hallottam már olyan kifogásokat is, hogy miért nem vesznek meg egy egy kiadványt, hogy szó szerint befordult az arcom.
Mondj pár darabot, légyszíves. Hallani akarom.
Kiváncsi lennék, hogy egy laikus rajongónak mik az indokai.
Ezt sajnos el kell fogadni, itthon nincs piaca a szuperhősös képregényeknek (meg úgy nagyon a sima képregényeknek sem, a manga láz most kivétel szerintem 1-2 éven belül az is kiég).
Ez nagyon könnyen előfordulhat. Régen a szuperhős képregény is nagy divat volt, elvégre volt olyan időszak itt magyarországon, amikor nem egy szuperhős képregény ment egyszerre.
Lehet, hogy esetleg ha szűkösen is, de meg tudna lenni egymás mellett 3 jó minőségű füzet, ha az elején normálisan lenne reklámozva és ha kisebb költségvetéssel is de később se felejtenék el felkelteni újabb körök érdeklődését. Ha esetleg ez még a futó tpb megjelenésekkel is kapcsolatban állna, az talán mégjobb lenne.
A reklám nem egy elhanyagolható tényező. A Panini is itt bukta el az egészet, már rögtön a legelején. Semennyire nem voltak reklámozva a képregények. Amikor az első számok kijöttek, csak lestem az újságosnál, hogy ez most mi, nem is hallottam róla, hogy lesz ilyen. Az egy dolog, hogy az internetezők egy része olvashatott róla, de azért még mindig nem elhanyagolható tény, hogy nagyon sok helyen nincs internet. És bár rohamosan terjed, még mindig nem ez a legjobb módja egy új kiadvány elindításának a reklámozására. Az internet csak kiegészítő marketing, egyelőre nem pótolhatja a nagyobb hírdetéseket, reklámokat. És amíg nem lesznek reklámozva a képregények, nehéz lesz új vásárlókat szerezni neki.