Elkezdtem játszani a TASM-el, és amivel nekem bajom van, az a hálóhintázás, szóval szerintem életszerütlen, hogy ilyen kevés ideig tart egy hinta, ellenben a Pók3-ban lévővel. Ott szerintem nagyon jól megcsinálták, mert ott jó hosszan lehetett hintázni, és ha elengedtem, hogy újat lőjek, nem repültem ki a házak fölé...
A mostaniban pont ez van, hogy rövid egy hinta, és váltáskor mindig kirepülök a házak fölé, utána meg pár másodperc lebegés, és szabadesésben vissza.
De meg lehet szokni, inkább a címére hivatkoznák, hogy ez a hálóhintázás inkább amazinges, mintsem életszerü lenne. Mert az kétség kívül, hogy látványosabb is, mint a Pók3-ban, de nem olyan valahogy, amilyennek lennie kellene.
De ugyanezt tapasztaltam a Shattered Dimensionsban is, túl rövid egy hinta, és keveset halad vele.
Szerintetek is, vagy csak nekem van ilyen fóbiám?
Amúgy a játék szerintem teljesen jó, a mellékküldetések is, meg a fővonal is, kell benne egy kicsit gondolkozni, nem csak odamenni kiütni, és eljönni.
Az extra ruhák meg elég furák, ott van pl a Raimis sorozat ruhái is, amivel csak annyi a gond, hogy a szemlencséket elég jól elrontották, mert jó nagyra csinálták meg, holott ugye nem is olyan. Így olyan gülüszemünek néz ki, és ez azért fura, mert az alap ruha meg perfect, bár a derékövvel nem értek egyet, de arra is van magyarázat, mivel a film után játszódik, lehet, hogy beújjított egyet.