Szerző Téma: Videojátékok  (Megtekintve 656894 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7480 Dátum: 2016. Szeptember 29. - 14:08:24 »
A Silent Hill játékok fejlesztésénél is voltak magyarok.

BuB

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 6858
Re:Videojátékok
« Válasz #7481 Dátum: 2016. Szeptember 29. - 14:14:02 »
És ilyenkor felmerül az emberben a kérdés, hogy mi a náthás f*szért nincsenek jó magyar animációs filmek? Miközben az ország tele van kiváló magyar animátorokkal. Vagyis a válasz vélhetőleg egyértelmű, itthon ezt senki sem fizeti meg...

Valszeg mert még mindig baromi drágák, nem?  :headscratch:
Az amcsiknál sincs olyan sok... és ami van, az is inkább ilyen gyerek animáció, nem ilyen komolyabb cucc. (Jágkorszak, Shrek és a társai)
SO SAY WE ALL! - LORDS OF KOBOL

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #7482 Dátum: 2016. Szeptember 29. - 14:23:39 »
A Silent Hill játékok fejlesztésénél is voltak magyarok.
Ott kivételesen jobban örültem volna neki, ha nem lettek volna, és maradt volna japánoknál a project. Mivel azok a játékok technikailag sokkal gyengébbek voltak, mint az elődeik.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7483 Dátum: 2016. Szeptember 29. - 14:34:07 »
Erről nem a magyarok tehetnek, szerintem.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #7484 Dátum: 2016. Szeptember 29. - 14:41:40 »
Hát kollektíven az egész fejlesztőcsapat (plusz a kiadó, aki külsősökre bízta) tehet róla.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7485 Dátum: 2016. Szeptember 29. - 16:57:33 »
Szerinted volt beleszólásuk? Fizettek nekik azért, hogy csinálják meg így. De elsősorban a Konami, vagy a Team Silent okolható.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #7486 Dátum: 2016. Szeptember 29. - 21:00:50 »
A Team Silent akkor épp az MGS 4-et fejlesztette, na nekik biztos nem volt beleszólásuk ebbe.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Szeptember 29. - 21:48:01 írta Todd »

Comicboy

  • Skorpió
  • ***
  • Hozzászólások: 1567
  • Pókember rajongó
Re:Videojátékok
« Válasz #7487 Dátum: 2016. Szeptember 29. - 21:27:51 »
Vagyis a válasz vélhetőleg egyértelmű, itthon ezt senki sem fizeti meg...

The sad truth... :-\
"A nagy erő nagy felelősséggel jár."

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #7488 Dátum: 2016. Október 03. - 19:31:00 »
Most, hogy az RE6-ot nyüstölöm a single player 100%-ért, kezdem érteni, miért imádják annyira az RE4-et még mindig manapság; bár szvsz eléggé távol áll attól, hogy a legjobb RE legyen, de egyszerűen annyival élvezetesebb, mint az utána jövő kettő, hogy már én is ott tartok, hogy sokkal nagyobb esélyt adok arra, hogy végigtolom még párszor az RE4-et, mint az RE5-öt vagy pláne az RE6-ot akár egyszer is.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7489 Dátum: 2016. Október 03. - 19:56:58 »
Elsőre senki sem volt elégedett a RE6-tal. De ha már kicsit fejlesztetted a fegyvereket, kifejezetten élvezetes játék tud lenni. Én tökre megszerettem, sokkal jobban bejön, mint az 5, pedig az is bejött. De persze a 4 a hegycsúcs.

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #7490 Dátum: 2016. Október 03. - 20:35:40 »
A 6-ban nem tudsz mit fejleszteni a fegyvereken, hacsak nem arra gondolsz, hogy összegründolni elég hullát és pontot arra, hogy egy kicsit erősebbé tedd őket.
Mondjuk a harccal annyira nincs is különösebb bajom, mert az egész már annyira Gears of War, hogy le se tagadhatja. A gondom a tonnányi kegyetlen bénán kódolt minijátékkal és az iszonyat olcsó és idegesítő azonnali halált okozó trükkjeikkel van. Jake hómobilos részével eltelt egy órám egyetlen nyamvadt ugrató miatt, de Chris 5. fejezetében a liftaknás menekülés is az őrületbe kergetett, mert a kamera ötlépésenként más irányba váltott és összezavarta az irányítást. Az már cask hab volt a tortán,amikor megtudtam, hogy a főellenségnél ha Pierst irányítod, akkor a nagyon látványos villámszórása valójában 0 sebzést okoz neki (szándékosan), szóval több mint fél órát vártam az AI-ra, hogy néha lőni is szíveskedjen és befejezzük a harcot. Chrisszel kíváncsiságból visszamentem Pro fokozaton,hogy mennyire volt hülye az AI, és valami 4 percnél állt meg az óra.
(Meg mondjuk azt is felköttetném, amelyik kitalálta, hogy a sprint és a cselekvés gomb ugyanaz legyen. Legalább hússzor kellett Chrisék kínai kikötős helikopter elől szaladgálós részét újraindítanom, mert ahányszor felmásztam egy emelvényen, az akció gomb nyomva tartását a játék annak vette, hogy azonnal vissza le akartam ugrani az akkor már azonnal halált okozó résbe…)
Egyszerűen katasztrofális az egész irányítási és játékrendszer még az RE5-höz képest is. Az meg külön örömöm, hogy az eddigi hagyományos végigjátszás utáni bónuszokat hiába nyitja ki az ember, használni nem használhatja őket, mert csak három lehet aktív a harmincakárhányból. (Arról nem beszélve, hogy legnehezebb fokozaton tilos is használni őket, márpedig nem azért töltöttem 20 órát pontvadászattal, hogy ne használhassam a megvett bónuszokat…)
Az egész RE6 egyszerűen egy játékdesigneri katasztrófa, nem is csodálom, hogy ennyire lehúzták mindenütt.

Jelenleg azon vagyok, hogy befejezzem legalább az egyjátékos teljesítmények hátralévő részét, de igazából egyre kevésbé élvezem a játékot. Az RE5 legalább jó volt három és fél végigjátszásra, ott csak a 3. fejezet unalmas rejtvényeit untam meg, és hogy az AI állandóan belegyalogolt a naplézerbe. De ott legalább az első kínkeserves végigjátszás után a bónuszokkal már egészen élvezetes lett a játék.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Október 03. - 20:39:33 írta talgaby »

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7491 Dátum: 2016. Október 03. - 21:03:49 »
A 6-ban nem tudsz mit fejleszteni a fegyvereken, hacsak nem arra gondolsz, hogy összegründolni elég hullát és pontot arra, hogy egy kicsit erősebbé tedd őket.
Hát, ezt hívjuk fegyverfejlesztésnek. :)
Idézet
az iszonyat olcsó és idegesítő azonnali halált okozó trükkjeikkel van
Ez az Ada küldetésben tényleg idegesítő volt, de már nagyon résen vagyok. :)
 
Idézet
Jake hómobilos részével eltelt egy órám egyetlen nyamvadt ugrató miatt,
Melyik miatt, mit rontottál? A menekülésnél? Azt én is rengetegszer kezdtem újra. De nem volt újdonság, a Tomb Raiderben is volt egy motorral vonat üldözés, miközben motorosok és dzsipek lőttek rám, azt is ezerszer kezdtem újra.
Idézet
de Chris 5. fejezetében a liftaknás menekülés is az őrületbe kergetett, mert a kamera ötlépésenként más irányba váltott és összezavarta az irányítást.
Az valóban halál gáz, most se szeretem. Összességében elmondható, hogy Chris küldetése volt a játék gyenge pontja. Sherry egész jó volt, Leon és Ada pedig nagyon jó.
Idézet
(Meg mondjuk azt is felköttetném, amelyik kitalálta, hogy a sprint és a cselekvés gomb ugyanaz legyen. Legalább hússzor kellett Chrisék kínai kikötős helikopter elől szaladgálós részét újraindítanom, mert ahányszor felmásztam egy emelvényen, az akció gomb nyomva tartását a játék annak vette, hogy azonnal vissza le akartam ugrani az akkor már azonnal halált okozó résbe…)
Milyen emelvényen? A helikopter elől futsz a mólókon, és kész.
Idézet
Az meg külön örömöm, hogy az eddigi hagyományos végigjátszás utáni bónuszokat hiába nyitja ki az ember, használni nem használhatja őket, mert csak három lehet aktív a harmincakárhányból.
Kicsit valóban problémás, de legalább nem lesz a játék utána viccesen könnyű. Például a 4-ben a Thompsonnal és a rakétavetővel szinte megállni sem kell menet közben. Jut eszembe: a 4-ből a handcannon megvan? 
Idézet
Az egész RE6 egyszerűen egy játékdesigneri katasztrófa, nem is csodálom, hogy ennyire lehúzták mindenütt.
Az biztos, hogy lett volna még mit fejleszteni rajta, viszont az, ahogy a különböző idősíkokban induló történetek összeérnek, keresztezik egymást, több nézőpontot ismertetnek meg velünk, szerintem zseniális.
Idézet
Az RE5 legalább jó volt három és fél végigjátszásra, ott csak a 3. fejezet unalmas rejtvényeit untam meg, és hogy az AI állandóan belegyalogolt a naplézerbe.
Te min játszol? :) Nekem soha, de egyetlen egyszer sem gyalogolt bele.

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #7492 Dátum: 2016. Október 03. - 21:30:49 »
Melyik miatt, mit rontottál? A menekülésnél? Azt én is rengetegszer kezdtem újra.
Amikor rian a jég, a vége előtt van egy szakasz, ahol balra kell tartani, mert jobb oldalról leszakad egy tömb, majd azonnal jobbra húzni, mert ott van egy ugrató, ami mögött kb. 5 méterrel egy szakadék kezdődik, vagyis azonnal balra menni. Eleve nehéz belőni a pontos helyet, mert az egész képernyőn ott van az idegrángás, de az utolsó kettőnél ráadásul nehezen is kanyarodik, mert a jégtömb maga irányba rak, szóval az egy reset city.
Idézet
Összességében elmondható, hogy Chris küldetése volt a játék gyenge pontja. Sherry egész jó volt, Leon és Ada pedig nagyon jó.
Chrisé egyszerű lenne, mint a faék, de legalább akciódús. Jake/Sherry gyakorlatilag minijátékok gyűjtőhelye, és a minijátékok kegyetlen rosszul vannak megoldva. A történetvezetés viszont ott a legjobb.
Idézet
Milyen emelvényen? A helikopter elől futsz a mólókon, és kész.
Három helyen is kétszer fel kell másznod két farakáson, amiből a második közvetlen azelőtt van, hogy két szöcske az utadba ugrik. Az már bónusz, hogy ha ott nem vagyok az AI előtt, hogy egy gránáttal megöljem őket, akkor az AI fennakad rajtuk és meghal, amikor a móló beszakad.
Idézet
Kicsit valóban problémás, de legalább nem lesz a játék utána viccesen könnyű. Például a 4-ben a Thompsonnal és a rakétavetővel szinte megállni sem kell menet közben. Jut eszembe: a 4-ből a handcannon megvan?
Na jó, de mi van, hogy ha én szeretném, ha olyan könnyű is lehetne, mint az összes többiben az RE2 óta? RE4-en is döntöttem úgy, hogy akkor nyitok egy NG Prót, de itt nem nagyon van választási lehetőség ilyen téren.
Amúgy megvan RE4-en, igen, maxra fejlesztve. Igazából arra jó, hogy az ember megnézze, ilyen is van, de a lézer akkor is sokkal röhejesebb, mert az tényleg abszolút mindenkit egy lövéssel kinyír. (Nem is értem, miért van benne.)
Idézet
Te min játszol? :) Nekem soha, de egyetlen egyszer sem gyalogolt bele.
PC-n, mi máson? Engem tényleg zavar és egy idő után enyhe fejfájást okoz, ha egy akciójáték nem legalább 60 fps-en megy, de az RE5 annyira idegesítő volt a mikroszaggatással, hogy inkább feloldottam és lekorlátoztam újra 120-on. RE6-ot szintén. (Apró mellékhatás, hogy emiatt fogalmam sincs, mik vannak a töltőképernyőkön, mert sohasem tartottak még annyi ideig sem, hogy a rajtuk lévő kép megjelenjen. ;D)
Idézet
Az biztos, hogy lett volna még mit fejleszteni rajta, viszont az, ahogy a különböző idősíkokban induló történetek összeérnek, keresztezik egymást, több nézőpontot ismertetnek meg velünk, szerintem zseniális.
Az lenne, ha nem lenne tele ellentmondással, lyukakkal, és lenne vége. Konkrétan nincs egy egzakt sztorija, csak négy minitörténet, amik majdnem összeállnak valamivé, de mégsem. például ilyen apróságokra nem ad választ, hogy Simmonsnam mi volt a valós szerepe, mi történt a komplett kínai várossal (jól otthagytuk a sztoriban pármillió zombival, amikről aztán egy árva szó nem esett), mi történt Carlával, miután átváltozott, mi történt az anyahajókkal, mi a fene az a Neo Umbrella (még az adatfájlokban is csak annyi szerepel, hogy létezik oszt' kész), vagy hogyan került Jake a Közel-Keletre, ha egyszer már eldöntötte, hogy segít az amerikaiaknak.
Nagyon jó ötlet volt a négyszálas sztori, csak éppenséggel nem lett kidolgozva. Eddig legalább a sztoriknak volt elejük meg végük, de itt most akkor például ki volt a főellenség? Simmons, akit többet támadt fel mint Wesker? Carla, akit a normál három kampány felénél kinyírnak? A nagy C-vírus hordozó, amiről az utolsó fejezetben derül ki a nagy semmiből, hogy egy sosem hallott szuperlaboratóriumban van? Ustanak, ami leglább egy rossz nemezis-utánzat? Egyik sem?
« Utoljára szerkesztve: 2016. Október 03. - 21:38:26 írta talgaby »

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7493 Dátum: 2016. Október 03. - 22:03:25 »
Három helyen is kétszer fel kell másznod két farakáson, amiből a második közvetlen azelőtt van, hogy két szöcske az utadba ugrik. Az már bónusz, hogy ha ott nem vagyok az AI előtt, hogy egy gránáttal megöljem őket, akkor az AI fennakad rajtuk és meghal, amikor a móló beszakad.
Ó, hát PS-en ez nem így van. Ha gyorsan futsz, akkor nem kell semmiféle támadás, el lehet futni a megjelenő ellenségek mellett. Mindegy, hogy az AI előtted, vagy mögötted van, ha gyorsan futsz, nem állsz le bunyózni, akkor simán el lehet futni a hajóig, vagy a partig. Halálba ugrani konkrétan nem lehet.
Idézet
Na jó, de mi van, hogy ha én szeretném, ha olyan könnyű is lehetne, mint az összes többiben az RE2 óta?
Hát ez jó kérdés. :) Én nagyon sajnálom, hogy a 2013-as Tomb Raidernél is mindig elölről kell kezdeni a nulláról. Ott nagy ziccert hagytak ki vele, szerintem.
Idézet
Amúgy megvan RE4-en, igen, maxra fejlesztve. Igazából arra jó, hogy az ember megnézze, ilyen is van, de a lézer akkor is sokkal röhejesebb, mert az tényleg abszolút mindenkit egy lövéssel kinyír. (Nem is értem, miért van benne.)
Mit tud a handcannon? Viheted a küldetésbe is, vagy csak a merchandiesben játszhatsz vele? Erős, gyorsan lő, kinyír mindenkit? Miféle lézer?
Idézet
Simmonsnam mi volt a valós szerepe
Ő találta ki az egészet, hogy elárasztják a világvárosokat a vírussal. Biztonsági vezetőként arra vágyott, hogy több dolga legyen, komolyabban vegyék a munkáját.
Idézet
mi történt a komplett kínai várossal (jól otthagytuk a sztoriban pármillió zombival, amikről aztán egy árva szó nem esett)
Biztos karantént csináltak köré. Sima zombiváros lett, sok újat már nem tudtak vele mutatni.
Idézet
mi történt Carlával, miután átváltozott
Uhm, megölte Ada?
Idézet
mi a fene az a Neo Umbrella
Alighanem Simmons ötlete, szervezete.
Idézet
hogyan került Jake a Közel-Keletre, ha egyszer már eldöntötte, hogy segít az amerikaiaknak.
Hát elrabolták. Tényleg nem látod az átvezető videókat.  ;D
Idézet
itt most akkor például ki volt a főellenség?
Simmons és Carla. Simmons volt, aki elindította az egészet, azt hitte végig, hogy ő irányít, de kiderült, hogy Carla nála jóval többet akart, és az egész emberiséget ki akarta pusztítani. Nem véletlen, hogy ők ketten voltak Leon és Ada bossai.
Idézet
Ustanak, ami leglább egy rossz nemezis-utánzat?
Ustanak csak egy verőember volt, láttad, hogy Carla parancsolt neki.
Mind a négy küldetésben volt 1-1 főboss, akiket többször is le kellett győzni. Leon kapta Simmonst, Ada Carlát, Jake és Sherry Ustanakot, Chris pedig mindenkit: a láncfűrészest, a kígyót, majd a nagy szörnyet. Ebből Simmons és Carla volt a főkolompos.

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #7494 Dátum: 2016. Október 03. - 22:42:07 »
Mit tud a handcannon? Viheted a küldetésbe is, vagy csak a merchandiesben játszhatsz vele? Erős, gyorsan lő, kinyír mindenkit? Miféle lézer?
A handcannon RE4-en egyszerűen egy nagyot szóló magnum. Elég erős, hogy egy óriást két lövéssel leterítsen (egy megrogyaszt, második megöl), de például annak ellenére, hogy a tűzereje elvileg nagyobb, mint a rakétavetőé, a bossok simán röhögve kibírják, mert nem egy nagyerejű golyót lő ki, hanem ötöt amik együtt erősek. Emellett lassú mint a dög. Az egyetlen igazán vicces momentum vele az, amikor Ashley sokadik elrablásánál a hatalmas plafonról lógó bogárkolóniát tényleg egy lövéssel leszeded vele.
Amúgy csak a kampányban használható, mercenariesben teljesen haszontalan lenne a tűzgyorsaságával.
A lézer az, amit a pro mód végigtolásáért kapsz NG+ módban. Az a cuki kis bazi nagy fegyver, amit egy másodpercig tölteni kell, majd utána egy képernyőn mindent elpusztít, beleértve a törékeny tárgyakat és akármelyik főellenséget is. Minden egy lövés vele.
Idézet
Ő találta ki az egészet, hogy elárasztják a világvárosokat a vírussal. Biztonsági vezetőként arra vágyott, hogy több dolga legyen, komolyabban vegyék a munkáját.
Na hát ez az, hogy nem. Az Carla volt, a játék első felének simmonsos üzeneteinek nagyját ő küldte. Simmons terve annyi volt, hogy egy fertőzéses esettel elintézi, hogy az elnök ne fedje fel, hogy Simmons rendelte el a Racoon elleni atomot. Onnan kezdve aztán a szerepe kimerült abban, hogy Leonékat üldözte… mert izé. Nem tetszettek neki, vagy valami.
Idézet
Uhm, megölte Ada?
Nem ölte meg, egyszerűen csak az egyik arcon tört át a sok közül. A pályán előtte kettő ugyanolyan arcot hagyott maga mögött. Egyszerűen ott vége lett a pályának és sose mondták el, hogy most mi lett Carlával és a hajóval.
Idézet
Alighanem Simmons ötlete, szervezete.
Az addig megvan, de honnan jöttek? Honnan van ennyi pénzük? Az Umbrellánál ott volt a magyarázat, hogy az egyik legnagyobb globális cég volt, ami kormányzati szerződésekből is kegyetlen összegeket tett zsebre. A Neo Umbrella ezzel szemben deklaráltam egy terrorista sejt, ami mégis kifejlesztett egy méregdrága vírust és lazán szétküldte azt tesztelni több kontinensre, és még egy akkor titkos laborkomplexumra is futotta, ami ha csak Chris levezető videóját vesszük, akkor az összes addigi játék minden egyes Umbrella-laborja együtt elfért volna az egyik szárnyában. Az RE-ben pont azt szerettem, hogy az elborultsága ellenére is mindig reálisan ki tudott magyarázni dolgokat, itt viszont mintha megirigyelték volna Kodzsimát és elkezdtek volna az írók egymásra licitálni gigászi összeesküvésekben.
Például, ha belegondolsz, az egész RE4 sztorija egy hihetetlenül kisszabású esetet akadályoz meg, ahol a főgonosz jóformán egy spanyol nemesi család vagyonából szedett össze magának egy kispályás míliciacsapatkát, a székhelye egy isten háta mögötti kis senki faluban volt ahol a helyieket kellett legfőbb unkaerőnek alkalmazni, a laborját egy elhagyott laktanyában rendezte be mind az egy szem felbérelt tudósának, és a nagy összecsapására is egy építkezésen került sor, mert nem futotta arra, hogy befejezze a Nagy Főgonosz Épületkomplexumot.
Na, ehhez képest az RE6 zsebből húz elő olyan laborokat, amik más játékokban egyedüli helyszínekként szolgáltak.
Idézet
Hát elrabolták. Tényleg nem látod az átvezető videókat.  ;D
Én arra a videóra gondolok, ami az egész sztorimód legeslegvége után, az utolsó értékelőképernyő végeztével megy le.

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7495 Dátum: 2016. Október 03. - 23:29:12 »
A handcannon RE4-en egyszerűen egy nagyot szóló magnum. Elég erős, hogy egy óriást két lövéssel leterítsen (egy megrogyaszt, második megöl),

Akkor nem fog hiányozni. A magnumok lassúak.
Idézet
de például annak ellenére, hogy a tűzereje elvileg nagyobb, mint a rakétavetőé,
Nem, a handcannon 500, a rakétavető 1000. Megvan a kézikönyv. :)
Idézet
Az egyetlen igazán vicces momentum vele az, amikor Ashley sokadik elrablásánál a hatalmas plafonról lógó bogárkolóniát tényleg egy lövéssel leszeded vele.
Bogárkolóniát? A legyeket?
Idézet
A lézer az, amit a pro mód végigtolásáért kapsz NG+ módban. Az a cuki kis bazi nagy fegyver, amit egy másodpercig tölteni kell, majd utána egy képernyőn mindent elpusztít, beleértve a törékeny tárgyakat és akármelyik főellenséget is.
Ja, tudom, mire gondolsz. Csak azt nem gondoltam lézernek. Ami elvileg csak a parazitákat pusztítja el (de tényleg tör is). Még töltés nélkül is sokat kinyír.
Idézet
Onnan kezdve aztán a szerepe kimerült abban, hogy Leonékat üldözte… mert izé. Nem tetszettek neki, vagy valami
A csaj miatt, mert a húgát átalakította, és az lebuktathatta volna.
Idézet
Nem ölte meg, egyszerűen csak az egyik arcon tört át a sok közül.
Hát, itt szétrobbant, utána már nem tudott összeállni eggyé.
Idézet
Az addig megvan, de honnan jöttek? Honnan van ennyi pénzük?
Ezt annyira nem szokták magyarázni. A Revelationben is csak ott volt egy új csoport.
Idézet
Én arra a videóra gondolok, ami az egész sztorimód legeslegvége után, az utolsó értékelőképernyő végeztével megy le.
Ja, hát segített nekik. Adta a vérét, és levitte az árat 50 dollárra. Utána visszament pénzt keresni, hisz zsoldos volt.

Todd

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 10492
Re:Videojátékok
« Válasz #7496 Dátum: 2016. Október 04. - 10:57:37 »
Hát ebbe én már nem tudok beleszólni, én személy szerint egy óra után dobtam a 6. részt. :lol:

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #7497 Dátum: 2016. Október 04. - 15:00:43 »
Én bőven 60 óra felett vagyok már benne, de már várom, hogy eljussak a teljesítmények végére és mehessek tovább a Revelationsre. Az emlékeim szerint amúgy is az RE5 irányításán alapul és végre kidobták belőle az irritáló QTE-ket. (Amik a jelek szerint annyira bejöttek a népnek, hogy az RE7 kapcsán is az egyik első megerősítés az volt, hogy NEM lesznek benne QTE-k. ;D)

kaine

  • Adminisztrátor
  • Pókfej
  • *
  • Hozzászólások: 30559
Re:Videojátékok
« Válasz #7498 Dátum: 2016. Október 04. - 16:40:47 »
Én megcsináltam a Revelations 1-et háromszor, de kicsit felemás. Nem rossz, de nem is igazán jó. QTE tényleg nemigen van benne. A R2-t még nem is láttam, bár megvan, csak nincs rá időm.
egy óra után dobtam a 6. részt. :lol:
Pedig azért sok jó élményt dobtál el vele.

talgaby

  • Pókfej
  • *****
  • Hozzászólások: 12327
    • HálóZsák
Re:Videojátékok
« Válasz #7499 Dátum: 2016. Október 04. - 18:20:16 »
Az más kérdés, hogy milyen élményt… :lol: