Szerző Téma: Videojátékok  (Megtekintve 439839 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10678
Re:Videojátékok
« Válasz #80 Dátum: 2007. Július 19. - 13:48:03 »
Ezt így nehéz lenne szavakba önteni. A Fahrenheit nem igazán a hagyományos kategóriákba tartozó játék, sokkal inkább interaktív film.
Egy cikket találtam róla, ha érdekel a téma, ez ugyan PC-s de szerintem PS2-n jobban jársz vele.
http://www.gamekapocs.hu/cikk/329/413/1/Fahrenheit+Extra+cikk

Daredevil

  • Fekete Tarantula
  • **
  • Hozzászólások: 437
  • Proctector os Hell"s Kitchen
Re:Videojátékok
« Válasz #81 Dátum: 2007. Július 19. - 14:38:41 »
Todd jól mondta. Nem lehet definiálni a műfaját. Olyan mintha egy filmet néznél, de te alakítanád a szituációt. Kicsit közel áll az asztali szerepjátékhoz.
A félelem nélküli

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30469
Re:Videojátékok
« Válasz #82 Dátum: 2007. Július 19. - 16:57:14 »
Köszönöm a cikket, elolvastam (leszámítva a leírás részt) és felkeltette az érdeklődésem annyira, hogy most már nem habozok tovább- meg fogom venni.  ;)

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10678
Re:Videojátékok
« Válasz #83 Dátum: 2007. Július 19. - 19:40:06 »
Én ezzel készűltem az angol szóbelire, és átmentem.
Amúgy írják, hogy a PC-s irányítás elég nehézkes, na a PS-es viszont zsaniális, komolyan, szerintem sokan rágják a kefét, hogy ez nem nekik jutott eszébe, majd ha játszol vele rájössz mire gondolok.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30469
Re:Videojátékok
« Válasz #84 Dátum: 2007. Július 19. - 19:51:14 »
Hát, én csakis Ps-re veszem meg.

Daredevil

  • Fekete Tarantula
  • **
  • Hozzászólások: 437
  • Proctector os Hell"s Kitchen
Re:Videojátékok
« Válasz #85 Dátum: 2007. Július 21. - 21:44:18 »
Ha bejön a misztikus thriller ezt egyenesen imádni fogod.
A félelem nélküli

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30469
Re:Videojátékok
« Válasz #86 Dátum: 2007. Július 21. - 23:40:39 »
Ma játszottam végig negyedszer is a Resident Evil 4-et. Tök jó volt.  :D

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 13168
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #87 Dátum: 2007. Július 22. - 09:16:43 »
A másodikat is, kaine, a másodikat is. :D

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30469
Re:Videojátékok
« Válasz #88 Dátum: 2007. Július 22. - 14:16:08 »
Nem vagyok biztos benne, hogy mennyire fog tetszeni. Tudod hogy van ez: általában a régiek csak azoknak kedvenc, akik azt ismerték először. Vagy ha igazán tényleg jó a cucc. Majd kipróbálom.

beigli69

  • Grizzly
  • *
  • Hozzászólások: 74
Re:Videojátékok
« Válasz #89 Dátum: 2007. Július 28. - 10:16:23 »
nagyon kíváncsi leszek az 5. SH-ra. Remélem portolják majd PC-re is. Attól meg a falra mászok mikor egy konzolos játék PC-s verziójánál azon fanyalognak hogy nehézkes az irányítás. Könyörgöm vegyen már egy nyavajás Gamepad-ot, és toljja azzal. A SH sorozat jó példa erre, a 2.-at először bill+egér párossal kezdtem, és a vége előtt nem sokkal váltottam gamepad-ra. (azóta NFU-t is azzal tolom ;D)
Talgaby: Majd lenne egy kérdésem az NWN1 második kiegészítőjével kapcsolatban, ha lehet.

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 13168
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #90 Dátum: 2007. Július 28. - 10:26:38 »
Ha veszel nekem egy gamepadet, akkor tolom azzal, addig viszont igenis a falra mászok az SH irányításától, pláne, hogy a RE-nél röhögve megoldották az egészet kényelmesre billentyűzeten (meg mondjuk őszintén megvallva a Konaminak mániája a 123124 gombos irányítási rendszer :-\).
Kérdezheted itt is nyugodtan. Azzal már rég játszottam, de úgy-ahogy még emlékszem a részletekre.

beigli69

  • Grizzly
  • *
  • Hozzászólások: 74
Re:Videojátékok
« Válasz #91 Dátum: 2007. Július 28. - 10:34:51 »
megint hiányosan fogalmaztam. Nem a mezei egyszerű játékos fanyalgásával van gondom. (nekik nem mindig tellik még egy ily egyszerű kiegre sem, veszekedtem én is eleget az asszonnyal mikor megvettem ;D) Hanem a tisztelt újságírókkal akiknek azért illene hogy legyen egy egyszerű játékvezérlő valamelyik fiókban.
Legutóbb egy hülye kis kísérletem volt. StarCraft digitális rajztáblával irányítva. :hehe: nekem bejött. kicsit szokni kell, de egész jól irényítható. Ja point&click játékok is tök jól mennek (pfff. régi szép idők, mikor még minden hülyeségre jutott pénz :-\) ha vki teheti próbálja ki.
Call of Cthulhu: Dark Corners of Earth-el játszott valaki ? Abból a %&@&# hotelszobából még a leírással sem sikerült kijutni, mindig betörik az ajtókat.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30469
Re:Videojátékok
« Válasz #92 Dátum: 2007. Július 28. - 19:16:48 »
A Silent Hill 5 biztosan kijön PC-re is, ám a Silent Hill Origin úgy tűnik csak PSP-n lesz- legalábbis egyelőre.  :'(

Tom Fireheart

  • Fórum Tag
  • Pókfej
  • ***
  • Hozzászólások: 5434
Re:Videojátékok
« Válasz #93 Dátum: 2007. Július 28. - 21:01:46 »
Legutóbb egy hülye kis kísérletem volt. StarCraft digitális rajztáblával irányítva. :hehe:
Na én álmomban sem gondoltam volna, hogy azzal is lehet játékokat irányítani. :lol:
A PC-re készített konzol átiratoknál engem a kamerakezelés tud kiakasztani néha. Imádom, amikor úgy fordul be a karakter egy sarkon hogy nem fordul utána a kamera. A GTA San Andreasnál is nagyon bosszantó volt, amikor bekanyarodok az autóval, és a kamera oldalról követi tovább... :censored:   
Amúgy most a Spider-Man 3 Movie Gaméval játszom PS2-n (ugyanis nemrég Ju segítségével sikerült elintézni, hogy lehessen rá játékokat "kikölcsönözni" ;D - ezúton is köszönet neki érte), és ott is az irányítással van bajom, túl gyorsan, túl hirtelen mozog Póki, simán túl lehet lendülni a hálóhntával, vagy túl messzire ugrik az ember, és nem ott ér földet ahova tervezi.
Kipróbáltam a Transformers gamét is, igazából ott csak a jármű alak irányításával van gond, de az borzasztó lett, túl hirtelen kanyarodik az autó, simán ki lehet csúszni (mondjuk ez a PC-s verzióban nagyon gáz, PS2-n azért valamivel jobb az irányítás. De nem értem, miért nem tudták normálisan lemodellezni az autó viselkedését... :roll: )
Viszont a Batman Beginst nemrég vittem végig, az valami nagyon király játék lett. :o Ajánlom mindenkinek, aki nem riad meg egy kis lopakodástól. :)   
A türelem olyan fa, melynek keserű a gyökere, de édes a gyümölcse.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30469
Re:Videojátékok
« Válasz #94 Dátum: 2007. Július 28. - 21:13:35 »
Én szörnyen nem bírok lopakodni.  :D Amikor hatodszor fedeznek fel, megunom, és játékot cserélek.  ;D

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 13168
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #95 Dátum: 2007. Július 28. - 21:18:45 »
Én meg pont  a lopakodós játékokat szeretem. :D A fejjel-a-falnak típus sose jött be.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30469
Re:Videojátékok
« Válasz #96 Dátum: 2007. Július 28. - 21:30:01 »
Ez megmagyarázza miért nem láttunk még soha a börzéken.  :lol:

Tom Fireheart

  • Fórum Tag
  • Pókfej
  • ***
  • Hozzászólások: 5434
Re:Videojátékok
« Válasz #97 Dátum: 2007. Július 28. - 21:34:15 »
Idézet
Amikor hatodszor fedeznek fel, megunom, és játékot cserélek.

Ha jól emlékszem, az Alias játéknál is erre panaszkodtál. :D
Egyébként én is úgy vagyok, hogy általában nem vagyok oda annyira a lopakodós játékokért, de ha a játék hangulata kellően megfog, akkor bejön a lopakodás is. ;D Anno a Hitman játékokkal is így voltam, annyira klassz volt a hangulatuk, hogy totál élveztem az álruhában lopakodást. :D
Különben a Beginsben nem nehéz a lopakodás. Igazából legtöbbszőr nem kifejezetten az a cél, hogy ne vegyenek észre, hanem az, hogy mielőtt nekiesel a rosszfiúknak, megszabadítsd őket a fegyverüktől (mert két lövéssel kinyírnak amúgy, illetve fegyver nélkül már nem tudnak nagy zajt csapni). Meg kell ijeszteni őket (pl, ládákat rájukdobni daruval, vagy felrobbantani valamit a közelükben, a lopakodás ahhoz kell, hogy észrevétlenül eljuss az eszközökhöz, amit használh
atsz a megfélemlítéshez), és akkorr elejtik a fegyverüket, és el lehet kezdeni csépelni őket. ;D     
Idézet
Ez megmagyarázza miért nem láttunk még soha a börzéken.

 :lol: :lol: Ja, ott volt mindegyiken, csak mi nem tudtunk róla. ;D
« Utoljára szerkesztve: 2007. Július 28. - 21:36:11 írta Tom Fireheart »
A türelem olyan fa, melynek keserű a gyökere, de édes a gyümölcse.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30469
Re:Videojátékok
« Válasz #98 Dátum: 2007. Július 28. - 21:37:40 »
Meg kell ijeszteni őket (pl, ládákat rájukdobni daruval
:lol: :lol: Attól én is jól megijednék, ha egy daruval ládát dobnának rám!  ;D

A Pókember: Enter: Electro-ban is kellett lopakodni, de nem volt túl vészes, de akkor se szerettem azt a részt. Én akció játékos vagyok inkább (aminek persze tökéletesen ellentmond a teljes Silent Hill sorozat).  :D

Tom Fireheart

  • Fórum Tag
  • Pókfej
  • ***
  • Hozzászólások: 5434
Re:Videojátékok
« Válasz #99 Dátum: 2007. Július 28. - 22:14:17 »
De különben baromi ötletes az egész, mert tényleg a félelemre épül az akció. Azokon a pályarészeken, ahol meg lehet ijeszteni a rosszfiúkat, megjelenik egy "Area Fear" csík, amely a félelemszintet mutatja. Ha megijeszted őket akkor ugrásszerűen megnő, és piros színűre vált, a fószerek elejtik a lőfegyvert. Ha ekkor támadsz, és bevetsz pár bat-kütyüt is, akkor még tovább lehet növelni, és ha félnek tőled, akkor már nem mernek ész nélkül megtámadni, elkezdenek hátrálni tőled. ;D Sőt, ha elég magas a félelem szintük, akkor totál betojnak, a földön kúszva próbálnak menekülni, vagy leguggolva könyörögnek az életükért. ;D Van még egy "reputation" azaz hírnév csík is, ez folyamatosan nő, ahogy iktatod ki a rosszfiúkat, és ha elég magas, akkor egymás közt is félve említik a Batman nevet. ;D Egyébként ha valakinek észrevétlenül a háta mögé lopakodsz, akkor egy gombnyomással ki tudod iktatni. :)

Itt egy kép illusztrációnak: http://image.com.com/gamespot/images/2005/167/reviews/925115_20050617_screen035.jpg


Amúgy én az első Pókember Movie játékból emlékszem lopakodásra, az Oscorp épületbe kellett belógni, és kamerák között surranni. Ha meglátott a kamera akkor beindult a riasztó, és jöttek a Goblin robotok, brutális volt. ;D
A türelem olyan fa, melynek keserű a gyökere, de édes a gyümölcse.