Szerző Téma: Videojátékok  (Megtekintve 657020 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7460 Dátum: 2016. Szeptember 22. - 14:38:32 »
Nem kevés. :) Mondjuk a legtöbb játék speed run volt, vagyis átlagban 3 óra, de a százból azért biztosan van 30 olyan, ami 7-8 órás "első" végigjátszás. Mondjuk 18 nap egyfolytában. :) De hát játszom vele a megjelenése óta, vagyis úgy 10 éve.

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #7461 Dátum: 2016. Szeptember 22. - 14:54:32 »
A speedrun RE4-en inkább másfél óra magasságában mérendő, de értem. :)

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7462 Dátum: 2016. Szeptember 22. - 16:33:21 »
Óóóóriási tévedés. :) Nekem 2,5 óra a rekordom, ha jól emlékszem. Az a kölyök, aki lejátszotta másfél óra alatt élőben, az csalt: komplett pályákat és harcokat hagyott ki egy bug miatt, hogy itt-ott átment a falon.

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #7463 Dátum: 2016. Szeptember 22. - 22:09:55 »
Speedrun lényege, hogy külső segítség nélkül végigvidd olyan gyorsan, ahogy tudod. A glitchek kihasználása ennek a része. Nem is nagyon látok glitchless% listát RE4-re, mindenki használja a pályán kívülre kerülést.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7464 Dátum: 2016. Szeptember 22. - 22:44:23 »
Hát, akkor én máshogy értelmezem. Én sem szégyellek gyárilag lehetővé tett csalásokat használni, mint mondjuk az Unchartedben a végtelen lőszer, vagy egylövéses halál, de ott a játék felkínálja a lehetőséget, azaz úgy van "beállítva" a speedrun szintidő, hogy ezt beleszámolják. Úgy sosem mértem speedrunt, hogy bugokat kihasználva csaltam, mert azzal saját magamat csapom be. Ilyen elven megcsinálhatnám csak az első és az utolsó pályát, ha át tudom ugrani a közteseket, és még gyorsabb vagyok. De engem az érdekel, hogy a teljes játékot milyen gyorsan tudom lepörgetni. Hogy ami elsőre 8-10 óra volt, azt meddig tudom lecsökkenteni.

Különben amit én láttam másfél órásat, utána a kommentekben írják nem kevesen, hogy csalással csinálta, úgy nem ér. :)

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #7465 Dátum: 2016. Szeptember 23. - 10:28:58 »
Mert a legtöbben nem fogják fel a csalás és a bugok kihasználása közti különbséget. Nemigen találni olyan speedrunt, pláne a 3D-s játékok között, ahol ne használnának ki hasonló hibákat. Meg mondjuk szerintem a ditman trükk RE4-en amúgy is hasznos, amilyen tetű lassú Leon futási sebessége. Simán használtam én is, ahol reális volt.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7466 Dátum: 2016. Szeptember 23. - 12:09:18 »
Erről nem hallottam. :) De amennyire tudom, ezek a csalások nem működnek minden platformon. A pályakihagyás például PS2-n nem megy. Azt hiszem.

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #7467 Dátum: 2016. Szeptember 23. - 22:16:21 »
Némelyik platformspecifikus, némelyik PC-n attól függ, hogy 30 vagy 60 fps-re van-e állítva a játék (a Salazar elleni küzdelemet például nem lehet 60 fps-en átugrani, 30-on viszont simán).

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7468 Dátum: 2016. Szeptember 24. - 13:37:06 »
Kipróbáltam, nálam nem megy a gyorsítás.
Ja, és jut eszembe, persze az én speedrun időm hard fokozaton van, gondolom, az övéké easyn, mint a legtöbb speedrun. Én már vagy 9-10 éve nem játszom a RE4-et csakis hardon, akkor is, ha nulláról kezdem. Minden kincset és felvehető cuccot tudok, hogy hol van, így a pénz a fejlesztésekre is elég gyorsan jön, és kincses térképet sem kell vennem.

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #7469 Dátum: 2016. Szeptember 24. - 21:14:14 »
NG Pro valahol 100 perc környékén mocorog. Alapvetően annyi a különbség, hogy prón előfordul, hogy egy random zombi kinyír, ha balszerencséd van. Az ötödik fejezet talán a legesélyesebb erre.

A ditman glitch amúgy minden verzión működik, de kell hozzá az automata sörétes.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7470 Dátum: 2016. Szeptember 24. - 23:37:09 »
Megvettem, úgy kezdtem el az egészet. Fel is turbóztam, mert az is kell hozzá. Mégse történt semmi.

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #7471 Dátum: 2016. Szeptember 25. - 15:19:44 »
Kell hozzá némi gyakorlás, de összesen annyi, hogy nyomd meg a célzást, és amikor a puskacső felemelkedik, menj be az inventoryba. Ha még azelőtt megnyomtad a gombot, hogy megjelent a lézeres célirányzék, és ekkor váltasz valami más fegyverre, fel kell gyorsulnod. Nekem megvolt kb. tizedikre amikor először próbáltam, utána már egészen gyorsan belerázódtam.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7472 Dátum: 2016. Szeptember 25. - 20:01:33 »
Így csináltam, mégsem történt semmi. :)

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7473 Dátum: 2016. Szeptember 26. - 11:16:06 »
A Resident Evil 6 kajaautomatái merítettek egy keveset a magyar népmesékből is.  :D

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #7474 Dátum: 2016. Szeptember 26. - 11:20:24 »
:D
Amúgy a Vuk nem magyar népmese. ;)

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7475 Dátum: 2016. Szeptember 26. - 12:24:28 »
Tudom, hogy nem népmese, te kötözködős.  :)

BuB

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 6858
Re:Videojátékok
« Válasz #7476 Dátum: 2016. Szeptember 29. - 12:11:13 »
Ejh, kicsit nosztalgiázni támadt kedvem, és megnéztem többek közt az Ac Revelation első Cinematic trailerjét, és most először láttam, hogy a végén felsorolták az alkotókat... bakker, a szerint szinte magyarok csinálták...  :o tudtátok ezt?  :headscratch:


Vagy ez csak vmi buherált cucc és poénból beraktak magyar neveket a feltöltő? Bár hivatalos a feltöltő...
SO SAY WE ALL! - LORDS OF KOBOL

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #7477 Dátum: 2016. Szeptember 29. - 12:27:29 »
Persze anno tele volt vele az internet, hogy magyarok csinálták. ;)
De a leírásban a made by: DIGIC Pictures felirat is egyértelművé teszi, mivel ez egy Budapesti székhelyű Kft, akik az AC 2 óta rendszeresen dolgoztak az animációkon.
És ha felkeresed a honlapjukat rájössz, hogy nagyon sok videojáték trailerein dolgoztak, olyan híres széirákban mint a Mass Effect, Castlevania, Splinter Cell, Witcher, Watch Dogs, Halo stb.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Szeptember 29. - 12:32:14 írta Todd »

BuB

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 6858
Re:Videojátékok
« Válasz #7478 Dátum: 2016. Szeptember 29. - 12:32:51 »
Én teljesen levagyok hidalva... mindig is nagy kedvenceim voltak az AC Cinematic trailerjei... sose tudtam, hogy magyar csapat, vagy magyar stúdió csinálta őket... :o  ebbe a stáb feliratos variánsba is csak most botlottam bele...

Eszméletlen szépen melóznak...  :o
SO SAY WE ALL! - LORDS OF KOBOL

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #7479 Dátum: 2016. Szeptember 29. - 13:00:37 »
És ilyenkor felmerül az emberben a kérdés, hogy mi a náthás f*szért nincsenek jó magyar animációs filmek? Miközben az ország tele van kiváló magyar animátorokkal. Vagyis a válasz vélhetőleg egyértelmű, itthon ezt senki sem fizeti meg...