádió teljes hiánya, illetve a szellemek esetében a helyszínek teljes csekkolása lehetetlenné vált. Játékmenetben pedig a felétől abszolút ismétlődő helyszínek, az állandó üresjárat a Szobához életerő, vagy mentés céljából, és még sorolhatnám. Lehetett volna ez jobb is, ha több időt hagynak rá.
Idézet
Mondjuk ebből is látszik, hogy lényeges kit mikor kap el egy-egy történet, mert tudom, hogy a Homecoming rád pedig a friss apaság miatt gyakorolt nagy hatást.
Nem, dehogy, akkor még nem voltam az.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7458 Dátum: 2016. Szeptember 21. - 20:54:54 »
Todd és Gordin: itt a cél, hogy meddig kell eljutni a Resident Evil 4-ben.  :D Ma fotóztam. Innen már felesleges felszedni bármit is, nem adja hozzá (de ha veszek valamit, akkor levon belőle).


talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #7459 Dátum: 2016. Szeptember 22. - 08:12:49 »
Hány órád van neked az RE4-ben…?