Szerző Téma: Videojátékok  (Megtekintve 656798 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Rockatansky

  • Sakál
  • ***
  • Hozzászólások: 1211
Re:Videojátékok
« Válasz #6500 Dátum: 2014. November 20. - 21:57:09 »
Jól jött volna némi Chemotox.  ;D

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #6501 Dátum: 2014. November 21. - 09:24:42 »
Én az első két részt vittem végig, de az alapján is egy marha nagy felfújt üres lufinak tűnt ez a széria.
A játékmenet amúgy nekem tetszett, a helyszínek is, meg voltak hangulatos pillanatai, a gonosz egyház, akinek véget kell vetni a rémuralmának, mert mindaz amit tanít... Igaz (tényleg van édenkert, Isten, jó és rossz tudásának gyümölcse stb.), is kicsit fura volt, de hogy ezt a jóságos bérgyilkosok oldják meg, az helyből nagy mindfuck, de igazából nem baj. Nem feltétlenül probléma, ha nem értünk egyet egy játék mondanivalójával, elvégre szociopaták is szívesen vagyunk egy GTA-ban.  :twisted:
A másik ami viszont kegyetlenül undorító, és már az elejétől látszik, hogy a történet nem halad semerre. Már az első résztől azt vártam, hogy kerek egész lesz, beleértve a jelen beli sztorit is, jelenkori Assasinná válik a csávó, felhőkarcolók tetején ugrálunk stb.
Mert ugye egy történet kezdődjön el, tartson valahová, és érjen véget, ehelyett a második rész végéig is csak kb. 10 percet vánszorogtunk előre, és szemmel láthatóan ezt a végtelenségig tudnák nyújtani.
Amúgy a 2. fényévekkel jobb volt, mint az első, de a történet, karakterek hangulat szentháromságból számomra max az utolsót teljesítette, egyetlen épkézláb karakterre sem emlékszem a főszereplőn kívül. Max Da Vinci, de karakteres fő gonoszok sehol sem voltak. Csapongott a történet össze vissza, mint egy reneszánsz GTA (azoknak sem szeretem a történetvezetését).
És persze végül helyre került egy marha nagy kirakós egyetlen pici darabja a hatalmas összeesküvés elméletből, ami talán a 20. rész múlva egyszer végre befut valahová, de már senki sem fog emlékezni, honnan indult, beleértve a fejlesztőket is, akiknek szerintem szintén fogalmuk sincs, mit akarnak/akartak ezzel.  :lol:
Amúgy számomra az Ubisoft mindig is az ilyen típusú játékokról volt ismert (Splinter Cell ami egy elnyújtott Metal Gear Solid light), nem tartom megbízható fejlesztő csapatnak, épphogy ezzel tettem egy próbát az elején, hátha kivétel lesz. Nem volt az...
« Utoljára szerkesztve: 2014. November 21. - 09:27:19 írta Todd »

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #6502 Dátum: 2014. November 21. - 15:45:02 »
FPS? First Person Shooter.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #6503 Dátum: 2014. November 21. - 16:19:05 »
Bizony az fps ezt jelenti.  ;)

Comicboy

  • Skorpió
  • ***
  • Hozzászólások: 1567
  • Pókember rajongó
Re:Videojátékok
« Válasz #6504 Dátum: 2014. November 21. - 16:29:09 »
Nemcsak,hogy a saját hozzászólásomat, hanem másét is elolvasom és abból bizony nem az derült ki,hogy a Ubi az a cég lenne ami törődik a rajongóival :lol: Ráadásul a Unity a PC-k többségén nemhogy 30,de még a 10 fps-t se éri el sokszor! Szerintem ez már a gané kategória csak a sok elvakult AC fan még így is kiáll a drágaszága mellett... :roll:
Az meg szintén nem érdem,hogy immár a harmadik javítás után sem fut minden platformon normálisan a játék. Legközelebb majd megemberelik magukat és ha kell inkább adnak maguknak +3 hónapot ahhoz,hogy valami épkézláb cuccot tegyenek le az asztalra. Arno karaktere pedig sokak szerint egy nulla és csak egy francia Ezio másolat :hehe:

Mondod ezt úgy, hogy 1 percet sem játszottál az adott produktummal, hidd el szerintem se az AC at etalon, de az Ubi egy tisztességes cég. Ha még ráhúztak volna a megjelenésre, akkor a rajongók széttépték volna őket. Az meg hogy egy bugos játékot megveszel és később patchekkel helyreállítják semmit sem von le a játék értékéből. Húlye az aki nekiáll játszani amíg az adott játék játszhatatlan.

Én tavaly vettem egy PS3-at, és az első játékom az AC3 volt amit nagyon bírtam. Végig is vittem sokszor, majd utána beszereztem a Revelations-t és a Black Flag-et! Utóbbinál már brutális módon rezgett a léc,de azért élvezhető darab volt. Mostanra úgy vagyok ezzel az AC témával,hogy nem az újabb részek megjelenését váron, hanem inkább azt,hogy mikor hagyják abba a franchise lejáratását :roll:
Eleve egy ilyen jellegű játéknak mint az AC nem ajánlatos 3-nál több epizódot kiadni,de a franciák juszt se hagyták abba, mert a széria sikeres volt és az orgyilkos logóval minden játékot el tudtak adni. Jó példa erre a szörnyen sikerült Unity ami se történetileg sem pedig technikailag nem éri el az elvárt szintet,de a fanatikusok megveszik így hát az Uborka csak azt látja,hogy a sz*rra is van igény :drying:

Ahogy az előbb is leírtam, a Unityra vonatkozó gondolataidat miért közlöd, ha egy árva percet sem öltél bele a játékba?

A többihez meg, biztos csábító volt a 3-mal kezdeni, de ajánlatosabb lett volna a 2-vel mert az igazi hamisíthatatlan AC élményt kizárólag az AC2-ACB és ACR nyújtja, meg talán még a 3. Ezenkívül az ACB egy nagyon jó játék, és az assassin beütése is nagyon kellemes, de a karakterei a legjobbak az egész sorozatban, szemben a papírvékony karakterű és motivációjú AC3-as karaktereknek.(Na jó Haytham kivételével.) Azzal meg hogy jegelni kéne a sorozatot nem értek egyet, de az iramon mindenképpen lassítani kellene.

A sz@rra mindig lesz igény!  ;D
Engem már az első rész se fogott meg.Főleg ezzel a nagy kavarással,hogy nem is az adott korban játszódik a játék,mint azt hinné(hitte volna anno) az ember.Először azt hittem,hogy valami gagyi kalóz változattal játszok és emiatt hibás a menü.De sajnos kiderült,hogy a hiba nem az én készülékemben van.  :P
Túl szájbarágós a játék.Szinte megmondja,hogy mikor, mit és hogyan csinálj!Az agyadat játék közben akár a vitrinben is hagyhatod,úgy se lesz rá szükség.
Na és most fognak majd a torkomnak ugrani a vérfanok!  8)

AZ AC1-re ne építs, az egy nagyon jó alapötletű, de kivételesen jól elcs*szett játék. Javaslom az AC2-t és az ACB-t rá se lehet ismerni, hogy ugyanazon sorozat tagjai. ;)

Én az első két részt vittem végig, de az alapján is egy marha nagy felfújt üres lufinak tűnt ez a széria.
A játékmenet amúgy nekem tetszett, a helyszínek is, meg voltak hangulatos pillanatai, a gonosz egyház, akinek véget kell vetni a rémuralmának, mert mindaz amit tanít... Igaz (tényleg van édenkert, Isten, jó és rossz tudásának gyümölcse stb.), is kicsit fura volt, de hogy ezt a jóságos bérgyilkosok oldják meg, az helyből nagy mindfuck, de igazából nem baj.

Folytatni kellett volna, mert a Brotherhood nagyon felemelte az egész szériát, a Revelations pedig szép lezárást adott Ezio sztorijának, javaslom tegyél velük még egy próbát.(Az AC1-től meg mindenkit óvjon Isten)

ha nem értünk egyet egy játék mondanivalójával, elvégre szociopaták is szívesen vagyunk egy GTA-ban.  :twisted: Csapongott a történet össze vissza, mint egy reneszánsz GTA (azoknak sem szeretem a történetvezetését).

Nagyon ajánlom neked a GTA V-öt, én sem voltam túlzott rajongója a sorozatnak, de azt a játékot imádom, kedvenc játékom lett. A történet nagyon jó és a három szereplő által (akik mellesleg nagyon jól vannak megformálva) 3 különböző módon láthatjuk a dolgokat. A játék maga pedig a legtartalmasabb és szórakoztatóbb videójáték a piacon.

Ami pedig a mondanivalóját illeti, ha a GTA V-öt kellő érettséggel megáldott személy játssza észreveszi benne azt a finoman adagolt keserűséget és persze kritikát amit a világgal szemben megfogalmaz és amivel a játékost is időről-időre szembesíti. Tényleg vidd végig, mert én azt mondom, ha életed során egy játékkal játszol akkor az a GTA V legyen. (A csodálatos grafikáról és játékélményről nem is beszélve) ;)
"A nagy erő nagy felelősséggel jár."

Tom Fireheart

  • Fórum Tag
  • Pókfej
  • ***
  • Hozzászólások: 5411
Re:Videojátékok
« Válasz #6505 Dátum: 2014. November 21. - 17:35:53 »
Az meg hogy egy bugos játékot megveszel és később patchekkel helyreállítják semmit sem von le a játék értékéből. Húlye az aki nekiáll játszani amíg az adott játék játszhatatlan.
Bocsi, de ezzel marhára nem értek egyet. Szerintem igenis pofátlanság (és aljas pénzhajhász húzás) félkészen és bugosan kiadni a játékokat. Ezzel hülyének nézik a vásárlókat. Merthogy nagyon sokan súlyos pénzeket fizetnek ezekért a játékokért. Gondolom, ha te veszel valamit a boltban, akkor te is kifogástalan minőséget vársz el a pénzedért cserébe, nem? Igenis várassák meg a játékosokat, ha kell, de cserébe kifogástalan minőséget adjanak a pénzükért. (Ezért is szerettem a PS2 játékokat, mert azokkal soha nem volt semmi gond. Mivel nem volt lehetőség utólag patchelgetni, ezért alapból jól tesztelt és jól működő játékokat adtak ki.)

Egyébként az AC-kkel kapcsolatban nagyjából Toddal értek egyet. Én az AC I-II-Brotherhood-Revelations kvartettet nyomtam végig. Jó játéknak tartom őket, tipikus A kategóriás húzócímek, megérdemelten, de igazán nagy rajongást azért nem váltottak ki belőlem. Hogy úgy mondjam, nem igéztek meg annyira, mint pl egy God of War, vagy egy Shadow of the Colossus. Pedig jó a játékmenet és a történet is, jól kidolgozott, nagy, bejárható területekkel (Az AC I-et nem számítom ide, az tényleg gyengébb a folytatásainál, dehát valahol el kellett kezdeni). Szóval az összkép jó, de mégsem fogtak meg igazán, biztosan szubjektív, ízlésbeli okai vannak ennek.
Különben a Revelations nekem nem jött be annyira, mint az előző részek, Konstantinápoly hangulata nem tetszett annyira, mint pl. Rómáé.

A másik ami viszont kegyetlenül undorító, és már az elejétől látszik, hogy a történet nem halad semerre.
Hát igen, tulajdonképpen a sci-fi rész azért kellett a játékba, hogy megkönnyítse a sok rókabőr lenyúzást, hiszen Desmondnak baromi sok őse van ugyebár. :lol: Plusz, annyiból jó volt, hogy csavart egy picit a játékon, és így nem csak egy sima reneszánsz GTA-nak néz ki - de más kérdés, hogy lényegében az, mert annyira elsikkadtak a jelenkori történések, hogy igazából teljesen Desmond őseinek sztoriján van a hangsúly.

Amúgy végigvittem én is a Tomb Raidert, tényleg jó játék volt. Kissé fura, hogy inkább túlélőjáték lett, és a kincskeresés, illetve a fejtörők nem sok szerepet kaptak, de a sztori jó volt, illetve a játékmenet, az akció szórakoztató lett, Lara mozgáskultúrája pedig lenyűgöző. Talán annyiból volt csalódás, hogy nem kaptunk akkora szabadságérzetet, mint a Farcry 3-ban. Hiába a bazinagy sziget, úgy lett kialakítva az egész, hogy egymásba kapcsolódó pályák legyenek. De azért ez nem volt nagy probléma. Illetve az ellenfelekben nem volt túl nagy választék, főbossok is alig voltak, ezt hiányoltam. Viszont Lara igazi apja tuti Rozsomák lehetett, mert amennyi sérülést ez a kiscsaj beszedett, önmaga paródiájává teszi a játékot. :lol: Persze szándékosan lettek ilyen feszültre megkomponálva a játék egyes menekülős részei, és ez baromi jól néz ki, csak hát... Ezt még Bear Grylls sem élné túl. :lol: Viszont a játék optimalizálása piros pontot érdemel, még az én nem túl izmos gépemen is faszán futott, nem is kellett teljesen levenni a grafikai beállításokat. (Ehhez képest szégyen, hogy az új Pókember játék még a minimális 640*480-as felbontáson is majdnem szaggatott... :roll: ) Ami még meglepett - nem is kicsit - hogy a játék XP-vel jutalmazza az állatok leölését, hát ez nem túl környezetbarát szellemiségre nevel. :o :lol:
De összességében tetszett Lara új kalandja (meg maga Lara is :hehe: ). Még nem gyűjtöttem be minden kincset, lehet hogy azokat még beszerzem, de nem biztos, hogy újrakezdem a gamét. Újrakezdésnél a megtanult képességek is lenullázódnak?
A türelem olyan fa, melynek keserű a gyökere, de édes a gyümölcse.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #6506 Dátum: 2014. November 21. - 17:48:18 »
Ha még ráhúztak volna a megjelenésre, akkor a rajongók széttépték volna őket.
Mármint az emberek nem képesek fél év helyett mondjuk egy évet várni két AC között? Más játékok epizódjai 2-3-5 év eltolodással jönnek ki. Mondjuk azok nem fél epizódok, hanem teljes értékű játékok.
Pl. mennyi is tellt el két GTA között, és mennyit is nyújt egy-egy rész?
Az meg hogy egy bugos játékot megveszel és később patchekkel helyreállítják semmit sem von le a játék értékéből. Húlye az aki nekiáll játszani amíg az adott játék játszhatatlan.
Mármint az a hülye, aki megvesz egy játékot a megjelenés napján? Ha egy autót úgy adnak ki, hogy használhatatlan, akkor az a hülye aki balesetet szenved vele? Ugye érzed, hogy ez mennyire gáz.
Nagyon ajánlom neked a GTA V-öt, én sem voltam túlzott rajongója a sorozatnak, de azt a játékot imádom, kedvenc játékom lett. A történet nagyon jó és a három szereplő által (akik mellesleg nagyon jól vannak megformálva) 3 különböző módon láthatjuk a dolgokat. A játék maga pedig a legtartalmasabb és szórakoztatóbb videójáték a piacon.
Mindenképpen tervezem végigvinni, amint lesz belőle pénztárcakímélőbb áron.
Idézet
Ami pedig a mondanivalóját illeti, ha a GTA V-öt kellő érettséggel megáldott személy játssza észreveszi benne azt a finoman adagolt keserűséget és persze kritikát amit a világgal szemben megfogalmaz és amivel a játékost is időről-időre szembesíti.
Finoman?  :lol: A GTA-kon a paródia és a társadalomkritika ennél pofátlanabbúl maxra pörgetve már nem is lehetne.
"America's Next Top Hooker" TV műsorok, meg miegymás. Pont annyira burkolt a kritika, mint mondjuk a Pain And Gain-ben.
Idézet
Tényleg vidd végig, mert én azt mondom, ha életed során egy játékkal játszol akkor az a GTA V legyen. (A csodálatos grafikáról és játékélményről nem is beszélve) ;)
Bevallom el is várom tőle, hogy űber legyen, de azért erősen meglepődnék, ha rám mélyebb benyomást tenne, mint teszem az egy Silent Hill 2, vagy Shadow Of The Colossus, vagy Heavy rain, vagy az utóbbi időkben a Last Of Us. Számomra a GTA a könnyed szórakozás, a bűnös élvezet, utóbbiak pedig művészi mélységet képviselő darabok.
De persze izlések és pofonok. A GTA egy igen magas színvonalú széria, az tuti, rossz része még nem volt. Ha csak fele ennyi energiát ölnének az AC-ba...
« Utoljára szerkesztve: 2014. November 21. - 18:08:32 írta Todd »

Pádi

  • Keselyű
  • **
  • Hozzászólások: 658
Re:Videojátékok
« Válasz #6507 Dátum: 2014. November 21. - 18:26:48 »
Bizony az fps ezt jelenti.  ;)
Csak nem az AC-s beszélgetés kontextusában.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #6508 Dátum: 2014. November 21. - 18:33:25 »
Hát úgy 4-5 komenttel korábban elhangzott már a válasz.  :twisted:

Comicboy

  • Skorpió
  • ***
  • Hozzászólások: 1567
  • Pókember rajongó
Re:Videojátékok
« Válasz #6509 Dátum: 2014. November 21. - 20:42:26 »
Az meg hogy egy bugos játékot megveszel és később patchekkel helyreállítják semmit sem von le a játék értékéből. Hülye az aki nekiáll játszani amíg az adott játék játszhatatlan.
Bocsi, de ezzel marhára nem értek egyet. Szerintem igenis pofátlanság (és aljas pénzhajhász húzás) félkészen és bugosan kiadni a játékokat. Ezzel hülyének nézik a vásárlókat. Merthogy nagyon sokan súlyos pénzeket fizetnek ezekért a játékokért. Gondolom, ha te veszel valamit a boltban, akkor te is kifogástalan minőséget vársz el a pénzedért cserébe, nem? Igenis várassák meg a játékosokat, ha kell, de cserébe kifogástalan minőséget adjanak a pénzükért. (Ezért is szerettem a PS2 játékokat, mert azokkal soha nem volt semmi gond. Mivel nem volt lehetőség utólag patchelgetni, ezért alapból jól tesztelt és jól működő játékokat adtak ki.)


Szerintem ők nem igazán tudtak arról, hogy milyen lesz ha élesben játszák, biztos voltak tesztelések, de szándékosan biztos nem adna ki hibás játékot egy Ubisoft kaliberű kiadó sem. A bolttal kapcsolatban. Én természetesen kifogástalan minőséget várok a pénzemért, de ha az előttem lévő 5 vásárló azt mondja, hogy a zöldségesnél romlott a zöldség, akkor inkább megvárom amíg hoznak újat. ;)

Az AC legnagyobb vonzereje számomra az az áltörténelmiség ami az egész játékot áthatja, ha a 3-at nem is de a 4. részt mindenkinek ajánlom mert végre kapunk egy olyan, (többé kevésbé) AC-t amiben összetett karakterek és egy nagyon jól megírt főhős szerepel, akinél jelentkezik a jellemfejlődés és eféle a sorozattól eddig aránylag idegen dolgok. (Ez Ezioban sem volt meg túlzottan akármennyire szeretem a karakterét, Connor meg  jóindulattal is csak egy 1 dimenziós figura volt.)

Ha még ráhúztak volna a megjelenésre, akkor a rajongók széttépték volna őket.
Mármint az emberek nem képesek fél év helyett mondjuk egy évet várni két AC között? Más játékok epizódjai 2-3-5 év eltolodással jönnek ki. Mondjuk azok nem fél epizódok, hanem teljes értékű játékok.
Pl. mennyi is tellt el két GTA között, és mennyit is nyújt egy-egy rész?

Ja, csak a GTA rajongóknak nem újdonság hogy 5 évet kell várni két epizód között, míg az AC rakjongók azt várják, hogy a játékok évente gördülnek le a gyártósorról(vagy honnan).

Az meg hogy egy bugos játékot megveszel és később patchekkel helyreállítják semmit sem von le a játék értékéből. Hülye az aki nekiáll játszani amíg az adott játék játszhatatlan.
Mármint az a hülye, aki megvesz egy játékot a megjelenés napján? Ha egy autót úgy adnak ki, hogy használhatatlan, akkor az a hülye aki balesetet szenved vele? Ugye érzed, hogy ez mennyire gáz.

Én azt mondom, az a hülye aki tudja, hogy a kiadott autó műszakilag hibás mégis megveszi és később csodálkozik, hogy hibás és balesetveszélyes.

Hogy jó példát hozzak a 2006 körül megjelent X360 első pár éven át gyártott szériáinak hibás volt a hűtése. Az okos felhasználók tanultak az első vásárlók hibáiból és addig nem vették meg a konzolt amíg a hibát ki nem javították. Senki sem akar az ablakon pénzt kidobni.

Finoman?  :lol: A GTA-kon a paródia és a társadalomkritika ennél pofátlanabbúl maxra pörgetve már nem is lehetne.
"America's Next Top Hooker" TV műsorok, meg miegymás. Pont annyira burkolt a kritika, mint mondjuk a Pain And Gain-ben.

Jó, igen ;D
De az igazán komoly, mély mondanivalót a sztori során nem vágja az arcodba ;)
A főbb társadalomkritikát viszont igen, kedvencem a Fame or Shame, ami minden létező tehetségkutató zseniális paródiája ;D


Bevallom el is várom tőle, hogy űber legyen, de azért erősen meglepődnék, ha rám mélyebb benyomást tenne, mint teszem az egy Silent Hill 2, vagy Shadow Of The Colossus, vagy Heavy rain, vagy az utóbbi időkben a Last Of Us. Számomra a GTA a könnyed szórakozás, a bűnös élvezet, utóbbiak pedig művészi mélységet képviselő darabok.
De persze izlések és pofonok. A GTA egy igen magas színvonalú széria, az tuti, rossz része még nem volt. Ha csak fele ennyi energiát ölnének az AC-ba...

Nem tudom, én azt mondanám ez volt az a játék ami leginkább hatott rám, mert szembesíti az embert, hogy is mennek a dolgok odakinn és hogy a világ korántsem olyan ahogy elképzeljük, vagy elénk tárják.
Más játékot valahogy nem is tudnék mondani :headscratch: filmeket inkább...

De a GTA korántsem erről szól csak egy rétege a felhőtlen szórakozás, ahogy elméjedsz a játékban sokkal fontosabb mondanivalót vélhetsz felfedezni ;)
"A nagy erő nagy felelősséggel jár."

Mr.Sinister

  • Génmérnök
  • Venom
  • ****
  • Hozzászólások: 2208
Re:Videojátékok
« Válasz #6510 Dátum: 2014. November 21. - 21:15:56 »
Idézet
Szerintem ők nem igazán tudtak arról, hogy milyen lesz ha élesben játszák, biztos voltak tesztelések, de szándékosan biztos nem adna ki hibás játékot egy Ubisoft kaliberű kiadó sem. A bolttal kapcsolatban. Én természetesen kifogástalan minőséget várok a pénzemért, de ha az előttem lévő 5 vásárló azt mondja, hogy a zöldségesnél romlott a zöldség, akkor inkább megvárom amíg hoznak újat. ;)

Már elnézést,de egy ekkora cég mint Ubi szerinted nem tudta,hogy amit csinál az egy kalap sz*r? Dehogynem, csak muszáj volt még a karácsonyi szezon idején kiadni a játékot a több profit reményében! Ha eztán sem tanultak a leckéből, akkor nagy bajban vannak mert még az elvetemült fanok sem fogják ezt tűrni a sokadik alkalommal. Az meg szintén szánalomra méltó,hogy 2 hét alatt a harmadik patch sem javította ki a bugokat :roll:

http://www.gamestar.hu/assassins-creed-unity-crash-fagyas-megoldas.html

Az előző kérdésedre reagálva amiben kérded tőlem,hogy miért ócsárolok olyan játékot amit ki se próbáltam szintén van egy frappáns válaszom: Nincs szükség rá, hisz az internet korában már a megjelenés napján fent van YT-on a több tucat gameplay videó és ezzel együtt a játékosok véleménye az adott cuccról. Mivel a Unity botrányosan ergyára sikerült, ezért a felhasználók ezt lefényképezték és feltöltötték a netre! Nekem csak annyi volt a dolgom,hogy ezeket a teszteket/képeket meglessem és véleményt alkossak ^^
Ráadásul még a története is unalmas és lapos...

Ha pedig olyan játékra vágysz amelyben hemzsegnek a mi világrendünkre tett utalások, akkor sürgősen szerezd be a legújabb DmC-t! 8)
« Utoljára szerkesztve: 2014. November 21. - 21:19:36 írta Mr.Sinister »

Tom Fireheart

  • Fórum Tag
  • Pókfej
  • ***
  • Hozzászólások: 5411
Re:Videojátékok
« Válasz #6511 Dátum: 2014. November 21. - 21:28:21 »
A bolttal kapcsolatban. Én természetesen kifogástalan minőséget várok a pénzemért, de ha az előttem lévő 5 vásárló azt mondja, hogy a zöldségesnél romlott a zöldség, akkor inkább megvárom amíg hoznak újat. ;)

Idézet
Én azt mondom, az a hülye aki tudja, hogy a kiadott autó műszakilag hibás mégis megveszi és később csodálkozik, hogy hibás és balesetveszélyes.

Hát elég érdekesen látod a világot... :D Bár ezt betudom annak, hogy fiatal vagy. :) Szóval szerinted nem a gyártóé a felelősség, ha kaki terméket dob piacra? Nehogy már a vásárló legyen a hibás, hogy megveszi a kaki minőséget... Mellesleg ez nagyon sokszor úgy működik, hogy te sem tudod, hogy vacak minőséget veszel, mert az csak azután derül ki, miután megvetted. Persze az egy dolog, hogy más kárán tanul az ember, és nem veszi meg azt a cuccot, amivel mások pórul jártak, de ettől még baromira a gyártót terheli a felelősség a hibás termékekért. Pláne akkor, ha életveszélyes terméket dob piacra, ami emberek halálát okozza. Az már súlyos büntetőjogi kategória tudtommal.

Idézet
Szerintem ők nem igazán tudtak arról, hogy milyen lesz ha élesben játszák, biztos voltak tesztelések, de szándékosan biztos nem adna ki hibás játékot egy Ubisoft kaliberű kiadó sem.
Nem vagyok programozó, sem játékkészítő, de feltételezem, hogy alapos teszteléssel ki lehetett volna szűrni az olyan kategóriájú hibákat, mint amikre az új AC kapcsán panaszkodnak. Egyébként ez az eset nem kis presztízsveszteséget jelent a cégnek is, elég rossz fényt vet rájuk. Tanulniuk kéne belőle.
A türelem olyan fa, melynek keserű a gyökere, de édes a gyümölcse.

Comicboy

  • Skorpió
  • ***
  • Hozzászólások: 1567
  • Pókember rajongó
Re:Videojátékok
« Válasz #6512 Dátum: 2014. November 21. - 21:37:53 »
Idézet
Szerintem ők nem igazán tudtak arról, hogy milyen lesz ha élesben játszák, biztos voltak tesztelések, de szándékosan biztos nem adna ki hibás játékot egy Ubisoft kaliberű kiadó sem. A bolttal kapcsolatban. Én természetesen kifogástalan minőséget várok a pénzemért, de ha az előttem lévő 5 vásárló azt mondja, hogy a zöldségesnél romlott a zöldség, akkor inkább megvárom amíg hoznak újat. ;)

Már elnézést,de egy ekkora cég mint Ubi szerinted nem tudta,hogy amit csinál az egy kalap sz*r?

Oké ezt megadom.

De a videó nézegetés, teszt olvasgatás nem fedi le azt hogy valamivel játszol ;)

Szóval szerinted nem a gyártóé a felelősség, ha kaki terméket dob piacra? Nehogy már a vásárló legyen a hibás, hogy megveszi a kaki minőséget... Mellesleg ez nagyon sokszor úgy működik, hogy te sem tudod, hogy vacak minőséget veszel, mert az csak azután derül ki, miután megvetted.


Nem, szerintem mindkét felet terheli a felelősség, mert a normális ember, a józan paraszti ésszel megáldott ember nem veszi meg a "kaki minőséget", nem hibás, csak idióta.
Tom, én nem általánosítottam a gondolatmenetemet, természetesen az amit eddig leírtam csak akkor áll ha előre tudod, hogy mit fogsz megvenni.

Mellesleg szerintem az autós példa teljesen a helyén volt.

Nem vagyok programozó, sem játékkészítő, de feltételezem, hogy alapos teszteléssel ki lehetett volna szűrni az olyan kategóriájú hibákat, mint amikre az új AC kapcsán panaszkodnak. Egyébként ez az eset nem kis presztízsveszteséget jelent a cégnek is, elég rossz fényt vet rájuk. Tanulniuk kéne belőle.

Oké, ebben igazad lehet a felelősség a céget terheli, ez alól a patchekkel kibújni nem lehet, de a helyzeten javítani igen.
« Utoljára szerkesztve: 2014. November 21. - 21:39:29 írta Comicboy »
"A nagy erő nagy felelősséggel jár."

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #6513 Dátum: 2014. November 21. - 22:05:11 »
Amúgy végigvittem én is a Tomb Raidert, tényleg jó játék volt.
Tegnap kezdtem el hardon is.
Idézet
Viszont Lara igazi apja tuti Rozsomák lehetett, mert amennyi sérülést ez a kiscsaj beszedett, önmaga paródiájává teszi a játékot. :lol:
:D Az tényleg merész volt sokszor. :)
Idézet
Ami még meglepett - nem is kicsit - hogy a játék XP-vel jutalmazza az állatok leölését, hát ez nem túl környezetbarát szellemiségre nevel. :o :lol:
Elsőre engem is meghökkentett, de beláttam, hogy egyedül van egy szigeten, ennie kell. Nem lehet egész nap csak menekülni, meg verekedni. :) Pontot ad a kis gyümi leszedéséért is.
Idézet
Még nem gyűjtöttem be minden kincset, lehet hogy azokat még beszerzem, de nem biztos, hogy újrakezdem a gamét. Újrakezdésnél a megtanult képességek is lenullázódnak?
Igen, sajnos tök nulláról kell kezdeni, ez nekem is nagy - bár egyetlen - csalódás a játékkal kapcsolatban. De ha csak visszamész összeszedni mindent - nem lesz egyszerű - akkor megmarad minden.
Az én verziómon van letölthető bónusz tomb is, az tök jó volt. :)

Tom Fireheart

  • Fórum Tag
  • Pókfej
  • ***
  • Hozzászólások: 5411
Re:Videojátékok
« Válasz #6514 Dátum: 2014. November 21. - 23:16:13 »
Elsőre engem is meghökkentett, de beláttam, hogy egyedül van egy szigeten, ennie kell. Nem lehet egész nap csak menekülni, meg verekedni. :) Pontot ad a kis gyümi leszedéséért is.
Hát igen, lehet így is magyarázni, csak ezt akkor megoldhatták volna úgy, hogy van egy energia csík, ami lassan, de folyamatosan fogy, és kajálással lehet feltölteni. Az életszerűbb lett volna... De ez így elég hülyén néz ki, hogy "öld le az állatokat, mer' XP-t kapsz". :lol: Én először egy állatot sem akartam megölni, egészen addig, míg rá nem jöttem, hogy XP-t kapok érte. :lol:

Idézet
Igen, sajnos tök nulláról kell kezdeni, ez nekem is nagy - bár egyetlen - csalódás a játékkal kapcsolatban.
Igen, ezt amúgy sok játéknál nem értem, hogy miért hagynak ki ilyen ziccereket... Pedig nagyban növelné az újrajátszási kedvet, és így a játék élettartamát.

Idézet
Az én verziómon van letölthető bónusz tomb is, az tök jó volt. :)
Az a repülőgéproncsos? Az nálam is megvan, jópofa volt. :)
A türelem olyan fa, melynek keserű a gyökere, de édes a gyümölcse.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #6515 Dátum: 2014. November 22. - 10:06:02 »
Ja, csak a GTA rajongóknak nem újdonság hogy 5 évet kell várni két epizód között, míg az AC rakjongók azt várják, hogy a játékok évente gördülnek le a gyártósorról(vagy honnan).
Tudom, hogy elvárják, hogy évente jöjjön, de ezt az igényt a kiadó alakítja ki. Még nem láttam olyan szériát, ami ne égett volna ki ha egy évente akarnák tolni (PS1-es Tomb Raider valaki?), szóval ez üzlet politika szempontjából nekem mindig ellenszenves volt.
és itt most mint említettem még ettől is gyorsabbra vették a figurát. idén ez a második nagy-gépes AC, mind tudjuk miért adták ki idő elött (karácsonyi szezon).  ;)
De szerintem minden esetben igénytelenség, etikátlan idő előtt nem tökéletes produktumot kiadni. Legyen szó zöldségesről, vagy bármi másról.
De a GTA korántsem erről szól csak egy rétege a felhőtlen szórakozás, ahogy elméjedsz a játékban sokkal fontosabb mondanivalót vélhetsz felfedezni ;)
Szerintem fordítva,első a szórakozás, arra mennek rá, de mint mindent kiemelkedővé ezt is a mögöttes tartalom teszi, elsőre röhögünk aztán (van aki) elgondolkozik rajta, hogy hú, ezen talán nem kéne röhögnünk. De egyetértek maximálisan abban, hogy ehhez kell egy bizonyos fokú érettség, és a nagy többség nem jut el a második szintre.
Amúgy a 3 fő karakter nagyon érdekesnek tűnik első látásra, és simán el tudom képzelni, hogy emiatt mind dramaturgiában, mind játékmenetben át tud lépni ez a széria a következő szintre.
Nagyon kiváncsi vagyok erre a játékra.  :D
Ha pedig olyan játékra vágysz amelyben hemzsegnek a mi világrendünkre tett utalások, akkor sürgősen szerezd be a legújabb DmC-t! 8)
Ezt csak megerősíteni tudom.  ;)
« Utoljára szerkesztve: 2014. November 22. - 10:18:28 írta Todd »

Comicboy

  • Skorpió
  • ***
  • Hozzászólások: 1567
  • Pókember rajongó
Re:Videojátékok
« Válasz #6516 Dátum: 2014. November 22. - 10:54:59 »
Tudom, hogy elvárják, hogy évente jöjjön, de ezt az igényt a kiadó alakítja ki. Még nem láttam olyan szériát, ami ne égett volna ki ha egy évente akarnák tolni (PS1-es Tomb Raider valaki?), szóval ez üzlet politika szempontjából nekem mindig ellenszenves volt.
és itt most mint említettem még ettől is gyorsabbra vették a figurát. idén ez a második nagy-gépes AC, mind tudjuk miért adták ki idő elött (karácsonyi szezon).  ;)
De szerintem minden esetben igénytelenség, etikátlan idő előtt nem tökéletes produktumot kiadni. Legyen szó zöldségesről, vagy bármi másról.


Ha belegondolsz nem 1 évente adnak ki részeket, az AC2 és AC3 között kicsit több is eltelt (Oké a 3 és a 4 között nem), ezek csak olyasmi játékok mint a Brotherhood, bár ezt inkább csak a Rogue-ra lehet mondani mert annak van némi köze a korábi epizódokhoz. Mindazonáltal tényleg szemétség félkészen kiadni egy játékot, (ezért tartom hülyeségnek az Early Acces-t) de ha sok patch után is, a játékosok megkapják majd amiért fizettek.

Szerintem fordítva,első a szórakozás, arra mennek rá, de mint mindent kiemelkedővé ezt is a mögöttes tartalom teszi, elsőre röhögünk aztán (van aki) elgondolkozik rajta, hogy hú, ezen talán nem kéne röhögnünk. De egyetértek maximálisan abban, hogy ehhez kell egy bizonyos fokú érettség, és a nagy többség nem jut el a második szintre.
Amúgy a 3 fő karakter nagyon érdekesnek tűnik első látásra, és simán el tudom képzelni, hogy emiatt mind dramaturgiában, mind játékmenetben át tud lépni ez a széria a következő szintre.
Nagyon kiváncsi vagyok erre a játékra.  :D

A felhőtlen szórakozás akkor van amikor akármilyen történésen kívül csak poénból elkezdesz kocsikat robbantgatni, civileket megölni, vadászgépet lopni... de ezt egy idő után meg lehet unni (általában 2,5 óra után  ;D ) de ha csinálod a küldetéseket akkor sokkal jobban a játék mélyére lehet látni, azon kívül hogy a játék ontja magából az utalásokat.

Ha pedig olyan játékra vágysz amelyben hemzsegnek a mi világrendünkre tett utalások, akkor sürgősen szerezd be a legújabb DmC-t! 8)
Ezt csak megerősíteni tudom.  ;)

El sem tudjátok képzelni, hogy engem az ilyen horror fps játékok mennyire hidegen hagynak (pláne hogy japán), legyen elég annyi, hogy inkább ülök le ész nélkül Battlefieldezni, pedig az már elég mélyre süllyedés, ha engem veszünk alapul. Az egyetlen FPS amit tényleg képes vagyok élvezni az a Halo, mert annak van valami története is, nem csak agyatlan gyilkolászás.
"A nagy erő nagy felelősséggel jár."

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #6517 Dátum: 2014. November 22. - 11:03:42 »
Ha belegondolsz nem 1 évente adnak ki részeket
Végül is 2007 óta csak 8 nagy gépes AC rész jelent meg, és 4 hordozható konzolos, amit gondolom szintén be lehet szerezni nagy gépre is.  ;D
El sem tudjátok képzelni, hogy engem az ilyen horror fps játékok mennyire hidegen hagynak (pláne hogy japán)
DMC mióta FPS, mióta horror??  :lol: Hack'n Slash, mint az AC.
A japánt is videójátékos berkekben nem sűrűn hallom szitokszóként alkalmazni. Szerintem a japán játékok (voltak sokáig) a legigényesebbek az egész konzolos szcénában, habár nekem is főleg a nemzetközi piacra szánt termékeik jönnek be (Metal Gear Solid, Silent Hill, Resident Evil, Devil May Cry).
Amúgy kétségtelen, hogy mostanában kezdenek eltűnni, és az európai/amerikai cégek jobban előtérben vannak.
Amúgy én nem műfaj alapján lövöm be, hogy egy játék mennyire igényes vagy sem, egy horror fps is lehetne komoly történettel rendelkező mély játék.  ;) Nem értem, a műfaj miért zárná ki ezt?
Ja és amúgy a 2013-as DMC az nem is japán, angol csapat vette át.  ;)
Szóval röviden, ez az előítélet igen sok sebből is vérzik, a DMC nem FPS, nem horror, és nem japán.  :lol:
« Utoljára szerkesztve: 2014. November 22. - 11:18:05 írta Todd »

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #6518 Dátum: 2014. November 22. - 11:28:22 »
Hát igen, lehet így is magyarázni, csak ezt akkor megoldhatták volna úgy, hogy van egy energia csík, ami lassan, de folyamatosan fogy, és kajálással lehet feltölteni. Az életszerűbb lett volna...
Nem lett volna megoldható, mert nem mindenhol voltak állatok, sok helyen pedig a tűzharc miatt nem lett volna lehetőség vadászni.
Idézet
De ez így elég hülyén néz ki, hogy "öld le az állatokat, mer' XP-t kapsz". :lol: Én először egy állatot sem akartam megölni, egészen addig, míg rá nem jöttem, hogy XP-t kapok érte. :lol:
Há! Eladtad a lelked az ördögnek egy kis ajándékért cserébe!!!  :twisted: :hehe: (velem is így volt).
Idézet
Az a repülőgéproncsos? Az nálam is megvan, jópofa volt. :)
Igen, az. Ellenben a bónusz ruhák szánalmasak. Egyetlen egy normális sincs a 6 között.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #6519 Dátum: 2014. November 22. - 11:39:54 »
Nem lett volna megoldható, mert nem mindenhol voltak állatok, sok helyen pedig a tűzharc miatt nem lett volna lehetőség vadászni.
Az ilyen túlélő játékok csúcsa számomra a Metal gear Solid 3, és hidd el, megoldható.
Ott vadászni enni kellett és ellátni a sebeidet, és aludni, hogy ne legyél fáradt (amíg ki volt kapcsolva a gép, addig aludt a főhős), meg megfelelő színű álca ruhákat keresni és felvenni. Ha pedig olyat ettél amit nem kellett volna (romlott vagy mérgező kaját) lebetegedtél.
És ha ebből az jut eszedbe, hogy tűzharc közben hogy vakargatod ki a golyót a sebből a bajonetteddel, meg hogy varrod össze, meg hogy eszed meg a kisütött nyulat, hát bizony sehogy.  ;)
Pont ez volt a nehézség. Snake keményebb volt mint Bear Grylls és Rambo együttvéve.  :lol:
De a játék egyik csúcsa egy sniper bossfight, semmi fancy epic zene, hatalmas terület, a lövéseket egy kilométerre egymástól adjátok le (max 4-et ötöt), hallgatózás nyomkövetés, becserkészés, megfelelő látószög keresése, és abban a pillanatban, amikor nem számítasz rá, bumm, egy lövés a semmiből.
Téged ismerve ez az örületbe kergetett volna.  :lol: Szóval szerintem te jobban jártál, hogy a TR nem ilyen lett.

Igen, az. Ellenben a bónusz ruhák szánalmasak. Egyetlen egy normális sincs a 6 között.
Nem is emlékszem, melyik a bónusz kincses pálya, de a rucik nektek alapból elérhetőek voltak, melyik verziót vetted meg? Az enyémben egyetlen extra ruha sem volt, pedig a fém dobozos változat van meg.