Az meg hogy egy bugos játékot megveszel és később patchekkel helyreállítják semmit sem von le a játék értékéből. Húlye az aki nekiáll játszani amíg az adott játék játszhatatlan.
Bocsi, de ezzel marhára nem értek egyet. Szerintem igenis pofátlanság (és aljas pénzhajhász húzás) félkészen és bugosan kiadni a játékokat. Ezzel hülyének nézik a vásárlókat. Merthogy nagyon sokan súlyos pénzeket fizetnek ezekért a játékokért. Gondolom, ha te veszel valamit a boltban, akkor te is kifogástalan minőséget vársz el a pénzedért cserébe, nem? Igenis várassák meg a játékosokat, ha kell, de cserébe kifogástalan minőséget adjanak a pénzükért. (Ezért is szerettem a PS2 játékokat, mert azokkal soha nem volt semmi gond. Mivel nem volt lehetőség utólag patchelgetni, ezért alapból jól tesztelt és jól működő játékokat adtak ki.)
Egyébként az AC-kkel kapcsolatban nagyjából Toddal értek egyet. Én az AC I-II-Brotherhood-Revelations kvartettet nyomtam végig. Jó játéknak tartom őket, tipikus A kategóriás húzócímek, megérdemelten, de igazán nagy rajongást azért nem váltottak ki belőlem. Hogy úgy mondjam, nem igéztek meg annyira, mint pl egy God of War, vagy egy Shadow of the Colossus. Pedig jó a játékmenet és a történet is, jól kidolgozott, nagy, bejárható területekkel (Az AC I-et nem számítom ide, az tényleg gyengébb a folytatásainál, dehát valahol el kellett kezdeni). Szóval az összkép jó, de mégsem fogtak meg igazán, biztosan szubjektív, ízlésbeli okai vannak ennek.
Különben a Revelations nekem nem jött be annyira, mint az előző részek, Konstantinápoly hangulata nem tetszett annyira, mint pl. Rómáé.
A másik ami viszont kegyetlenül undorító, és már az elejétől látszik, hogy a történet nem halad semerre.
Hát igen, tulajdonképpen a sci-fi rész azért kellett a játékba, hogy megkönnyítse a sok rókabőr lenyúzást, hiszen Desmondnak baromi sok őse van ugyebár.
Plusz, annyiból jó volt, hogy csavart egy picit a játékon, és így nem csak egy sima reneszánsz GTA-nak néz ki - de más kérdés, hogy lényegében az, mert annyira elsikkadtak a jelenkori történések, hogy igazából teljesen Desmond őseinek sztoriján van a hangsúly.
Amúgy végigvittem én is a Tomb Raidert, tényleg jó játék volt. Kissé fura, hogy inkább túlélőjáték lett, és a kincskeresés, illetve a fejtörők nem sok szerepet kaptak, de a sztori jó volt, illetve a játékmenet, az akció szórakoztató lett, Lara mozgáskultúrája pedig lenyűgöző. Talán annyiból volt csalódás, hogy nem kaptunk akkora szabadságérzetet, mint a Farcry 3-ban. Hiába a bazinagy sziget, úgy lett kialakítva az egész, hogy egymásba kapcsolódó pályák legyenek. De azért ez nem volt nagy probléma. Illetve az ellenfelekben nem volt túl nagy választék, főbossok is alig voltak, ezt hiányoltam. Viszont Lara igazi apja tuti Rozsomák lehetett, mert amennyi sérülést ez a kiscsaj beszedett, önmaga paródiájává teszi a játékot.
Persze szándékosan lettek ilyen feszültre megkomponálva a játék egyes menekülős részei, és ez baromi jól néz ki, csak hát... Ezt még Bear Grylls sem élné túl.
Viszont a játék optimalizálása piros pontot érdemel, még az én nem túl izmos gépemen is faszán futott, nem is kellett teljesen levenni a grafikai beállításokat. (Ehhez képest szégyen, hogy az új Pókember játék még a minimális 640*480-as felbontáson is majdnem szaggatott...
) Ami még meglepett - nem is kicsit - hogy a játék XP-vel jutalmazza az állatok leölését, hát ez nem túl környezetbarát szellemiségre nevel.
De összességében tetszett Lara új kalandja (meg maga Lara is
). Még nem gyűjtöttem be minden kincset, lehet hogy azokat még beszerzem, de nem biztos, hogy újrakezdem a gamét. Újrakezdésnél a megtanult képességek is lenullázódnak?